Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 7. listopadu 2014

Pleť bez akné se Skinorenem?

Dobré ráno :)

   Taky už se těšíte na víkend? Já ohromně! Budu sama doma, Francouz dnes odjel do Černobylu na "dovolenou". Doufám, že až přijede, tak na mě neprskne nějakou radioaktivitu :)

   No nic, dnes bych vám ráda ukázala Skinoren krém. Možná si vzpomínáte na konferenci k jeho uvedení do volného prodeje bez receptu, na které jsem byla. Krém jsem zkoušela 2 měsíce. Jak dopadl?


   Tento produkt má jako hlavní účinnou složku kyselinu azelaovou, která má pleť léčit bez vlivu kortikoidů nebo antibiotik. Krém má urychlovat hojení akné, předcházet tvorbě toho nového a výrazně zlepšovat pleť po 4 týdnech a více. Krásný popis... otázka je, jestli to splní :)

   Začneme obalem, ten v tomto případě... neprodává. Řekla bych, že i Paralen se prodává v atraktivnějším balení než je tato snadně zdeformovatelná hliníková tuba. Nevadí, hlavní je obsah :) 

   Krém je bílý, snadno roztíratelný, spíše vodovější. Má parfemaci nějaké dezinfekce, kterou nedokážu blíže specifikovat. Pardon... Přijde mi, že se dobře vsakuje. Po chvíli se však začne pleť zvláštně mastit. Používala jsem ho na noc a když jsem šla spát, tak jsem si připadala trochu jak potřená sádlem. Jenže cca až po hodině od natření na obličej.
   Navíc chvíli po aplikaci pálí. Přičítám to velké koncentraci kyseliny azealové ve výrobku (20%). Pálení trvá prvních 5 minut, pak mizí. Nejedná se o nic nesnesitelného, spíš o silnější brnění... Pokožka nijak nečervená a je neskutečně jemná, vyhlazená jako po použití nějaké báze.


   Účinky zpočátku vypadaly nadějně - jakýkoli pupínek se přes noc zmenšil o polovinu a všechen ten hnus ukrytý hluboko pod kůží vylezl nahoru (snad nevadí, že tento krok je bez fotodokumentace :). Skinoren jednoduše dokáže zlikvidovat opravdu ty ošklivé, velké boláky... Nehne však s menšími projevy akné a už vůbec nezabrání jejich tvorbě. Právě díky zlepšení zánětů hned po jedné noční aplikaci jsem si myslela, že se pleť bude jen a jen zlepšovat. A ono ne. Pupínky se dělaly stejně stále, jen nebyly tak hrozné. Kdybych vám ale měla ukázat novou fotku, tak se nebude moc lišit od té, co jsem vám ukazovala naposledy...


Pro mě je tedy Skinoren trochu zklamání, hlavně že nejdříve výrobek vypadal tak slibně... je fajn na urychlení hojení zánětů, ale tvorbě nových nepředejde. Víc k němu nemám co dodat.

Seženete v lékárnách za cca 250 Kč.

Zkoušeli jste jej? Popř. něco jiného z lékárny na akné?

Užijte si víkend :)

P. S. A na závěr se omlouvám za kvalitu fotek - měla jsme připravené jiné, ale omylem jsem si je smazal a zjistila to až včera večer, takže jsem něco málo dofotila s bleskem.

26 komentářů:

  1. Možná dobré, když se udělá jeden jednou za měsíc, tak se rychleji zahojí. To je mi líto, že jsi zase nenašla ten pravý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Našla jsem, jen si o něm přečtete cca za týden ;)

      Vymazat
    2. super, tak to se na něj těším:) taky sháním a pořád nic...

      Vymazat
  2. Chtěla jsem ho zkusit, ale snad všechny recenze co jsem zatím četla jsou negativní. Takže za mě ne.. Užij si víkend!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Také jsem se ho rozhodla vyzkoušet a byla jsem z něj zklamaná. Nejdřív teda jakože začal působit, ale potom se pleť zase vrátila do normálního stavu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně... a to bohužel umí i Garnier :D

      Vymazat
  4. a ja som uz podla obalu dufala v nejaky zazrak :) Prehistoricky obal evokuje nieco ako "stare osvedcene mazadlo nasich babiciek", zaruceny liek este z cias sudruhov...a ono nie :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D :D Jn babičky by to nejlépe ale potíraly sádlem...

      Vymazat
  5. Měla jsem ho ještě za dob, když byl na předpis a taky nic. Sestřenka říkala, že jí bleskově vyzmizíkoval pigmentové skvrny po akné, ale ani to se u mě nekonalo.

    OdpovědětVymazat
  6. Mě ho předepsala kožní a byl nanic.

    OdpovědětVymazat
  7. Na den bych ho používat nemohla a teď přes zimu už vůbec ne, přes noc je to ok,ale přišlo mi, že sice starší pupínky nebyly tak rudé a rychleji se zahojily, ale udělalo se jich x nových a kolem koutků se mi začala kůže loupat. Věřím, že na někoho účinky má a třeba já nemám trpělivost, ale už bych si ho znovu taky nekoupila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po takových zkušenostech bych s ním taky sekla :)

      Vymazat
  8. U Skinorenu můžeš očekávat první účinky třeba až po třech měsících užívání, asi bych nedělala předčasné závěry.
    V Tvém případě se nejspíše jedná o akné ovlivněné hormony (pokud si dobře pamatuji, psala jsi o něm, když si vysadila antikoncepci) a na to bohužel krémy nezabírají :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak akné má zhusta vnitřní příčinu a pak nestačí si jen potírat obličej vodičkami a pečlivě se čistit, no. Když hrají roli hormony, strava či třeba stres, tak vám možná mazátka zahojí, co máte, ale holt nepředejdou. Taky mám ověřeno, že na hormonální akné bohužel jakékoli krémy či vodičky nic.

      Vymazat
    2. A právě o tom píšu, protože na konferenci Skinorenu slibovali i zmírnění toho akné způsobeného hormonální nerovnováhou :)
      A je sice pravda, že krémy nevyřeší příčinu, ale spíš projevy, ale i tak existuje něco, co ty neřády zklidní ;)

      Vymazat
    3. Jak by to měl udělat, copak krém umí působit na hormony? Rozumím tomu, že už existující pupínky umí něco rychleji vyhojit, nicméně když nevyřešíte tu vnitřní příčinu, tak se holt stále bude něco dělat.

      Vymazat
    4. To nevyřeší, ale vezmi si, že kvůli hormonům můžeš mít suchou, nehydratovanou pleť a pokud jí dodáš tu vláhu i z venku, tak to ten projev zmírní.

      Vymazat
  9. Na akné netrpím, takže nic neporadím, ale přeju, ať brzy najdeš něco účinného :). Jinak mě pobavil začátek :D. Těším se na víkend, odjede Francouz :D. Já vím, že to tak nebylo myšleno, ale vypadá to fakt vtipně :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No co, aspoň budu moct chodit se zelenou maskou po obýváku :D

      Vymazat
  10. Na hojení ranek mám nejraději Sudocrem. Jinak taky válčím.

    OdpovědětVymazat
  11. No mě zpočátku docela pomohl, ale po čase je to opět nanic :/ To už mi spíše pomáhala Biderma sébium global. Je to věčný boj...

    OdpovědětVymazat
  12. Zkoušela jsem a po čase používání jsem na něj měla takovou alergickou reakci, že mi jí museli rozhánět u doktora injekcemi kortikoidů. Pokud má člověk pár pupínků, tak bych takhle agresivní přípravek opravdu nevolila.

    OdpovědětVymazat
  13. mě nejvíc pomáhá Sébium Global od Biodermy. sice složení není moc hezké, strašně smrdí a nejde používat pod MU (drolí se), ale dávám si ho jen na noc a i když si třeba totálně rozhnípu obličej (a že já to sakra umím, každou černou tečku vždycky doluju a doluju), tak ráno skoro jako by se nic nedělo. navíc mám i dost pleť citlivou a při každém rýpání mi ten pupínek jakoby napuchne, ale poradí si i s těma otokama. používám ho ale jenom v takových případech, na každodenní použití je to asi zbytečný dryák :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)