Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 10. listopadu 2014

Pudr a tvářenka od Rochera, které se vážně povedly

Dobré ráno :)

   V dnešní pondělní recenzi se podíváme na duo tvářenky a pudru od Yves Rocher, které jsem dostala minulý rok na Vánoce. Je to až děsivý, jak ten čas letí a za měsíc jsou tu už další svátky :)


Komfortní zmatňující pudr - Matité Clair 200


   U tohoto pudru nemůžu rozhodně opomenout obal :) Hrozně se mi líbí ta tmavě modrá barva, která vypadá moc elegantně. Obal je z těžšího, bytelného obalu, který přežil už několik pádů z metrové výšky na tvrdou podlahu. Navíc má praktické zrcátko a poněkud zbytečnou miniaturní houbičku. Zrovna u takto balených pudrů bych spíš ocenila malé štětečky, které se dávají k tvářenkám než silně nehygienické houbičky absorbující vše.



   Pudr jemně voní, ale opravdu lehce a musíte si k němu vyloženě přičichnout. Při aplikaci nic necítím, což mi vůbec nevadí.
   Za úkol má tenhle prcek zmatňovat pleť a zároveň barevně sjednocovat. A obsahuje výtažek z rýžových otrub, který by měl pleť zjemňovat a rozjasňovat.
   Byla jsem až překvapená, jak malinko práší. I když nemám nejjemnější štětec, tak je prachu z něj na krabičce opravdu minimum. Ale když si ho swatchnu prstem na kůži, tak vypadá prášivě, jako mouka, ale na pleti nic takového nedělá. Ta je opravdu krásně sjednocená, zmatněná a kolemjdoucí si mě nemůžou splést s moučným červem posypaným polohrubou. Makeup pod ním dokáže skvěle zafixovat a korektor je s ním mnohem odolnější běžnému otěru (fajn pro ty, kteří si pořád sahají na obličej, ehm...). Tím, že slabě kryje, pleť i více sjednocuje a celkově všechen ten pracně nanesený podklad vypadá hned o třídu lépe. 
   Navíc nezalézá do vrásek, do pórů a nezvýrazňuje chmýří na tváři, takže nevypadáte jako mořská sasanka... Na mé mastné pleti vydrží cca 6 hodin, pak se začne lesknout, ale makeup pod ním drží.
    Já mám druhý nejsvětlejší odstín a sedí mi, pro bledule bude 100 akorát. A 400 by se podle testeru dala použít na konturování. Celkem jsou 4 odstíny bez výrazného oranžového podtónu - se hodí.
   Jedinou nevýhodu vidím v ceně, ta plná je 419 Kč za 8 g. V akci se dá sehnat ale i s 40% slevou, což je rozhodně dobrá cena za tak skvělý pudr :)


Přirozená tvářenka - Teint clair rosé

   Ze stejné řady je i tato tvářenka, která má podobný obal, jen bez zrcátka, houbičky a v poloviční velikosti. Taky milionkrát spadla a obsah i obal zůstaly v jednom kuse. Doporučuji obzvláště šikovným lidem, jako jsem já :)
   Mám v jí nejsvětlejším růžovém odstínu, pak jsou ještě 2 tmavší do růžova, 3 meruňkové, 1 červený a 1 studený fialovorůžový, který má barvu jako okvětní plátky Cosmos bipinnatus. Celkem je k dostání 8 odstínů.


   Stejně jako pudr, i ona obsahuje ten projasňující rýžový efekt. No nevím, oba výrobky jsou naprosto matné, tak ten výtažek asi nefunguje.
    Teint clair rosé je jemná růžová, bez výrazného teplého podtónu. Vypadá opravdu přirozeně, stačí jí málo, i když je světlá. Skvěle se roztírá, nedělá fleky a nemusím se s ní bát, že to přeženu a budu jako Marfušenka. Podobně jako pudr i ona moc nepráší a téměř neubývá. Používám jí od ledna a stále na ní vidím trochu ten znak YR.
    Výdrž je podle mě lehce nadprůměrná, z tváří se ztrácí rovnoměrně a je dobré ji po cca 5 hodinách obnovit. Na sušší pleti asi i po delší době.
    Stojí 270 Kč za 5 g. Já ji kupovala na francouzském eshopu, protože na ní byla moc hezká sleva a pudr byl jako dárek k nákupu nad 40 €, tuším.



   Za sebe můžu oba výrobky doporučit a rozhodně si je ráda koupím znovu. A tvářenku si určitě koupím v dalších odstínech :)

Máte s těmito pomocníky zkušenost? :)

P. S. Zrovna tuto tvářenku jste už mohli vidět v několika líčeních, stačí je jen prolistovat :)

13 komentářů:

  1. Moc hezké jak balení tak odstíny. Ten pudr by byl užitečný a tvářenka pro radost.

    OdpovědětVymazat
  2. Teda ta tvářenka se mi moc líbí, má takový opravdu jemný a přirozený odstín

    OdpovědětVymazat
  3. Nejspíš si skočím pro tvářenku. Za tento měsíc jsem ještě neuplatnila slevu, protože jsem nevěděla, co si koupit. Ještě si ale rozmyslím, jestli zkusím tento odstín nebo nějaký meruňkový, každopádně moc dík za tip :)

    OdpovědětVymazat
  4. pudr vypadá zajímavě, já mám v tomhle obalu (ale zlatém, ať žijou otisky!) ten rozjasňující, který se úžasný. a u něj je příšerný štěteček, ocenila bych spíš tu houbičku :D

    OdpovědětVymazat
  5. Mám tvářenky 20 Teint méduim rosé a 10 Teint clair rosé a jsou to moji miláčci, nepotřebuji žádné jiné ^_^

    OdpovědětVymazat
  6. Musim rict, ze na ten pude jsi me vazne nalakala:) Mela jsem kdysi od Yves Rocher make up a nemuzu si ho vynachvalit!Skoda jen te trochu vyssi ceny.Ale jak rikas, v akci se to da:)

    Travel notes

    OdpovědětVymazat
  7. Pudr už nějaký čas používám a jsem s ním taky spokojená, udělá pěknou sametovou hubičku:)

    OdpovědětVymazat
  8. moc se mi líbí ta paletka s pudrem! YR zbožňuji, hlavně z důvodu používání přírodních surovin a netestování na zvířatech :)

    OdpovědětVymazat
  9. pudr vypada moc pekne :) tvarenku nepouzivam, ale je to take pekne barvicka :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ta tvářenka je fakt parádní :-) wauuuu...

    OdpovědětVymazat
  11. Ten pudr snad i vyzkouším. Pokud bude takhle fungovat i na mně, bude to super. Tvářenku bych taky ráda, ale mám jich tolik, že si nemůžu koupit další :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)