Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

čtvrtek 20. listopadu 2014

Hřejivý třpyt Fire Sparkle a Violet Sparkle od Nubaru

Ahoj :)

  Dnes poněkud netradičně (ve čtvrtek) si dáme 2 laky. Jsou z kolekce Sparkles a já oba dostala od Soničky, takže ještě jednou moc a moc děkuji :)
  Vzhledem k tomu, že se blíží Vánoce, je na čase začít vytahovat všechny třpytivé odstíny - protože ty se k tomuto období náramně hodí, co říkáte?


Nubar Fire Sparkle

   Červený glittrový lak v červené tekutině. Je trochu jiný než Ruby Pumps od China Glaze, který obsahuje méně třpytek, jsou jemnější a základní tekutina je trochu gelovitá. Fire Sparkle se mi lakuje lépe, lépe kryje a třpytky se rovnoměrně roztírají. Označila bych ho spíš jako pískový než glittrový, protože schne s velmi hrubým povrchem a trochu matně, i když to z fotografií není patrné.
   Přemýšlím, který z laků mi víc připomíná Vánoce. Možná že Fire Sparkle vede o třpytku víc než Ruby Pumps, který nezáří tolik do dálky :)
   Odlakování mi přišlo o něco horší než u klasických pískových laků, ale jde to bez alobalu. Lak mi drží 4-5 dnů bez nadlaku. Ten by se ale hodil - po čase se vrchní třpytky ošoupou a zůstanou stříbrné. Ale s nadlakem se zase ztrácí ten pískový efekt. Vyberte si :)







Nubar Violet Sparkle

   Fialový bráška je o něco pískovější, schne matněji a rychleji. Jinak se aplikuje stejně - velmi dobře a stačí 2 vrstvy. Hůř drží, dává jen 3 dny, což je nejmenší výdrž, kterou u značky Nubar registruji. Obvykle s těmito laky nemám problém, ale třpytky na mých nehtech jednoduše nedrží. Ale zase se lépe odlakovává - stačilo přiložit tamponek s odlakovačem na nehty a po chvilce stáhnout. Bez jakéhokoli dočišťování a mnutí.
   Na fotkách je modřejší než ve skutečnosti. Některé glittry totiž hází odlesky do růžova a doslova lak září na dálku svojí pronikavou fialovou barvou. Foťák je ale v tomto mizerném počasí odmítá vyfotit...






   A nakonec jsem je zkusila dát pěkně vedle sebe, protože kombinace fialové a červené je obzvláště vánoční :) Udělala jsem jen jednoduché obloučky Violet Sparkle na okrajích nehtů a vše pak přetřela 2 vrstvami China Glaze Matte Magic.


Tak který se vám líbí víc? A jaké laky máte na Vánoce nejraději? :)

Mějte se!

20 komentářů:

  1. Píšu to u všech tvých lakovacích článků a napíšu to i dnes - na tvých nehtech vypadá každý lak naprosto skvěle! :) Hodně se mi líbí ten červený, na Vánoce mi přijde opravdu jak dělaný! Ale ještě více se mi líbí, jak jsi ty dva laky zkombinovala! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kájo, a já u každého tvého komentáře píšu, jak moc se červenám :)) To je vážně radosti, že mají moje nehty takový vliv na vzhled laků :D

      Vymazat
  2. tak fialový jsem viděla, ten je moc hezký, ale ten červený je prostě božský! taková fakt vánoční barva... no a kombinace obou je taky skvělá :)

    OdpovědětVymazat
  3. Oba 2 laky jsou krásné, více se mi líbí ten červený :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. Oba jsou moc pěkné, ale u mě "překvapivě" vede fialový..:D Ten je opravdu moc povedený. No Vánoce se blíží tak už abych vytáhla ty vánoční barvičky...červenou, zelenou a stříbrnou a vlastně ještě zlatou a třpytky..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky už po nich sahám :) I když jsem tak zatížená na třpytky, že si je nedopustím ani v létě :D

      Vymazat
  5. oba jsou to úplně nádherné laky, ale víc mě zaujal ten fialový :)
    nicméně spolu, tak jako na první fotce, vypadají tak trochu Vánočně :)

    OdpovědětVymazat
  6. Keď som zbadala ten červený, tak som zabudla dýchať :D Krásny...

    OdpovědětVymazat
  7. Jeden krásnější než druhý :) Kdybych si měla vybrat, tak asi nakonec zvítězí červený :) A chtěla bych mít nehty jako ty :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak za mě určitě ten fialový - nádhera! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Skvelé, ten červený priam kričí Vianoce! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ten červený, to je prostě pecka. Ale určitým způsobem by se mi hodil víc na Halloweena, nevím proč mi evokuje syrové maso. Na fialky mě neužije, tak ten není nic pro mě.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
  11. Tak ten fialový je fakt nádherný !!! =)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)