Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 20. října 2014

Rtěnka Al Bacio od Gabriella Salvete + vyhlášení soutěže

Vítám vás v novém týdnu :)

  Notebook už je zpět ze své nemocenské, tak vám přináším slíbenou recenzi na rtěnky Al Bacio od Gabrielly Salvete a také seznam vítězek soutěže, kde se hrálo o 4 odstíny této zářijové novinky.


   Začněme s obalem, s kterým mám problém. Ne, že by se mi nelíbil (tak jako spoustě uživatelek, co jsem slyšela), ale ten lehký plast se snadno poškrábe a po pár dnech nošení v kabelce rtěnka vypadá, jak kdyby byla sama na puťáku a neměla ani pláštěnku. Vím, že ani rtěnky ze základní řady neoplývají lepším obalem a celkem mě mrzí, že se tohle nikam nevyvíjí...


   Obsah je na tom naštěstí lépe. Odstín Bacio s číslem 1 vypadá jako zářivá červená, ale díky slabší pigmentaci na rtech dodá rtům nádherný odstín prokrvených rtů, která já rozhodně nemám a vždycky jsem chtěla (i proto mám doma tolik rtěnek, hlavně výrazných a tmavších :).
   Hodně mi pigmentací a konzistencí (mastnější, gelová, tající) připomíná balzámy od Catrice. Na rozdíl od nich však Al Bacio nevoní po vanilce, hydratuje o něco méně ( i když stále dobře) a rychleji mizí ze rtů. Bohužel na rtech dá max. 2 hodiny (spíš 1,5), což je celkem škoda. Oceňuji, že nelepí. Ale mám pocit, že se mi pod ní po delší době dělají malilinkaté šupinky, i když výrazně nevysušuje a naopak jsou s ní rty jemné a vláčné. A nevím, jak to pořádně popsat... Ale je to tak :D Každopádně po další aplikaci šupinky zase zmizí a objeví se po cca. 2 hodinách.





  Kdybych to měla shrnout, řekla bych, že se jedná o fajn tónovaný balzám, který ovšem dlouho nevydrží. Ale díky odstínu ji používám moc ráda, protože najít jemně zabarvenou červenou rtěnku bez oranžového podtónu je nadlidský úkol :) A Gabrielle se povedlo ho splnit.

   Cena je tuším 120 Kč, ale ve slevě se dá sehnat za míň (přesnou cenu nevím, rtěnku jsem dostala k recenzi a tímto moc děkuji Lence Čarkové z Ogilvy zastupující GS). Pokud se vám nějaký odstín líbí, klidně do ní jděte, ale asi se nejedná o must have právě jako tužtičky od Catrice :)

  A ještě tu mám vítězky soutěže o Al Bacio. Přestože jsem vás žádala, ať mi napíšete do komentáře jen jeden odstín, pár z vás si to nepřečetlo a tak jsem vás zařadila do skupin podle odstínů dle svého uvážení. Neb dvakrát soutěžit nemůžete, že jo :)

   Největší zájem byl o odstín My Dream, který putuje k č. 27, tedy Lišce.




   Wild Red dostane Verča Langerová s č. 5.



   Fialková Fiore bude říkat paní Nikče s č. 3 :) 



   A poslední Lovely vyhrála Adélka.



   Holkám gratuluji a během dneška můžou čekat ve schránce mail. Anebo mi rovnou napsat adresu, kam mám rtěnky poslat :)

Co vy a Al Bacio? Zkusili jste, láká/neláká?

Mějte se hezky :)

18 komentářů:

  1. Tak vidím, že na rtěnku máme podobný názor :) mě taky na rtech začne vyrábět po delší době šupinky, což nechápu, protože fakt nevysušuje. Mě se teda ještě navíc slévá do rýh na rtu. Balzámy od Catrice jsou podstatně lepší.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vida, tak nejsme blázen :) Mně se tohle právě u žádný jiný rtěnky nestalo buď vysušuje anebo ne. Ne nic mezi :D

      Vymazat
  2. jééé jupííí děkujuuu děkuju moc! tak to se na ní moc těším, protože ten tvůj odstín vypadá na rtech krásně, já mám celkově raději spíš takové barevné balzámy než nějaké těžké vysušující rtěnky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na rtech vypadá pěkně, já jsem zatím nezkoušela :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. Na rtech vypadá božsky! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. hmm, tak kdyby tenhle odstín zabalili do nějakého hezčího obalu, tak pro něj letím, vypadá fakt nádherně... ale jsem prostě povrchní, ty obaly jsou tááák hnusné a laciné :(

    OdpovědětVymazat
  6. No já nevím, podívej se raději po maybelline holywood red, než koketovat s balzámem co si hraje na rtěnku. Nejvíc nemůžu z toho, že jsem jednou na fb stránce měla připomínku k designu starých rtěnek, oni se tvářili, že hrozně mhm, mhm, děkujeme za názor a pak, bam, nové rtěnky se stejně hnusným obalem. Prostě si nedají říct.

    OdpovědětVymazat
  7. Možná když to zdůrazní více lidí, že kvůli obalu si ji nekoupím, tak to třeba změní.

    Krásné rty!

    OdpovědětVymazat
  8. Mám dvě, My Dream je perfektní, ale tu druhou mám se třpytkama a ještě jsem nějak nenašla odvahu ji vyzkoušet, jak všude čtu, že ty třpytky jsou velké a škrábou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty třpytkové mě vůbec nezaujaly, vypadají hrozně robustně a jestli škrábou, tak se ani nedivím. My Dream si chci pořídit, ale není čas sjet do Vodičkovy do Rossmanna, chjo :D

      Vymazat
  9. Ještě jednou strašně moc děkuji !! :) Jsem opravdu nadšená :) Gratuluji i ostatním holkám !! :)))

    OdpovědětVymazat
  10. rtěnka vypadá dobře, já mám teď skvělou zkušenost s rtěnkou od rimmelu - kate moss, je fakt boží:) mám 09 a je to eňoňůňo :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem si taky pořídila 01 Bacio. Bohužel jsem ji ještě nezkoušela, protože ji nemám vyfocenou. :-( Ale jsem ráda, že na rtech bude dělat přesně ten efekt, který jsem si představovala že dělat bude, podle tvojí recenze. :-) Ale ten obal se mi nelíbil už v obchodě, přijde mi hodně odfláknutý...

    OdpovědětVymazat
  12. Jupiii, já mám strašnou radost, děkuji :* ta tvá vypadá na rtech fakt dobře, ale ty šupinky jsou docela záhada! A nalákala jsi mě na tužky od Catrice, já mám jednu od BeYou, a ta je taky skvělá, jen ta cena už je trošku jinde, i když na originál to furt nemá :D

    OdpovědětVymazat
  13. Tak na tyhle rtěnky se chystám a moc se mi líbí jejich odstíny, ale ty obaly mě fakt mrzí a cítím to úplně stejně jako Ty, fakt jsem doufala, že až uvidím od GS novou řadu rtěnek, že obal bude prostě jiný - lepší - a myslím, že to fakt není tím, že rtěnka je levnější, obal se dá udělat líp i za tu cenu (viz. catrice atd.) a tady to vázne, a to mě mrzí, člověk pak nemůže vytáhnout někde venku oprýskanou rtěnku a přitom ty konzistence mám fakt ráda i odstíny...takže až zmerčím nějakou akci asi si nějakou stejně koupím, ale díky Tobě už vím, co čekat, za plnou cenu asi do toho nepůjdu !-) ovšem fotečky máš opět úchvatné, ale to mě nepřekvapuje

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, Catrice má za tu cenu dokonalý obaly, těžký, pevný, nadčasový design!
      Ále i ty jedna lichotnice :P

      Vymazat
  14. takže za těch pár dní zkoušení můžu říct, že barva vypadá na obrázku hodně výrazně, ale ve skutečnosti rozhodně tak výrazná není (mám od tebe tu wild red), výdrž je hodně slabá, ale i přesto se mi líbí a nosím ji na běžné denní líčení, kdy si nemůžu dovolit (kvůli práci) výraznou červenou.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)