Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 13. října 2014

Rychlosoutěž o 2 masky na vlasy od Kallos

Dobré ráno :)

   Vzhledem k tomu, že se můj počitač rozhodl mě potrápit a jaksi se uložil ke spánku na dlouhou dobu a s ním i všechny fotky, co v něm byly, vám dnes neukáži slíbenou recenzi na rtěnky Al Bacio od Gabriella Salvete a vyhodnocení posledni soutěže se pozdrží.

   Ale ve foťáku pár fotek zůstalo a s nimi i ta na dnešni soutěž, kterou jsem však chtěla dát až v sobotu, ale což :)

 
   Při své návštěvě Bratislavy jsem si koupila 4 masky na vlasy od Kallos a 2 vzala i pro vás. Vzhledem k tomu, že se jedná spiše jen o drobnost pro jednu z vás, jsou podmínky dnešní soutěže jednoduché.

1. Napište mi, jakou masku na vlasy máte nejradši a proč.
2. A nezapomeňte uvést svuj kontaktni email :)

Soutěž trvá do 15.10. do 15:10 hod. a vítězku vyhlásim v tomto článku a hlavně na Facebooku. Vítězku vybere Random. Každy může mít jen jeden komentář. Pokud zapomenete na email, smažte původni  komentář a napište nový. Děkuju :)

Přeji hodně štěstí!

A Random vybral číslo 39, což je El :) Gratuluji a vy ostatní nesmutněte, zase nějaká soutěž bude :)



73 komentářů:

  1. To je moc hezká soutěž! :) nejraději mám za ty roky asi masky od Loreal Elseve. :) A proč no protože po nich mám vlasy asi nejhezčí. Jinak mi žádná ještě s vlasy neudělala nic tak zázračného, že bych si z ní štěstím sedla na zadek. :)
    Shimka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkná soutěž, o kaloos už jsem slyšela a ráda bych vyzkoušela :).Už asi půl roku používám masku Milk and Honey Gold od Oriflamu a je to můj zázrak, hodně mi vlasy napravila a stále je udržuje zdravé, nadýchané a silné :)
    VeruKru@seznam.cz

    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Masku nemám žádnou oblíbenou, dost je totiž střídám. Celkově mám na vlasy ale ráda Garnier :) marcakova.radka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Já masky dost střídám, takže žádnou vyloženě oblíbenou nemám. Ale třeba taková Kallos Latté mi vyhovovala parádně :)

    Radu - UltimateChic@email.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Teda ta maska na barvený vlasy vypadá dobře :) Já popravdě žádnou oblíbenou masku zatím nemám, občas používám od Alverde, ale většinou jsem líná ji po umytí vlasů nanášet a taky nemá takový účinky, aby mě to k častějšímu používání přesvědčilo.
    ekar@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, ty vypadají krásně! O tomhle slyším poprvé. Já masky střídám, z vlasových momentálně používám jen Khadí, ale jinak teď dost sahám bahnu z mrtvého moře, je boží dělat ze sebe černocha:)

    OdpovědětVymazat
  7. Momentálně jako masku nejradši používám vlasový olej Vitalita od Khadi, protože naprosto božsky voní a při každém použití si připadám jako v exotických lázních. :D
    darleen@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Posledných par mesiacov používam masky od Loreal Elseve, po nich mam vlasky pekne hebke.
    pcolova.zuzana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Nejradši mám masku právě od Kaloos, a to latte. Krásně voní mlékem!

    woo.doo@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Moje nejoblíbenější maska je kokosový olej!!:)))

    Jurcikova14@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Krásná soutěž :)
    Já zatím zas tolik masek nevyzkoušela a ani žádnou super, která by se stala mojí nejoblíbenější, stále hledám :)
    charmedka92@gmail.com
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  12. Já žádnou masku na vlasy nepoužívám a proto bych chtěla nějakou vyzkoušet :)
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Nějakou super úžasnou masku jsem stále ještě neobjevila.. Zatím asi nejvíc spokojená jsem s amlou.
    vyroubalovab@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Nejradši mám Redken Smooth Lock Butter Silk. Kallos jsem ještě nezkoušela, ale celkem si tyto masky lidi chválí, tak třeba :)
    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Nejradši mám masku od Macadamia.
    ver.pelcova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Občas použiji kokosový nebo dýňový olej. Něco by se hodilo...
    fx80010@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. žádnou masku právě nepoužívám....ale poohlížím se po recenzích...a tyhle jsou celkem oblíbené, takže moc děkují za možnost zúčastnění se :-)
    anna.vagnerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Zatím jsem nenašla žádnou bombu, kterou bych si kupovala stále a nechtěla zkusit nic jiného, ale nejčastěji používám Gliss Kur, Alverde a Alterru. Teď mám zálusk na masku od Bione Cosmetics, ale pokud na ni někde narazím.
    hanka.nesty@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Já masky na vlasy hodně střídám, ale moc mě baví ty od Gliss Kur, mám po nich vlasy opravdu jemné a příjemné :-).
    Xoxo.L@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Pěkná soutěž od téhle značky jsem už jednu měla a nádherně voněla . Jinak oblíbenou nemám zatím tu nejlepší hledám ale dobrá je maska od GESTIL ale rychle mastí vlasy :-/
    Kler.B@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Hezká soutěž :) Nesnáším, když soutěžící musí splnit milion podmínek typu sleduj tamto, dej like tam atd. Momentálně používám masku z přelivu Casting Creme Gloss. Je to sice silikonová bomba, ale vlasy hezky uhladí a ta mini lahvička mi vydržela snad 14 dnů. Jinak mám načatou avokádovou od Alverde a nic moc bohužel. A zatím top maska, co jsem kdy měla, je Absolut Repair od Loréal.
    6naire@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Masky na vlasy hodně střídám a zatím jsem bohužel neobjevila žádnou zázračnou. Mám dost suché vlnité vlasy a přijde mi, že po všech maskách jdou sice pěkně rozčesat a tak, ale to je všechno. Od Kallosu mám doma Latte :-)
    Mail mám na seznamu: USedmikrasky.

    OdpovědětVymazat
  23. Prajem krásny a slnečný pondelok :) na vlasy používam ako masku kokosový olej - vlasy sú po ňom fakt krááásne jemné a v lete je to od Avonu z rady Planet Spa vyživujúca maska s ovocím Acai a bobuľami, kt. chráni vlasy pred slniečkom, lebo to mi stále vyťahá moju farbu (iba dodám že vlasy mám nefarbené, takže preto si svoju farbu chránim). Na masky od Kallosu som čítala len samé kladné recenzie, bolo by super ich vyskúšať :)
    simona.parisian@gmail.com
    P. S. tvoju počítaču prajem skoré uzdravenie a rýchle prebudenie :) už sa teším na recenziu rúžov od Gabiky ale možno to nevydržím a dnes si jeden kúpim ;-)

    OdpovědětVymazat
  24. Místo specializovaných přpravků používám kokosový a růžový olej, běžné masky nestačí (žádnou vyhovující jsem tedy zatím nenašla).
    philosoraptorka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Nejraději mám buď jen čistý kokosový olej anebo 3 Minute Miracle od Aussie. Zároveň také používám na konečky regenerační olej pro poškozené vlasy od Yves Rocher. Ráda ale zkouším cokoliv nového. :)

    ema.antosova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Používám profesionální masku od Silkatu, kupuju od kadeřnice, nic lepšího jsme neměla:)
    maja3@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Mam rada lee s. Ale je draha tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Momentálně používám masku na vlasy Latte právě od značky Kallos. Jsem s ní spokojená, stojí pár korun, vlasy po ní mám hebké a hlavně super voňavé, tu parfemaci jsem si zamilovala :)

    p.e.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Ja tych masiek moc vyskusanych nemam, jednu od avonu z rady planet spa, latte od kallosu a na farbene vlasy od goldwellu. Ta od goldwellu mi prisla najhorsia :) Inak spokojnost, ale nejaky extra efekt som nevidela.

    vierka.sedlakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Měla jsem moc ráda Gestil wonder, tu jsem měla 2x, ale ráda zkouším nové věci. Nejvíc mi ale stejně vyhovuje taková ta maska z barvy na vlasy od Lorealu :D Škoda, že ji neprodávaj samostatně
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Já mám momentálně jednu masku z Avonu a tu mám nejradši kvůli její výrazné vůni a další od značky Milmil a ta je taky fajn :)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Uplne nejradsi pouzivam Gestil Wonder,vune sice nic moc ale vlasy mam po ni super
    kaisa.()centum.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Gestil wonder co mi nedávno došel... A taky skvělá byla od Toni&Guy. :)
    ven.kric@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Ja masku používam od Glisskuru s 3-násobným keratínom. Skúšala som aj od Kallosu, ten kakaový, ale s ním mám hlavne problém ten, že mi to smrdí po takej tej lacnej čokoláde, tak to poputovalo mamine a ona si ho chváli :)
    alicien@email.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Masku žádnou oblíbenou nemám, vždycky je střídám a žádnou, která by se mně nějak moc líbila jsem nenašla.
    nikitka1998@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Mojou oblubenou maskou je maska od znacky Keune. Pekne vonia, vyhladzuje vlasy a vlasy su pri jej pouzivani zdrave.
    V pripade vyhry ma mozno kontaktovat na mojom blogu:

    Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
  37. Moje nejoblíbenější maska je Kallos Vanilla, mám po jejím použití úžasný vlasy, takže bych ráda vyzkoušela i další :)
    PetraJ.Hozova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Já mám moc ráda masky od Gliss kur. Po všech maskách, které jsem od nich vyzkoušela, jsem měla takové hladké a lesklé vlasy :)
    frambuesa.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Zatím jsem tu pravou masku nenašla, mám pocit, že na moje vlasy nefunguje nic :/ :D Tak zkouším nové a nové :)
    E.Srncova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Ahoj, to jsme na tom stejně s tím počítačem. Mně nejde z ničehonic zapnout, v něm plno fotek na blog. Mám náhradní, kde mi nefunguje klávesnice, takže hrůza. :)
    Masky na vlasy? Já používala vždycky jen od L´Orealu, nikdy jsem jinou nezkusila. Tyto mi vyhovují a mám po nich vlasy hebké, hladké a lesklé. Momentálně ale nemám doma žádnou, takže by výhra potěšila.
    radka.kaiserova@gmail.com blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
  41. nejradši jsem měla masky od Lush nebo Lorealu, poslední dobou jsem je ale už moc nepoužívala ... ráda bych spíš zkusila
    nějakou novou, opravdu dobrou a tyhle od Kallos vypadají vážně skvěle! :)
    thecityofdreams@email.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Já mám nejraději Gestil Wonder :) vlasy jsou po ní vážně krásné.
    RomanaLanska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Dříve jsem masky hodně střídala, ale teď už delší dobou zůstávám věrná Kallos Laté. Hezky voní a vlasy jsou po ní moc pěkný :)
    Luciie.tuckova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Nejradši mám masky od Loreal Elseve :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. ma oblibena maska je z avonu a je s bambuckym maslem. libi se mi jeji vune, ale i to, ze mam pak vlasy hydratovane a hebke :).
    lucy555@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. nejradši mám masku od Balei
    july.mayova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  48. Masky na vlasy používam rada a osvedčili sa mi od Loreal alebo od AVON z rady Planet Spa. Mala som ich už niekoľko a pri týchto produktoch sa páči nie len vôňa, ale aj čo s mojimi vlasmi robia. Proste sú omnoho krajšie, vyživené, hebké...
    sinkovicova.jana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. Já mám ráda od Kallos verzi Latte a také jsem vyzkoušela pár kousků od Loreal, kde mě nadchla vůně :) Ale jinak je to spíš pro pocit, že pro vlasy dělám i něco navíc :))
    mylittlebeautykingdom@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Masky moc nepoužívám, ale na kallos si brousím zuby už dlouho :)
    kiss.iii@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Ja nemám žiadnu obľúbenú, pretože som sa nedokopala k tomu aby som si nejakú kúpila resp. aj by som si kúpila len keď v tej drogérii ich je tak veľa :D
    katarina.kacurikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. masky mám doma len dve obe sú od avonu ale už veľmi dávno si chcem vyskúšať kallos :) najradšej mám také hydratačné, že sú vlasy také hladké, jemné, hebké na dotyk a hlavne že sa veľmi pekne a ľahko rozčesávajú :)
    nikolaorechovska@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  53. nejradši mám "krokodýlí" od TianDe :) Ta je fakt super.
    majikh@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Za mě kokosový olej místo masky:)
    sabera@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  55. najradšej používam masky od Avonu alebo mám obľúbenú na farbené vlasy tiež od značky Kaloos... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  56. Poslední dobou si masky nekupuju. Jen občas přetřu konečky kokosovým nebo konopným olejem.
    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Také používám kokosový olej jako masku na vlasy,protože mi vyhovuje,není drahej a je to multifunkční.
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Moje nejoblíbenější maska je od ziaji pro jemné vlasy. Nádherně voní. :)
    vanova.evca@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Já pořád tu nej hledám, jako poslední mi docela vyhovovala Hair Growth Treatment od Lee Stafford :-) Verča ver.rosehips@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. Nejraději mám rakytníkovou masku od Natura Siberica. Krásně voní a dělá úžasné vlasy :) pajushka3@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Tyjo, nejradši mám asi masky kerastase, i když teda nemůžu moc porovnávat :)
    meggynapravnikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Báječná soutěž! :)
    Já jsem vždy používala nějakou od Gliss Kur protože mi zpočátku vyhovovala, ale vlasy si už asi zvykly :(

    asmallmiracleCZ@seznam.cz
    .. a small miracle CZ

    OdpovědětVymazat
  63. Parádní soutěž! :-)
    Nejradši mám "3 minutový zázrak" od Aussie :-) - krásně vonní a opravdu dělá zázraky :-)
    fanny.u@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Asi nebudu moc originální, ale nejraději mám Loreal Elseve Total Repair, i když ji často střídám, toto je moje stálice, ke které se ráda vracím :-)

    nikkyna03@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  65. Ahoj, často dávám jako masku kokosovy olej, ale teď mám na vaně něco fialoveho od avonu a krásně to voní. Dooreen@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. milujem od mil mil masky na vlasy :) su najlepsie
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  67. Ááá, Latté mi sedí, takže zkusím štěstí o ty další kousky:)
    Moje nejoblíbenější je Kérastase - Nutri thermique :) A tak dále :D
    Mejlík je czarodejnice@seznam.cz

    Zdraví Hubatá žabice :D :D

    OdpovědětVymazat
  68. Nejraději mám Generu bylinkovou a občasně Absolut Repair od Lorealu
    Placka.L@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. Pár masek jsem zkusíla, ale ze žádné jsem si nesedla na zadek.A tak asi nejfajnovější byla (Světe , div se ) maska od balei, tuším s fíky a výtažky z perel, která nestála více jak 60 Kč.
    kamala@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. Krásná soutěž. Nejradši mám masky od Gliss Kur a Loreal.
    lenka_jas@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  71. používám kokosový olej, do kterého vždycky kapnu kousek oleje od Kerastase:))
    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. mám ráda Gliss Kur Oil Nutritive, je krásně hutná, líbí se mi složení s mnoha oleji a krásně voní..:) a vlásky jsou po ní hedvábné.. ale akorát mi dochází, tak klidně zkusím nějakou novou..

    misscukrik(zavináč)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  73. Ahoj ted mam zrovna masku od pantene pro v a docela spokojenost :-)
    miccaella@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)