Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 5. listopadu 2014

Nejlepší černý lak a soutěž o 2 laky SpaRitual - UKONČENO

Ahoj :)

   V dnešním lakovacím článku vám ukáži 2 laky od SpaRitual a na závěr si dáme soutěž. Těšíte se? :)


SpaRitual Street Smart

   Hlavní hvězda tohoto článku. V životě jsem zkoušela 3 černé laky na nehty (vím, není to moc). První byl Rimmel Black Out, který brzy zhoustl natolik, že s ním nebylo možné vůbec pracovat. A dlouho schnul. Dále pak Catrice Black To The Routes, který nebyl pořádně černočerný a musel se aplikovat ve třech vrstvách, aby byl jakžtakž sytý. Navíc je hrozně vodový a neschne do vysokého lesku.
   Ale Street Smart je jiný - dokonale černý, dobře kryjící i v jedné vrstvě, ale ve dvou má ten správný šmrnc :) Není příliš hustý ani vodový, zůstává tam, kam ho nanesete. Schne rychle a do opravdu vysokého dokonalého lesku! Ani po půli roce nijak nezměnil konzistenci a je stále fajn, i když je pravda, že jsem ho na začátku používání trošku zředila. Ale od té doby nezhoustl jako jiné laky...
   Mimochodem, můžete si ho pamatovat z tohoto příspěvku, kdy jsem na něj dávala matné nadlaky Citrine a Opaline.








Femme Fatale

   Pochází z již neprodejné starší kolekce a kupovala jsem ho v jednom výprodeji. Tento lak je průhledný a obsahuje velké množství blyštivých střípků v bílé a champagne barvě. Vypadá nádherně, i když je lepší jako efektový nadlak, samotně vůbec nekryje. Připomíná mi trochu světla svíček o Vánocích nebo krystalky ledu na okně :) A na černém laku půlnoční oblohu plnou vzdálených hvězd 
   Na Street Smart jsem ho dala v jedné tenké vrstvě, která bleskurychle uschla :)








   A protože Femme Fatale už neseženete a Street Smart je tak skvělý, rozhodla jsem se je koupit ještě jednou a umožnit jedné z vás vyzkoušet tyto krasavce na vlastních nehtech :) Podmínky soutěže jsou jednoduché:

1. Být pravidelným čtenářem přes GFC a napsat mi do komentáře váš email nebo jeho část před zavináčem.
2. A připojit tip na černý lak, který vám přišel nejlepší. Pokud černé laky nenosíte, tak proč. Zavedeme temnou diskuzi ;)

   Všechny komentáře, které nebudou obsahovat nějakou podmínku soutěže budou brány jako nesoutěžní, standardní komentáře. Soutěž platí pro ČR a SR a končí v pátek 14. 11. 2014. Výherce bude vybrán pomocí randomu (jak originální, rychlé a spravedlivé!) a bude vyhlášen na Facebooku. Každý může mít jen jeden soutěžní komentář.

Přeji hodně štěstí a těším se na vaše tipy :) A komentáře, jak se vám dnešní laky líbí :)


Děkuji zastoupení značky SpaRitual za poskytnutí odstínu Street Smart pro recenzi. Odstín Femme Fatale a další 2 laky do soutěže jsem kupovala za své peníze a nejsou sponzorovány značkou SpaRitual.

76 komentářů:

  1. Nikdy jsem na nehtech černý lak neměla a když nad tím přemýšlím tak ani nevím proč! Přitom mi to poslední dobou přijde docela elegantní. Asi se po nějakém musím podívat :)
    Shimka zavináč seznam

    OdpovědětVymazat
  2. Já teď laky tak nějak vůbec nenosím a chci ot změnit. Na spa rituals si brousím nehty už dlouho, a tento černý vypadá úchvatně:) bonsel866@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. černý lak nosím docela často nebo šedý či jejich kombinace,ale hodně mě zaujaly ty nádherné jemné třpytky, to je krásné, fakt jak noční obloha :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Promin, nějak jsem se rozplývala nad třpytkami a zapomněla dodat soutěžní email :D jana.wertheimova@seznam.cz a černý lak používám jen Rimmel zatím takže asi nic moc tip asi :/

      Vymazat
  4. Ahoj, já sleduji jako Šárka Beranová, sabera@hotmail.cz
    Černý lak jsem ještě nezkoušela, ani nevím proč, myslím že by se mi to asi nelíbilo, proto jsem ho nikdy nekoupila, ale přitom tento s tím třpytivým nadlakem je nádherný!!!
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  5. Černý lak jsem zatím vyzkoušela pouze od Rimmelu a měla jsem ho na nehtech jen párkrát, mám raději veselé barvičky :) ta "noční obloha" vypadá fakt naprosto dokonale. V.
    ver.vranova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Já teď nemám doma žádný černý lak. (Nevím, jak se tohle stalo!) Ale nejlepší mi přišel cca ve 12 černý lak od Miss Sporty, protože jsem s ním byla za největší drsňačku, to je jasné... :D
    Takže žádný relevantní tip nemám. :)) Ale tenhle je krásný.
    karamba.lou

    OdpovědětVymazat
  7. Sleduji jako Noogeta.
    Černý lak jsem již neměla straaašně dlouho. Moc se mi líbí ten bez třpytek. Na střední jsem ale černý lak měla, jen už teda ABSOLUTNĚ netuším co to bylo za značku:) Poslední dobou se mi ale zdá, že vidím černé laky víc a víc..

    Noogeta@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. ten shimmerovy je hezky ...cerny nenosim,protoze mam hodne svetlou kuzi na rukou a vypadalo by to dost blbe, mam smulu .
    prochazkovakristyna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Nejlepší černý lak momentálně nemám. Ale když jsem jej ve svém punkovém období nosívala, býval to nějaký Avon, který už se se určitě nevyrábí.
    Tento sparitual je dokonalý, a ještě navíc posetý hvězdama, no nádhera!

    crazygingersdiary

    OdpovědětVymazat
  10. Sleduji :)
    Já černé laky napoužívám, protože jsem ještě nenašla žádný, který by mi vyhovoval. Myslím tím dobře držel, kryl alespoň ve dvou vrstvách atd. Místo černého používám hodně tmavě modrý od s-he nebo temně rudý od Sally Hansen :)
    Zirafka.Bara123@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Samostatně cerny lak nepoužívám, jen při kombinaci nail artu nebo glitroveho laku. Mám od Rimmelu Black cab a nic moc. Femme fatale s cernym lakem vypada božsky. Co se týče tipu, tak jsem si vsimla že, rady od Flormaru Jelly look a Quick Dry mají černé odstíny ale jestli mají dobře vlastnosti netusim.

    hancule@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Pravidelný čtenář jsem, mail je sherbatsky@seznam.cz

    A popravdě jsem ještě nikdy černý lak na nehty neměla, nikdy se mi to nelíbilo....ale minulý měsíc s ním od manikérky přišla mamka, pak jsem to viděla i na té manikérce (kamarádka) a hrozně se mi to zalíbilo. No a teď na tvých nehtech-luxus. Takže zapřemýšlím a možná si nějaký pořídím :)

    OdpovědětVymazat
  13. Černé laky jsem nikdy nenosila, protože mi přišly moc tvrdé. Ale když tak na tenhle koukám, tak je fakt elegantní, ten lesk! Určitě si dokážu představit, k čemu bych ho nosila. Dřív jsem také nosila jen světlé laky a neuměla jsem si představit např. tmavě modrý. Teď nosím skoro každou barvu :) nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Cierny lak pouzivam, ale mam len od Rimmelu, ktoremu sa olupu spicky na druhy den a velmi zle sa lakuje :((
    Mailik najdes u mna na Pinkanasovi ;):D

    OdpovědětVymazat
  15. vierka.sedlakova@gmail.com

    Ja si este iba budujem svoju lakovu zbierku, pretoze som si este pol roka dozadu ohryzala nechty (cize lakovala iba na nohach), takze ziadny cierny nemam. A nejako ma nenapadlo po nom pozerat, ale na tvojich nechtoch vyzera paradne.

    OdpovědětVymazat
  16. Mám doma jeden černý lak od Rimmelu, ale měla jsem ho na nehtech tak asi dvakrát. Černá se mi na mých rukou asi nějak nelíbí, ani nevím proč. Raději dávám přednost hnědé nebo temně vínové.
    p.e.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Ještě nikdy jsem na nehtech černý lak neměla, nikdy mě nějak ty tmavé laky nelákaly, ale teď se mi líbí moc
    Sleduji :). VeruKru@seznam.cz

    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  18. Oooo Niky toto je ako clanok pre mna :) cierny lak je moj NAJ NAJ NAJoblubenejsi a nosievam ho ako v zime tak aj v lete. Lakov na nechty mam nieco okolo 100 no cierny je taka ta moja verna klasika. Je to podla mna tak rebelsky elegantne ;) Ale podla mna ako kazdy tmavy lak musi byt na peknych nechtoch...a dobre nalakovany...Mam Catrice a Rimmel no pouzivam len ten Rimmel. Mne velmi vyhovuje, tych 5 dni somnou v pohode da ale s tym zhustenim musim s tebou suhlasit. Ale tento Spa Ritual vyzera prenadherne :) veeelmi si ma navnadila a pojdem si ho vygooglit :)
    Rada sa zapojim aj do sutaze (sledujem vsade kde sa da)
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  19. Poslední dobou jsem si zvykla místo černého laku používat Midnight Plum od Avonu, jeho efekt mi přišel zajímavější než u vyloženě černého laku. Jen si nejsem jistá, jestli ho ještě pořád dělají, neb ten svůj mám doma už věčnost. :)
    darleen@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj :) Tak já jsem černý laky nosila někdy ve 13.. takže cca 10 let zpátky :D A od té doby jsem asi černý lak neměla.. kromě jednoho z nějaký limitky od Essence - Vampire Love (pokud se dobře pamatuju) ale vím, že nic nevydržel a druhý den se začal loupat, takže letěl do koše :D Takže pro tebe žádný tip bohužel nemám :)
    veronika.pincova@vossp.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Ach jo, zase to GFC, já se na něj s wordpressem nemůžu dostat :(. Sleduju tě ale přes bloglovin i facebook (ale to asi nesplňuju podmínky soutěže). Černý lak jsem asi nikdy neměla, přijde mi na moje ruce moc tvrdý, ale miluju skoro černé odstíny modré, červené, zelené nebo hnědé.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
  22. Ciernu velmi nenosim, dost sa mi lamu nechty a pri ciernej staci malo a hned je vidno otukane konceky.. kAk vampy vzhlad, tak radsej temne bordovocierne odtiene :) Ale cierna sa vzdy hodi na nailarty a pkene na nej vyzneju rozne nadlaky.
    Sledujem ako nikavero, mail mam na gmaili, veri.soltesova..

    Nikavero

    OdpovědětVymazat
  23. Hehe, to je soutěž pro mne :) Černé (a tmavé laky obecně) zbožňuji. Za sebe bych doporučila Miss Sporty (sice vím, že je nemusíš, ale mně opravdu vyhovují a nemám jim co vytknout), případně starou Minicoloramu, ale ta už se nedá sehnat, tak je tenhle tip irelevantní.
    A pokud jde o ten druhý lak, tak já sice na svých nehtech žádný třpyt nesnesu, ale kromě tmavých laků zbožňuji i noční oblohu a tahle je tak dokonalá, že bych ji snad i nosila :D
    Jo a ještě část mailu (málem jsem zapomněla): vera003

    OdpovědětVymazat
  24. Super soutěž ! Černý lak jsem měla jen od Catrice a ten mi nevyhovoval, tak jsem ho poslala dál a už se nedostala ke koupi dalšího, protože z drogerie jsem nechtěla (Catrice laky mi vyhovují a když zklamal, tak jsem už nechtěla riskovat) :). Část mailu : Kolodziejova.L

    OdpovědětVymazat
  25. Ja som doteraz ešte na nechtoch žiaden čierny lak nemala. A to najmä z toho dôvodu, že som videla keď spolužiačka mala čierne nechty a potom to odlakovala tak jej ostali celé nechty žlté :) Asi preto som mala nejakú averziu na čierne laky :/ Ale asi prišiel čas to napraviť :D
    katarina.kacurikova

    OdpovědětVymazat
  26. Nad Sparitual slindám již dlouho :-o Jo a černé laky a já? jelikož mám téměř vybělené ruky, snažím se této barvě vyhýbat...nicméně jsem již myslím měla 1 od Maybelline Colorama (katastrofa) a Loreál Riche či nějak tak (průměr)...radši vybírám temné bordo, modro či zelenkavé odstíny :-) nicméně sparitual neodmítnu a v kombinaci s femme fatale je bombový pro vánoční příležitosti (ale i jindy)
    gfc: Péťa K.
    mail: petabr2@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Já musím říct, že nejlepší černý lak jsem zatím měla od Miss Sporty a jeden z limitované edice od GS, ale jinak černý lak moc nepoužívám, jenom když na něj mám náladu :)
    t.barankova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj, já jsem měla černý lak jen jeden a to od Gabriely a byl fajn. Radoslava.20@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Moje nejoblíbenější černá je jednoznačně od Rimmelu - Black Out.
    believe.bitch@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Černý lak bohužel doporučit nemůžu, protože jsem ještě žádný nezkoušela. Ale chystám se co v nejbližší době pořídit právě černý, takže alespoň díky článku vím, do kterých nejít :-)
    fanny.u @ seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. já jsem černý lak ještě nikdy neměla, u mě maximum tmavosti zatím byl tmavě modrý. Tvé černé nehty se mi velice líbí a je to docela inspirace, ani nevím, proč jsem černému laku nikdy nedala šanci
    MikulkovaVendula@seznamcz

    OdpovědětVymazat
  32. sledujem cez GFC Nikola Orechovská
    nikolaorechovska@gmail.com
    čierny lak mám len jeden a to matný od Golden Rose, kúpila som si ho ešte dávno dávno v zľave za euro a neskôr som si bola dokúpiť ešte ďalšie 2 fľaštičky :D nosila som ho skoro stále s top coatom

    OdpovědětVymazat
  33. Ježiš, ten je krásný :)
    Já jsem měla černý lak od Rimmelu, ale stál za prd. Jako mladší jsem děsně ujížděla na nějakém příšerně smradlavém laku od vietnamců, který teda dobře držel na nehtech a rychle schnul. V poslední době moc černé laky nenosím, dávám přednost těm výraznějším jako jsou např. neonové v létě, červené v zimě a vínové na podzim. :)
    asmallmiracleCZ@seznam.cz
    .. a small miracle CZ

    OdpovědětVymazat
  34. pěknej lak :) já černou občas nosím, ted ale spíš vínovou anebo nic, když jsem unavená a líná :) mischa.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. 1. Sledujem cez GFC, ako Janka.
    sinkovicova.jana@gmail.com
    2. Môj jediný čierny lak je práve tebou spomínaný Rimmel Black out. Ja s ním zatiaľ nemám žiadny problém a celkovo mám Rimmel laky rada. Čierne laky ma akosi nikdy nelákali. Aj tento som kupovala iba kvôli Depeche Mode party :D Mám rada tmavé laky, ale preferujem skôr vínové, bordové, resp. také čo sa tvária čierno, ale čierne nie sú :D

    OdpovědětVymazat
  36. Černou jsem doposud na svých nehtech neměla, i když se mi moc líbí! Většinou maximálně hodně tmavě fialovou až takovou do černa a důvod byl ten, že se mi to k mé naprosto bílé pleti moc nelíbí,ale ráda bych aspoň jeden pěkný černý lak doma měla :)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Ten je opravdu nádherný! Ještě s tím top coatem jako noční obloha :))
    Já nosím černé laky ráda na silvestra s nějakými třpyktami, evokuje to ve mně ohňostroj :)) a černý jsem měla zatím jen jeden - Rimmel, takže bych ráda zkusila tento!
    Janescolours

    OdpovědětVymazat
  38. Černé laky občas nosím, ale nějak si teď neuvědomuji jestli mám nějaký čistě černý..super byl od GS s holo třpytkami, ale ten už asi skončil..:(
    m.JUPIK@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Já jsem vyzkoušela pouze zmiňovaný od Rimmelu, ale téměř ho nepoužívám, nelíbí se mi na nehtech, místo toho nosím raději tmavě modré laky. Každopádně tento od SpaRitual vypadá krásně, možná, že dám černé ještě šanci :)
    kosmetikaproradost@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. Barborqaaa1@azet.sk
    čierny lak som do teraz nenosila ale minulý týždeň som si kupila taky malinky od miss selene a chcem ho vyskúšať budúci týždeň :) teším sa už

    OdpovědětVymazat
  41. Čierny lak nosím väčšinou len v kombinácií s inou farbou, aby to nepôsobilo príliš depresívne (na iných ľudí), ale na druhej strane si myslím, že starostlivo nalakovaný čierny lak s vysokým leskom a samozrejme pekne upravené nechty spolu vyzerajú luxusne!
    Rada používam čierny lak od Miss Sporty v dvoch vrstvách + vrstva podkladového a povrchového laku. Okamžite sa ma všetci pýtajú, či mám gélové nechty, alebo aspoň gel lak....
    Mimochodom, počas jesene sa neviem nabažiť temne modrej, temne fialovej, vínovej, hnedej..... Užívam si toto obdobie viac ako leto :-)
    Veronika

    Sledujem ťa cez Bloglovin, ale aj tak pripojím mail:
    veronika.andelova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. Tyjo ty máš tak krásný nehty! Mě nepřijde žádná černá dobrá a to z jednoduchýho důvodu - nelakuji si nehty, protože je mám strašný:D
    maja3@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Černou jsem nosila v pubertě, nějak ho mám spojený s tou dobou. Teď jsem přišla na chuť rudé, asi jsem dospěla. :)

    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Ten lak nevypadá vůbec špatně, mám doma černý pouze jeden lak, protože černou barvu zas tolik nelakuju, je to nějaká stará kolekce GS, úplně jiné lahvičky, ale musím říct, že pořád drží, naposledy jsem ho lakovala asi před půl rokem. A teď když koukám na tu lahvičku, tak by se měl spotřebovat nejpozději do 20.5.2012 :D
    Ale jinak moc černé laky nepoužívám samotný, když už tak s nějakým efektovým nadlakem. Docela se mi líbí i odstín GS 117 s tou trochou třpytek :)
    email meggynapravnikova na seznamu :)

    OdpovědětVymazat
  45. čierny lak by sm veľmi rada nosila, ale ešte som nenašla taký ktorý by mi vyhovoval... kedysi som ho nosievala v puberte, keď som prechádzala takým temným obdobím... :D

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  46. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když mně Fcb. neukáže všechny odběratele, jen část, což je blbý ://

      Vymazat
  47. Princip GFC mi nějak uniká, ale tak snad se zadařilo.
    Černý lak mám teď od L'oreal a spokojenost :)
    deeczko@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. GFC - chlívečky fotek vpravo, čtenáři, kteří sledují blog pravidelně pomocí služby bloger :) Pro mě pojištění, že se výhra dostane k někomu, koho aspoň trochu zajímá můj blog, ne jen výhra.

      Vymazat
  48. Tak já mám jen jeden černý - Colorama od Maybelline a jsem s ním spokojená, i když tenhle váš, to je luxus :) Taky mám černý praskací od Essence a ten je taky dobrej (pro mě, nejsem moc velký znalec laků).
    radka.kaiserova@gmail.com
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
  49. Žiadny čierny lak doma nemám a vlastne ani neviem prečo... asi preferujem skôr niečo jemnejšie, ale zišiel by sa už aj čierny :)
    denie257@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. alicien@email.cz

    Čierne laky nenosím. A to tmavé farby zbožňujem ako na perách, tak aj na nehtoch. Ale keď tmavú, tak naozaj, naozaj tmavú modrú, fialovú, ružovú alebo zelenú. Skrátka mám pocit, že čierna je až príliš čierna a príliš klasická na to. Ani len čierne linky nenosím, radšej si dám extrémne tmavú fialovú. Neviem, mám skrátka pocit, že podtón farby by mal byť aspoň trochu farebný :)

    OdpovědětVymazat
  51. černý lak jsem nikdy neměla...ale mám moc hezký temně šedý od NYC, s drobnýma třpytečkama
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Já nikdy žádný černý neměla - nepřijde mi, že by se nějak hodil na nošení.. :-D Prostě je to tmavé a působí to na mě jako depresivní emo nebo gothic. Nebo tak. Asi to nehodlám dlouhodobě měnit, ale tak když jde o Sparitual, tak bych ráda vyzkoušela už z principu (premiéra), hlavně tedy ten světlý! úplně ho vidím na něčem fialovém. Černý bych asi darovala. (jsem barbar, vím to)
    cosmetic.jam@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. Černý lak jsem nikdy nenosila samostatně, ale právě v kombinaci s různými efektovými laky je naprosto nejdokonalejší :D Pak všechny ty šupinky, třpytky, shimmer tak nádherně vyniknou. A taky na nail art.. Čistě černý, krémový lak jsem měla zatím pouze jeden jediný :D A to od Golden rose, byl fajn, nehoustl, nedělal žádné neplechy, vydržel mi vcelku dlouho, ale před pár měsíci mi došel a pořád jsem se nedokopala ke koupi nového, protože obchůdky, kde prodávali GR u nás zrušili :/ A recenze, které jsem četla na různé drogérkové, třeba právě Rimmel, byly dost bídné, takže jsem stejně žádný nový nekoupila. Mrzí mě, že třeba GS nemá čistě černý, ten by byl určitě super :D
    NikyB.67 @ gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. sledujem Ta cez GFC ako Tinky Rinky a aj na FB pod svojiim menom...mail: thina.bacova
    ciernu na nechtoch som zatial este nevyskusala...neodvazila som sa :-) aj ked nedavno som si kupila moj prvy cierny lak od Lorealu, ale este nenadisiel jeho cas na vyskusanie... od Sparitualu by som chcela vyskusat hocijaky lak, vyzeraju uzasne! :-)

    OdpovědětVymazat
  55. Sledujem ta ako Tereza loves makeup. Mail mam t.drugdova@gmail.com. Cierny lak som na nechtoch nemala ani napamatam, neviem preco, lebo sa mi to paci. Najlepsi co som mala som si kupila v cinaku (akutne som potrebovala cierny lak a nic ine nebolo otvorene). Bol vazne super, krasne kryl, rychlo uschol ale strasne strasne smrdel.

    OdpovědětVymazat
  56. Černé laky nenosím, protože jsou na mě moc temné, tmavé - nejtmavější lak, který vlastním, je vínový, který vytahuju vždy na podzim (asi si dneska nalakuju nehty.... :D). Ale opět - na tvých nehtech vypadá snad každý lak naprosto parádně!

    kaca.vyslouzilova

    OdpovědětVymazat
  57. Já měla dark-nails období kolem dvaceti, ale to jsem byla ještě nerozumná, blogy nečetla a používala Oriflame a She :D Pak nastalo období červených, to vystřídalo období jemných nude a pastelových barev a teď jsem zas ve fázi tmavých a třpytivých, takže asi tak :D
    snowglobe.blog at gmail.com

    OdpovědětVymazat
  58. Já mám černý lak jen od rimmelu a celkem dobrý, ikdyž já taky přes něj většinou dávám třpytky :-D Pak mám jeden černý od GS, ale už přímo se třpytkami, je krásný, ale již druhý den se mi loupe :-( Tento od sparitual vypadá nádherně :-)
    kamala@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. černý lak mám doma jen jeden a to od Rimmelu - Black out :) nikdy se mi na nehtech u nikoho nelíbil, dokud jsem si ho sama nenalakovala, zjistila jsem, že to není tak hrozné, ba naopak, vypadá to velmi dobře :)
    Lenka-Hanackova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Oba jsou nádherný. Já nosím černý lak většinou jako podklad pod nejrůznější efektové laky. Moc černých laků jsem sice neměla, ale příjemně mě překvapil černý lak od Essence. Hezky se lakuje, stačí dvě vrstvy a dobře mi držel. Navíc je za pár kaček :)

    UltimateChic@email.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Kolik lahviček černého laku jsem vypotřebovala v pubertě! Nic jinýho jsem nenosila. A protože to bylo punk, neutrácela jsem za něj samozřejmě moc peněz, takže jsem brala to nejlevnější. :D Momentálně žádný nemám, užívala jsem si barvy a tak, ale tahle nebeská obloha se mi hrozně líbí a hrozně ji chci! :P

    OdpovědětVymazat
  62. Ahoj sleduji tvuj blog dlouho - hlavne pres apku bloglovin :) jinak cerny lak jsem si nikdy nekoupila ale dostala jsem praskaci v sephore a docela ujde. Me trvalo dlouho dokopat se k bilemu natoz cernemu :D tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  63. gfc ervulenka
    ervulenka@seznam.cz
    Ja mela snad jen jeden cerny lak, znacka nejaka no name ale byl dobry. Ani nevim proc mi v me lakove sbirce momentalne chybi, rozhodne se mu nebranim.

    OdpovědětVymazat
  64. Tak já jsem ostuda ještě větší, klasický černý mám jen jeden, je od Coloramy, je dobře pigmentovaný a stačí jen jedna vrstva, což je super, ale už mám jen půl lahvičky a dost houstne, takže by se nový vážně hodil :D, pak mám ještě od GS černý se třpytkama, který je v lahvičce pěkný ale na nehtu za nic nestojí :-/
    lemonka173@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Musím říct, že čistě černý lak nevlastním. Měla jsem černý se stříbrným shimmerem od Essence, ale ten se po jednom dni odlupoval. Teď mám od Gabrielly Salvete, je to černá se stříbrnými drobnými třpytkami, které se na světle mění do různých barev - odstín 117. S tím jsem, jako se všemi laky od Gabrielly, spokojená :)
    J.Dvouleta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Ty jo, poslední obyč černý lak, co jsem si koupila je od Essence, ale nelakovala jsem ho ani nepamatuju, nejspíš rok dva zpět na nějaký fest/koncert. Ale nejlepší černé laky byly asi ty za dvacku z tety :D. Ale to ještě byla doba, kdy mi šlo jen o barvu a ne kvalitu laku, takže tak...:).
    A vlastně mám taky GS 117, ale tu nikdy nelakuju na celou plochu nehtu...
    svecena.karolina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  67. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  68. Ja vlastním tiež čierny lak od Rimmelu no tento vyzerá úžasne :)
    sunriseofmylife787@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  69. timka.budzaokva@gmail.com
    Čierne laky moc nenosím,pretože nechcem dráždiť učiteľov v škole :) ale tento je naozaj krásny..viem si ho predstaviť k silvestrovskému líčeniu

    OdpovědětVymazat
  70. trisedm@seznam.cz, sleduju jako Andulka
    Černý lak zatím žádný nemám, protože když už se rozhodnu koupit si nějaký lak, vybírám si nějakou veselejší barvičku. Na černou jsem zatím nesebrala odvahu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)