Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 8. října 2014

Pozvánka na Designblok 2014 a Douglas & Dolcevita Boudoir

Dobré ráno :)

  Dnes si dáme pohov od lakovacích příspěvků a podíváme se na něco z kulturního soudku. Jak někteří z vás ví, tento týden se v Praze koná tradiční přehlídka uměleckých děl - Designblok. Takže pokud vás zajímá malá ochutnávka ze Superstudia Evropa a jak to vypadá, když se takové akce zúčastní i parfumerie, čtěte dál :)


   Díky Aničce Noskové, která mě pozvala na otevření Douglas & Dolcevita Boudoiru, které se konalo toto pondělí, jsem se už v předstihu mohla podívat na nové Superstudio Evropa, která se nachází v srdci Prahy na Václavském náměstí. V minulém roce se studio nacházelo třeba na Nákladovém nádraží Žižkov, což byl podle mě skvěle vybraný prostor, ale nápad dát do jednotlivých pokojů grandhotelu Evropa designérské počiny autorů se mi také moc líbí. Navíc je hotel naprosto úžasný a sám o sobě je uměleckým dílem.

Mimochodem, víte v kterém českém filmu si tato chodba zahrála? :)



   V každém pokoji je pak jeden vystavovatel. V pokoji č. 402 najdete koutek krásy, který podle jejich autorů lze vnímat všemi smysly. Jedná se o boudoir ve spolupráci parfumerie Douglas s časopisem Dolcevita.
   Celý pokoj je krásně vymalovaný - tradičně převažuje mint barva, bílá a černá. Jako dekorace slouží zrcadlo, květiny, kosmetika a nábytek. Vůbec bych se nebránila v takovém pokoji bydlet :)







   Při slavnostním otevření jsme si připili, Lenka Dušková pak pronesla projev a pak jsme se kochali, jedli a koukali na tvorbu vizážisty Filipa Nováka, který líčil s pomocí černé fólie, kterou v různých trojúhelnících lepil na tvář, krk a uši přítomné modelky. Rozhodně se jednalo o zajímavé pojetí líčení :)

Veselé Douglas koláčky :D



   Poté už se do tvorby pustila i Maria Makeeva, která až do soboty bude na zdi kreslit linkami na oči ve fixu. Na finální výsledek se určitě ráda přijdu v sobotu podívat :)




  Pak jsem se rozloučila a šla podívat po hotelu... Většina pokojů byla teprve instalována, ale některé už byly hotové, tak vám ukážu malou ochutnávku :)


Ikea :)


Taky tento pokoj ve vás evokuje nevěstinec? :D


   Nakonec jsem si při odchodu v designovském obchůdku zamluvila triko s ušákem, které jsem sháněla už minulý rok, ale už první den večer bylo ve velikosti S nadobro vyprodáno, což mě lehce (čtěte hooodně) naštvalo. A teď už ho mám! I když je z roku 2012 a překvapivě je tisknuté na tričku z H&M. Cena 250 Kč, tedy stejně jako lístky na výstavy.




A dostala jsem k tričku i prima tašku :D

Čímž jsem doplnila svoji sbírku - zrcátko mám z minulého ročníku.

   A samozřejmě v rámci Designbloku můžete navštívit i další studia a také módní přehlídky. Já se určitě v sobotu půjdu podívat na celé Superstudio Evropa a hlavně na to, jak se změnil modrozelený boudoir ;)

Také se půjdete podívat? Nebo jde Designblok mimo vás?

Užijte si designový týden! :)

11 komentářů:

  1. joo to j ten růžový pokoj, bordel jak vyšitý :D na DB jsem nikdy nebyla a ani letos nebudu, není čas... :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jn a někdo tomu říká luxusní hotelový pokoj :D To je škoda :(

      Vymazat
  2. Chystám se v pátek. Chci si prohlédnout hotel před rekonstrukcí, kde se točil film Obsluhoval jsem anglického krále.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šikula :) A ještě Slunce, seno... tuším, ten třetí díl :)

      Vymazat
    2. Mna tiez presne napadlo Slnko Seno, to asi preto ze Obsluhoval jsem anglickeho krale som este nevidela. Musim dohnat resty, mala som to v hladaciku :)

      Vymazat
  3. Byla jsem včera a zrovna Budoir je moc povedenej. A Anit vyfocenou na tomhle místě mám zrovna dneska na blogu.)

    OdpovědětVymazat
  4. To je super :) Ty douglas koláčky bych si dala
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. Souhlas, na živo byl snad ještě horší :D

      Vymazat
  6. ty závěsy jsou skvělé ! A ty koláčky .. mňam :D
    http://klarissaaddell.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)