Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 3. října 2014

Rychle a zběsile - novinky září 2014

Vítám vás u dnešního článku :)

   Přiznám se, že jsem hodně přemýšlela nad tím, zda-li ho publikovat. To, co vám v něm ukážu, je totiž absolutně neomluvitelné, nechutné utrácení, které by snad mělo být trestáno. Uvažuji na zřízením druhého konta, kam se mi bude automaticky posílat půlka výplaty a ke kterému nebudu mít heslo...


   O tom, jak jsem řádila na veletrhu v Letňanech, jste si mohli přečíst tady. Takže jen pro rekapitulaci společné foto :)



Kiko a Lola jsou pak Siu.

   Udělala jsem objednávku u Péti, od které mi přišel krásně zabalený balíček s tvářenkou Pink Lemonade od Sleek (cena 320 Kč), rtěnkou Milani Double Espresso za 100 Kč (dokonalá tmavě hnědá barva se zlatýmičástečkami, kterou jsem hledala od vytvoření tohoto líčení) a sada štětců na oči z Master kolekce, která je vážně nádherná <3



   V Douglasu jsem si pořídila profláklý suchý šampon Batiste za cca 90 Kč a musím říct, že jsem z něj nadšená! Jen škoda, že jeho vůně nevydrží ve vlasech déle :) K tomu jsem vzala i masku na vlasy od Douglas za 59 Kč, což není žádná láca... Ale s jejich odličovacími ubrousky jsem byla spokojená, tak třeba překvapí i maska :) 
   Vzorek vůně DKNY a makeupu Max Factor pak byly milým dárkem k nákupu :)


  V dm jsem si koupila nádherně vonící balzám na rty od Alverde s višní a brusinkou (48 Kč) a ještě úžasněji vonící sprchový gel s rebarborou a jahodami do Dermacolu (40 Kč). I když se jedná o letní pochutiny, ta vůně je jako dělaná pro babí léto :) Škoda jen, že na kůži vůbec nevydrží...


   Do dm jsem se ještě vrátila pro malé tělové máslo od Alverde za 32 Kč. Velké mandarinkové jsem dostala od Soničky, když jsem jí jela navštívit. Děkuju ♥ 


   S tou jsme si společně koupily i nový lanýžový makeup od Dermacolu. Se slevou nás vyšel na krásných 202 Kč a zatím jsem s ním spokojená :) 
   Houbičkový korektor od Maybelline, tolik opěvovaný na všech blozích, jsem kupovala za 9, 95 € ve Vídni. Nějak nevím, co na něm všichni mají, mně přijde průměrný.
   A Catrice Camouflage Cream v odstínu Ivory mi došel, tak jsem si koupila nový. V Kauflandu za 75 Kč. 


   V Manufaktuře jsem si koupila citrusové mýdlo s verbenou za 50 Kč a krém se švestkami za 170 Kč. Musím říct, že voní naprosto přenádherně, úplně si vybavím prosluněnou kuchyni s teplým švestkovým koláčem na stole a za okny žluté spadané listí. Must have pro všechny milovníky švestiček!


   Na modelážinehtů jsem si koupila 2 laky China Glaze. Sand Dolla Make You Holla je z letní kolekce Sea Goddess a Don't Let The Dead Bite je z nejnovější halloweenské Apocalypse.


   Natálka mi z Chorvatska přivezla paletku Wet n' Wild v odstínu Comfort Zone. Musím říct, že je úžasná! Díky Naty :)
   Jo a vyšla mě v přepočtu na naše na 180 Kč.


   Z Rossmanna jsem si odnesla rtěnku od Astoru v odstínu Soft Caramel, na který mě upozornila Péťa Lovely Hair v jednom z videí. Je opravdu krásná, i když moc nevydrží. Ve slevě stála asi 119 Kč.


   A přišlo i něco na otestování... 
   Je vážně vtipné, že mi Avon poslal balíček k recenzi, zrovna, když jsem s nimi končila spolupráci. A zrovna se trefili do věcí vážně pro mě!
   Nová vůně Luck, které dělá reklamu Maria Šarapovová, je sice trochu sladší a kořenitější, než si obvykle kupuji, ale není špatná a vydrží s vámi opravdu celý den.
   Rtěnky jsou z nové řady Ultra Colour Bold, které jsou dobře pigmentované. Odstín Coral Burst je krásná červenooranžová, která mi překvapivě i sluší a hodně mě baví. Peony Pop je neonová teplá růžovka (i když na slunci tak nevypadá) a je matná.
   Balíček doplňovalo nové sprchové mléko.


   A taky tu mám nový počin z dílny Gabriella Salvete (tedy dílny pana Alberta :) a to rtěnku Al Bacio v odstínu Bacio. O čtyři další si můžete právě teď zasoutěžit u mě na blogu.



   Z eshopu Beautyville mi pak přišla naprostá bomba. Značku Laidbare jsem do té doby neznala. Jedná se o přírodní kosmetiku, která je úžasně voňavá a příjemná. Ze všeho jsem tak nadšená, že už teď je Laidbare horkým fovoritem na Objev roku! 


  A aby toho nebylo málo (haha), koupila jsem si i 2 topy v Marks & Spencer. Halenku se srdíčky za 799 Kč jste už viděli, oversize tričko za 160 Kč ještě ne :)



   A od tety jsem dostala halenku Mexx v safari stylu, ale už v srpnu. Jen jsem vám jí zapomněla ukázat...


   To je vše! Nebyl to rychlý článek, ale věřte mi, že jsem nakupovala opravdu rychle a zběsile... až moc...

Co vy? Čím jste si zpříjemnili nástup do školy/práce? Byli jste na Dnech Marianne?

Krásný víkend přeji :)

25 komentářů:

  1. Ach ty laky china glaze jsou nádherné! Já jsem se na Dnech Marianne také rozšoupla, vlastně se můžeš podívat na blogu. :) Pak jsem ještě něco pokoupila po cestě do školy, já říkám furt, že mě ta vejška jednou zničí.. :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten brusinkový balzám mám taky, je ale úplně na nic. Přijde mi hrubý, vůbec nic z něj "neumažu" a celkově jsem se v něm tak nějak zklamala :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To snad ne :/ a pritom ten mesickovy je fajn...

      Vymazat
  3. Do Manufaktury běžně nechodím, takže nesleduji jejich sortiment....ale teď tam kvůli Tobě musím :D Minimálně na očichání, protože 170 za krém je na mě dost....ale když to bude láska na první pohled... :D

    OdpovědětVymazat
  4. Zaujimalo by ma, ako vyzera balzam od Alverde na perach, aku ma pigmentaciu.
    KAVIAREŇ-U-MAČKY

    OdpovědětVymazat
  5. Juch, je hezké vědět, že i někdo další to v září nechutně rozjel! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Tolik krásných věcí po kupě.. achiach, ty blogy mě jednou zruinují! :D Strašně se mi líbí oba laky od China Glaze, vypadají skvěle!:)

    OdpovědětVymazat
  7. Neni toho az tak vela :)) Ja som zas hojne nakupovala hadry :/

    OdpovědětVymazat
  8. Asi už jsem zkažená, ale nezdá se mi toho až tak šíleně moc, jak lamentuješ... :)) Jinak ale samé zajímavé věci. Do Manufaktury se snad budu muset jít podívat. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ja jsem asi jeste nezkazena, mne tohomprijde hrozne moc :D

      Vymazat
  9. Tak jestli tě to uklidní, za prázdniny a září jsem utrácela nehorázně :D 3 výplaty vniveč (30 000 kč mi naštěstí měsičně nechodí) a vykoupila sem půlku DM a udělala železné zásoby :D
    Ta halenka se srdíčky je moc pěkná :)

    OdpovědětVymazat
  10. Nakoupila jsi moc hezky. Same bezva kousky, zaujal mne ten švestkový krém.

    OdpovědětVymazat
  11. Tak tvářenku od Sleek závidím, po téhle už dlouho pokukuju, doufám, že jí uvidím v líčení/recenzi, nemůžu se rozhoupat:)

    OdpovědětVymazat
  12. Ja si určite skočím pre ten slivkový peeling do Manufaktury...:)

    OdpovědětVymazat
  13. Na dnech Marianne jsem nebyla :). Pořídila sis samé pěkné kousky i kosmetika se mi moc líbí
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  14. náhodou, vídám i horší new-in články, tohle je v pohodě ;) všechno vypadá úžasně, jsem zvědavá na recenzi lanýže a na nějaké krásné líčení s paletkou!

    OdpovědětVymazat
  15. teda, takových hezkých věcí! tu rtěnku od Gabriely mám taky, jen v jiném odstínu - 03 :)

    OdpovědětVymazat
  16. No jako mas toho krapet vic, ale zadna tragedie.... Co by z toho zivota clovek jinak mel, ze? Aneb prachy budou, my nebudem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D Ta poslední věta mě Veru uklidnila :D

      Vymazat
  17. To sú krásne nákupy! Zaujala ma tu najviac tá kozmetika Laidbare, ešte som o tejto značke nič nepočula. No a slivkový (švestkový) krém na ruky? Ten musí byť božský, až cez obrazovku vdychujem jeho vôňu...

    OdpovědětVymazat
  18. no rozšupla si sa, to hej, ale samé výborné veci. Tú Wet ´n´Wild by som chcela skúsiť, takže celkom závidím :-) Keď si tak spomeniem na fotku z Interbeauty, tak ďalšia rekapitulácia bude vyzerať asi nejako podobne :o)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)