Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 3. listopadu 2014

Říjnové novinky aneb Jak jsem neúčastnila výzvy

Dobré ráno :)

   Vzpomínáte si na loňskou říjnovou výzvu, kdy se blogerky rozhodly, že si celý měsíc nic nekoupí? Jo? Já taky. Radši jsem se jí ani neúčastnila, protože jsem věděla, že bych jí nedodržela. A letos se tato výzva opakovala, i když v mnohem menší vlně. A zase jsem jí ignorovala. Proč vám to tu píšu? Abyste věděli, že dnešní novinkový článek nebude nijak ochuzený :)

  O tom, jak jsem řádila na bratislavském Interbeauty, jsem vám už psala. Ještě teď se tetelím blahem, když si vzpomenu na tamější stánek Gosh :)


   Po zbytek měsíce jsem už moc kosmetiky nenakoupila... pár laků SpaRitual z jednoho výprodeje, krásná červená Coca-Cola Red od OPI a odlakovač Orly pro další díl srovnání




   Zbytek kosmetiky jsem dostala k testování. Balíček z Modeláže nehtů plný laků a voňavého mazání. Děkuji! :)


Horní zelenáč už se na blogu objevil. Vzpomínáte? :)

   Přírodní kosmetika One Love Organics z eshopu Beautyville vypadá nádherně. V průběhu listopadu pak čekejte recenzi na zázraky značky Laidbare, které mám od téhož eshopu. Jestli budu z One Love Organic nadšená tak jako z Laidbare, tak do konce života nechci měnit pleťovou kosmetiku :)


   Na blogu se také objeví recenze na novou řadu Oxygene Moisture od Dove, která má dodat objem splihlým vlasům bez života. Nevím, jak vám, ale hrozně se mi líbí balení této řady, vypadá skvěle!


   Ostatní finance šly do šatníku - s nadcházejícím studeným obdobím je potřeba trochu obměnit a doplnit šatník. Každá sezóna si vybírá svou daň :)

   Využila jsem slev v Camaieu - měli je na oblečení, doplňky a bižuterii. Z té jsem si odnesla náušnice za 50 Kč, řetízky za 150 Kč a výrazný náhrdelník, po kterém jsem pokukovala před slevou, ale nechtělo se mi za něj dát 400 Kč. Takhle mě stál polovinu. Mimochodem, taky se vám líbí kombinace šedé a žlutého zlata jako mně? Tohle barevné duo na mě působí hodně luxusně :)


   Z Designbloku jsem si odnesla své vytoužené triko s létajícím králíkem. Sháněla jsem ho už minulý rok, ale bylo beznadějně vyprodané. Ušák je natisknutý na bavlněném triku z H&M a stál 250 Kč.


   Na tenhle kousek mě zase nalákala kolegyně. Vždycky mi svými tričky s Mimoňi skvěle zvedne náladu :) Toto je z New Yorkeru a stálo 249 Kč. Jo, Mimoň do každé rodiny!
    Jo a je mi jedno, že je mi 22. Chci být forever young :)


   Trochu jsem si zařádila v Etamu a Lindexu... V prvním obchodě jsem využila týdne slev, kdy měly některé kousky s 50%. Třeba jako meruňkovou košilku, která ve finále stála 399 Kč. Fajn byla i sleva na bezešvé pohodlné podprsenky 2 kusy za 999 Kč místo 1398 Kč.

   A ze stránek Lindexu jsem si objednala 2 svršky z kolekce Jean Paul Gaultiera, které byly už v obchodem vyprodané - lehký svetřík ze síťoviny za 999 Kč a heboučký huňatý svetr za šílených 1499 Kč. Obzvláště šílených, pokud během prvního dne nošení žmolkovatí! To mě hodně zamrzelo a vědět to, tak ho tam nechám. Prvního topu naopak vůbec nelituji a miluji ho se vším všudy :)





   Slevy měli i v Marks&Spencer a pro ten já mám slabost, takže jsem nemohla říct ne pouzdrové sukni zlevněné z 1099 Kč na 299 Kč. Poslední kousek a ve velikosti S. Přesně pro mě!

Taky se vám tolik líbí ty zipy na bocích? :)

   Má chorobná záliba v nakupování do poslední koruny (veřejně se přiznávám k shopaholismu) byla naplněna i v F&F. Vestu jsem měla vyhlédnutou ze stránek F&F už nějaký ten týden a byla jsem moc ráda, když jsem jí objevila v Tescu na Zličíně. Je příjemná, skvěle vypadá s vysokými kozačkami a líbí se mi ten pásek u krku. Je škoda, že jsem jí měla na sobě jen párkrát, protože pak se už ochladilo. Ale neboj, holka, na jaře ti nedám pokoj :) Cena asi 699 Kč.


   S vestou jsem do košíku přihodila i jeggins v temně modré barvě. Cenu si nepamatuji přesně, tuším okolo 400 Kč. Zatím vypadají fajn, nevytahávají se a drží tvar. Tak uvidíme, jak si povedou časem :) Vidět jste je mohli v posledním outfitu společně s následujícími novinkami.


   Těmi jsou hnědé kožené kozačky z CCC, značka Lasocki. Baví mě jejich jezdecký vzhled a i když se to ochráncům zvířat nebude líbit, tak i ta vůně kůže připomínající mi jedno sedlářství a čalounictví v Rakovníku. Cena 2499 Kč se mi tak zdá adekvátní a s botami CCC nemám zlé zkušenosti, takže této investice nelituji.




   V outfitu jste viděli i tento pohodlný hořčicový svetřík z Lidlu za 249 Kč, který mě ohromně baví. Ostatně v této barvě si užívám celý podzim - na čepici, v lacích na nehty, špercích... Jo, tuhle barvu žloutku na mě hrňte ze všech stran :) Jen ne v podobě pravých vajíček...


   Od stejné značky jsou i černé termolegíny za 130 káčé. Každý, kdo zkusil nějaké oblečení z Lidlu, si ho vychvaluje a já nebudu jiná. I když jsou legíny tenké a prosvítají, tak skvěle zahřejí - kam se na ně hrabou punčochy a klasické legíny navrstvené na sobě.


Toť vše :) Co vás z mých nákupů zaujalo nejvíce? Zúčastnily jste se říjnové výzvy letos nebo loni? :)

37 komentářů:

  1. Tak nadchly mě kozačky jsou vážně hodně zajímavé :) A krémy na tělo i ruce CND jsou dokonalé svými vůněmi, tuhle saduu máme v práci a jsem z ní nadšená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, že se to břečťanové mléko neprodává i samostatně, je boží :)

      Vymazat
  2. Letos jsem se na výzvu taky vykašlala :-) A ten žloutkový svetřík z lidlu mám taky ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Máš moc krásné nákupy :-) Nejvíc mne zaujal ten krásný zelený lak od Nubaru, ten je úžasný. Jinak já žádné výzvy nedodržuju, když se rozhodnu šetřit, tak si "výzvu" nastolím sama :-D ale je pravda, že teď poslední měsíce utrácím až moc, ale na jaře a v létě jsem docela šetřila, tak si to teď asi vynahrazuju :-D

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se to šetření pak míjí účinkem ne? :D Já jsem schopná našetřit, když fakt něco hooodně chci a to bývají jen zájezdy do ciziny :)

      Vymazat
  4. Úspěšné nákupy. Krásné věci! Moc se mi líbí ta vesta.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné věci sis pořídila. Já se kupodivu docela držela, i když nákup od sparituálu je můj předčasný vánoční dárek ale ten ještě nepřišel. Despicable me triko asi potřebuju, budu se opičit.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klidně opič :)
      Co sis pořídila u SpaRitualu?:)

      Vymazat
    2. Dvě kolekce minilaků: Wander a Drift (Barefoot jsem prostě potřebovala, když jsem ho u tebe viděla, ale velký bych asi nikdy nespotřebovala), novinkový článek už je na blogu :)

      Vymazat
  6. Moc pěkné věci! Líbí se mi hlavně poslední kousky - kozačky, sukně a vesta. :)

    Já se výzvy oficiálně neúčastnila, ale snažila se neutrácet. Ze začátku to šlo celkem dobře, koupila jsem si jen pár levnějších drobností z drogérky (vánoční Alverde másla, červenou rtěnku, stíny v tužce)... no a pak jsem včera šla prolézt Vaňkovku a Olympii s cílem sehnat jednoduché černé lodičky a kabelku na vánoční pracovní společenské akce... pořád nikde nic nebylo a byla jsem z toho v depce... a nakonec jsem odešla s dvěma páry bot, kabelkou, jedněmi šaty, čtvery punčocháči, papučemi... no zkrátka cca 4500 v tahu. A nejhorší na tom je, že z toho ani nemám radost, protože třeba tu kabelku za 900 jsem brala jen proto, že lepší jsem jinde neviděla, přitom mi asi k mým šatům stejně ladit nebude... a začínám mít pocit, že bych koupila líp a levněji u našich v místních maloměstských asijských no name obchodech. A tohoto pocitu se nezbavím, dokud po nové výplatě všechny místní hadrárny neprolezu a nepřesvědčím se o opaku, nebo naopak opravdu neseženu něco lepšího. Začarovaný kruh? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D :D Brunwen, tak to je vážně zapeklitá situace...
      No já šla původně pro černý baret a protože nikde nebyl, tak jsme si logicky koupila právě ty 2 náhrdelníky, náušnice, jeggins, vestu a kozačky :D

      Vymazat
  7. Jsem zvědavá na recenzi na ten Dove. V pátek jsem na něj koukala, ale nemohla jsem se rozhoupat :) A ty kozačky jsou boží :)

    OdpovědětVymazat
  8. Pekne pekne..ja sa radsej ani nezamyslam, kolko som toho zase pokupila :D Tvorba takeho clanku by bolo pre mna skutocne utrpenie :D
    A to som sa snazila setrit, no..ale vieme, ako vyzera setrenie podla Sju ehm.. :/
    Ked si len tak narychlo spomeniem, vidim Lanyza, ruz + baza od Artdeco, korektor Makeup Factory, dve sukne v Promod, kabat+mikina+tricko v Mangu, tricko a platena taska v Zoot, saty v Reserved, dva liptinty od Max Factor..ah boze, idem sa postavit do kuta :D
    Inak..som zvedava, co povies na ten Dove. Ja som ho dostala tiez a po prvom pouziti som celu sadu venovala kamaratke. Vobec mi nesadol..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale ono je to rychlý, fotky dělám průběžně celý měsíc a popisky jsou krátký :) Jen si schovávám účtenky, abych vám pak napsala přesnou cenu. I když je někdy ztratím :D
      Ano stejné jako šetření podle Mademoiselle :D
      :D :D D: áááá já chci novinkový články od Siu, chci vidět, jak vypadají ty šaty, sukně, plátěná taška... :D
      Hmm a Dove... přijde mi to jako průměr, objem sice dodá, ale vlasy jsou po něm úplně bez života a stejně se mastí...

      Vymazat
  9. Take jsem se nezucastnila, nakupy mam velky. Tricko s Mimonem mam taky, jen jiny motiv a je mi jedno, ze je mi 22 :D
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  10. Moc se mi libi kozacky, ty vy se hodily i mne!

    OdpovědětVymazat
  11. Ach všechny ty laky! A taky kozačky jsou překrásný... Těším se na článek o One Love, vůbec mi to nic neříká.
    Krásný den! x

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně taky nic neříkalo, ani Laidbare, ale je to luxus :)

      Vymazat
  12. Pěkné novinky! :) Líbí se mi žluťoučký svetr, ale tahle barva mi vůbec nesluší. :) A zkrátka asi všechno, nové věci mě fascinují. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Už jsem přemýšlela, že bych tyhle "vychloubací" články zrušila, že mi přijdou nepřínosné, ale patří mezi nejčtenější, takže fascinovaná asi nebudeš sama :D

      Vymazat
  13. Skvělé věci :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  14. nádherné kozačky, letos mám také v plánu zainvestovat do kvalitních kožených kozaček, do CCC se určitě mrknu! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají vážně hezké, ale hodně modelů mi přišlo podobných, lišících se pouze v drobných detailech :)

      Vymazat
  15. Ty jedeš jak drak! ;) Kozačky jsou parádní, taky bych chtěla nosit vysoké boty. Nemůžu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsme na ně taky mrňavá, ale neřeším to :) Když mi narostly krátký nožičky, tak s nimi už nic neudělám :D

      Vymazat
    2. Jsi hubená a nevypadáš v nich jak kocour ze Shreka :D

      Vymazat
  16. Moc pěkné nákupy :) Nejvíc se mi líbí kozačky, tričko s mimoněma, šperky a vesta :) Ale i ostatní věci jsou parádní
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  17. jé, já miluju tuhle rubriku, na čumendu u někoho jiného :)..tenhle měsíc jsem taky pěkně utrácela, asi mají ty obecné stopky opačný efekt? :D nakupovala jsem hlavně v F&F - koupila jsem si tam skvělý leopardí svetřík ještě za 400 Kč, za týden ho zlevnili na 270 Kč, nejdřív jsem byla naštvaná a pak si dokoupila další dva (v jiných barvách) :D, pak jsem si tam ještě koupila obyč triko a šálu :)..podzimní botky jsem vyřešila v Deichmannu a také jsem v Gate viděla ve výloze krásný kabátek (ale ten mi koupila milovaná babi), pak pár objednávek z kosmetických eshopů a díky bohu, že říjen je za námi :D

    OdpovědětVymazat
  18. Tentokrát mě nejvíc zaujalo oblečení, tričko s ušákem a Mimoněma fakt nemá chybu, nějaké nové svetříky by se mi taky šikly a kozačky vypadají též hodně dobře. ;)

    OdpovědětVymazat
  19. Ja by som podobnú výzvu, že nenakupovať, asi tiež nedala. Síce sa snažím zbytočne nerozhadzovať, ale vždy sa nájde niečo, čo nutne potrebujem :D A musím sa pridať ku chválam na Gosh paletku. Si ma na ňu nalákala v článku o bratislavskom Interbeauty a už tróni na mojom kozmetickom stolíku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? A jak sis ní spokojená? Některé stíny mi přijdou slabší, jiné fajn, ale celkově je prostě taaak krásná :D

      Vymazat
  20. Do you drink Coke or Pepsi?
    ANSWER THE POLL and you could receive a prepaid VISA gift card!

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)