Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 17. listopadu 2014

Angelikou během 5 minut s Gabriellou Salvete

   Pamatujete si na sérii filmů o Angelice, markýze andělů? Pořádnému francouzskému slaďáku vévodila Michèle Mercier s charakteristickým tyrkysovým líčením. Takže pokud hledáte stín, jako měla ona, tak mám v dnešním článku pro vás jeden tip. :) A recenzi ne moc dobré voděodolné řasenky k tomu navíc.



Oční stíny č. 12

   Pokud se nemýlím, tak jsou tyto monostíny na trhu od minulého podzimu, ale tento odstín patří mezi ty nové z letošního léta. Většina barev se mi hodně líbí, i když jsou celkem třpytivé a osobně mám radši matné stíny. Ale třeba se matné kolekce dočkáme taky :)
    S obalem nemám nejmenší problém, líbí se mi, je praktický (stíny nezabírají moc místa a můžete je skládat i na sebe) a ještě se nerozbil :D Jen je trochu poškrábaný...




   Odstín 12 mi hodně připomíná Dazzle Dust od Barry M v odstínu Aqua Gold, kterého mám i vzorek. Na rozdíl od GS je ale jemněji namletý, méně prášivý a o něco lépe pigmentovaný. GS má totiž moučnou strukturu a nejlépe se nanáší plochým štětcem tak, že stín jednoduše naťupu na oko a přimáčknu. Pokud ho nanáším klasicky huňatějším nebo měkčím štětcem, tak mám třpytky i tam, kde být nemají. Dobře se však roztírá do ztracena a lze s ním vytvořit i opravdu jemné líčení.
   Pigmentace je střední a je škoda, že není o něco vyšší. Tahle krásná zelenomodrá se zlatými třpytkami by si zasloužila pigmentu o něco víc :) 
   Výdrž bez báze je trochu slabší a hlavně díky tomu, že stín není zas tak jemný a hůř ulpívá na kůži. V perfektním stavu vydrží cca 4 hodiny, pak se začne ztrácet a k večeru už máte jen jemně zabarvená víčka. S bází je hned na tom lépe, stejně jako jeho pigmentace. U této barvy mi to ani moc nevadí, protože jemnější vypadá podle mě lépe. Ale je mi jasné, že někteří můžou být z pigmentace a výdrže zklamaní a i já byla, obzvláště poté jak jsem všude na tyto stíny četla chválu.   
    2 g stojí okolo 89 Kč a na výběr je 12 odstínů.



Řasenka Infinite Waterproof

   Jo, stíny aspoň zachrání báze nebo si člověk řekne: To je tak krásná barva, že jí vše odpustím. Jenže co s ne moc dobrou řasenkou?


   Bohužel tahle řasenka má hodně mínusů... Pozitiva jsou snad jen dvě - opravdu krásný kvalitní obal a schopnost dělat řasy hezky měkké bez žádných tvrdých slepenin.
   Jinak je to bída... Řasy nedokáže pořádně prodloužit a zahustit a pouze je velmi jemně zvýrazní. Nevím, jestli je to náplní, která je spíše sušší a hrudkovatí nebo kartáčkem, který řasy moc nepročeše. A bohužel ani nenatočí. Pokud hledáte voděodolnou řasenku, která vám řasy hodně zvýrazní, tak na tuhle v drogérii ani nekoukejte.
   A vyhýbat by se jí měli i ty s mastnější pletí. Na té mé má totiž tendenci se rozmazávat a zanechávat okolo očí nehezké černošedé šmouhy. Navíc se drolí a opadává. Ale voděodolná opravdu je, ale k čemu mi to je, když se rozmaže i tak během dne na souši...
    Odlíčit jde celkem dobře, o něco lépe než jiné voděodolné řasenky. Takže je fajn pro ty, kterým hodně padají řasy, protože si je při odličování nestrhnou z oka, jak to u těchto produktů bývá, že.
   Cenou si nejsem jistá, tuším 179 Kč nebo něco podobného. Osobně mi víc sedla voděodolná Big Lashes od Essence za téměř třetinovou cenu.



   Nevím jak vy, ale osobně jsem z těchto novinek trochu rozpačitá. Stíny mají sice krásnou barvu a když mám chuť si hrát na Angeliku, tak po nich ráda s bází sáhnu, ale řasenka je podle mě propadák právě díky tomu rozmazávání a pouze jemnému zvýraznění.

Jaké zkušenosti máte vy? A kdo nikdy neviděl Angeliku? :D

Za poskytnutí produktů děkuji zastoupení značky Gabriella Salvete.

17 komentářů:

  1. Já Angeliku viděla už několikrát :) většinou si jí pouštím, když jsem marod. Tak hezky z postele si dávám všechny díly, co mám na DVD. Včera jsem koukala na tu novou verzi a zůstávám věrna Michèle Mercier a Robertu Hosseinovi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tu novou jsem neslyšela snad jediný kladný ohlas :D

      Vymazat
  2. Já jsem Angeliku nikdy neviděla a ani mě to nějak neláká :D. Každopádně líčení je super! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to viděla jako mladší.. je to děsnej doják,který žu bych taky asi nemusela vidět, kdybych na něj neměla jó náladu, ale to: Nicholasi... je prostě už legendární :D

      Vymazat
  3. já a asi to ani neplánuju :D tyrkys oční stíny nic pro mě a o voděodolných řasenkách mi ani nemluv, říkala jsem si "nebudu k moři šetřit" (tím myslím, že nekoupím nejlacinější essence jak jsem měla původně v plánu :D) a koupila jsem vyhlášenou Rockerku.. aha.. ona je sice voděodolná ale tak, že jí nesundám z očí ničím.. takže už nevěřím ničemu co hlásá, že je voděodolné :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha a vidíš, ona ta Essence není vůbec špatná a dolů šla dobře :) Pro mě právě nemá ani cenu si kvůli 2 týdnům kupovat dražší voděodolnou řasenku, když ji použiji až za rok a to bude vyschlá :D Ale už pšt... stýská se mi po dovolený :D

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Děkuji :) Je to jen taková klasika, jeden stín a linka :)

      Vymazat
  5. Vzdycky, ked sa povie Angelika, tak si spomeniem na Ruzickovu v Slunce, seno, jak pri tom bulila a ten jej stary jej do toho chrapal :D romantika jak noha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo já taky :D :D Chci, abys to byl poprvé ty, Nicholasi. Někdo mladý, něžný :D

      Vymazat
  6. Ja mám rada staré filmy a dokonca aj líčenie v nich (linky, linky, linky a zasa raz linky), veľmi si ma potešila týmto postom.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, Ájo :)
      Já miluji prvorepublikové filmy a hodně dobrých jich vzniklo i právě před rokem 90, ať ta doba byla jakákoli.

      Vymazat
  7. Líčení se ti povedlo :-) Jinak Angelika je klasika, i když romanťáky nevyhledávám, musím uznat, že je Michelé krásná ženská, bohužel se mi nelíbilo nikdy její chování (a to i v ranných dívčích letech, co jsem filmy poprvé viděla) a jelikož jsem přečetla i knížky, tak musím říct, že film moc této "pohádce" neodpovídá :(

    OdpovědětVymazat
  8. Angelika :-) Při ní i vždy vzpomenu na svou zlatou babičku. S ní jsem to viděla jako dítě snad stokrát a pak vždy, když jí dávali , tak jsem koukla a vzpomínala :-) Je to prostě klasika. Líčení pěkné, ale proč ne celková fotka obličeje ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, já to brala spíš jako recenzi než celkové líčení a bylo hrozně zataženo, tak se mi oba víkendy nepodařilo nafotit kvalitní fotky celého obličeje...

      Vymazat
  9. Dokonalé! Skvěle se ti povedlo. Angelika...to jsou vzpomínky! V jedenácti ze mne má kamarádka v léčebně vždy "zrobila Ángeliku" Jo to byla legrace, měli jsme tajně jen jedny modré stíny a pár ručníků na šaty, možná i nějakou tu plínu :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)