Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 24. listopadu 2014

Seminář SpaRitual 22.11. 2014

Dobré ráno :)

   Dnes místo tradiční pondělní recenze najdete na blogu report ze sobotního semináře SpaRitual určeného pro pokročilejší znalce této značky s trénováním mistrovské techniky lakování. Jaký byl?


   Asi bych měla začít tím, čím se liší sobotní semináře od těch pátečních. Víkendová školení jsou zaměřená spíše na praxi a procvičování lakování a pilování, kdežto páteční výuka je o prezentaci značky SpaRitual, čtyřech základních řadách kosmetiky, stavbě nehtu... Já už něco podobného absolvovala v květnu u Verči Mořkovské, takže jsem šla rovnou na sobotní seminář.

   Seminář se koná v hotelu Smaragd na Barrandově a začíná v 9 hodin a končit by měl v 16 hod., ale hodně lidí zůstávalo i po čtvrté hodině. Přeci jenom byl program velmi nabitý...
   Vše je pod dohledem Marcely Mořkovské, jejího manžela Lubomíra a dcery Veroniky, se kterou jste si mohli přečíst rozhovor u mě na blogu. Ve zkratce - rodina Mořkovských je výhradní distributorem značky SpaRitual pro ČR a SR od roku 2010. Marcela Mořkovská je pak jediným soudním znalcem v ČR v oboru manikúra, pedikúra, nehtová modeláž.


   Začínali jsme teorií. Probrali jsme časté defekty nehtů způsobené hlavně modeláží, aplikací gel-laků, stříháním kůžičky nebo i nemocemi. Pro mě byla velice zajímavá část o leukonychiích - malých bílých skvrnkách na nehtech způsobených nedostatkem minerálů. Poslední dva tři týdny s nimi hodně bojuji - stres, nechuť k jídlu, úbytek na váze a nemožnost jíst mléčné výrobky (způsobená intolerancí laktózy) se bohužel negativně projevily na mých nehtech. Bude nutné zajít do lékárny pro minerály!


   Na semináři se také můžete naučit tlakovou masáž a cévní gymnastiku, které zlepšují prokrvení rukou a tím i kvalitu nehtů a jeho okolí. Cévní gymnastika je obzvláště skvělá a hrozně mě baví ji provádět :)
   Než jsme se vrhli na oběd, tak jsme začali ukázkou manikúry. Verča si vzala za model maminku, takže nebyla nouze o zábavné momenty :) Začala dezinfekcí rukou, odlakováním laku na nehty tím nejlepším odlakovačem, ošetřením kůžičky krémem na kutikuly a olejíčkem, jejím zatlačením a pilováním. Všimněte si, jak je pilník na fotografii nakloněn. Nehet by se měl pilovat vždy 90° ke hraně nehtu. Proto u tvrdších, více zahnutých nehtů musíte pilník naklánět více než u měkkých rovnějších. Pak vám nebudou vznikat otřepky na nehtech a nebudou se tolik štěpit.



   Poté jsme zašli na oběd. A přestože jsme měli k dispozici během semináře zdravé občerstvení v podobě ovoce, ale i sušenek, opravdu mému žaludku přišel vhod. Mimochodem, pan Mořkovský nás nejen zahrnoval vtipy, ale loupal i mandarinky a krájel jablka. Tomu říkám pozorný muž!



   Po obědě Verča dokončila manikúru. Aplikovala preventivně roztok proti plísním, nanesla, 2 vrstvy podlaku a ukázala nám, jak pořádně nanést lak a zalakovat špičku. Zakončit vrchním lakem, olejem, sérem a krémem a je hotovo!
   Potom přišla řada na nás. Ve dvojicích jsme lakovali nehty samy sobě navzájem. Moje parťačka si praktickou část vyzkoušet nechtěla, tak jsem aspoň měla více času na ní. A že jsem ho potřebovala... jiná velikost nehtů než moje, světlý krémový lak, zalakování špiček - to nějaký ten čas zabere.
  Naštěstí mezi námi školitelé procházeli a radili nám co udělat lépe. Budu ještě muset hodně trénovat, aby moje manikúra vydržela 2 týdny. Někdy to trvá i 3 měsíce.

Zdroj

Hlavně v ruce lak pořádně poválet, aby se promísil pigment a pojivo a zabránilo se tvorbě bublinek. Žádné třepání!
Zdroj

   Na závěr jsme dostali certifikát o absolvování školení a dárkovou taštičku s lakem SpaRitual, vzorečky, katalogem a návody. Pilník a dřívko jsme si mohli nechat z praktické části semináře.

   Seminář všem můžu jedině doporučit. Stojí 500 Kč (za což dostanete 7 hodin výuky, občerstvení, lak na nehty v hodnotě cca 290 Kč, pilník, vzorečky a hlavně spoustu užitečných informací k nezaplacení). Po celou dobu jste navíc ve velmi milém kolektivu, kde není nouze o legraci a hlavně profesionální přístup. A můžete si při té příležitosti koupit produkty SpaRitual se slevou :))
   Tímto děkuji celé "rodině SpaRitual" za skvělou sobotu, stálo to za to!

Zajímají vás podobná školení? A jak vás zaujalo toto? :)

Více informací na: www.sparitual.eu


17 komentářů:

  1. Tak to muselo být skvělé školení :) A cena je myslím určitě více než skvělá :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. je kurz určen tedy i pro úplné začátečníky? :) a nehty diagnostikuje školitelka? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, nehty diagnostikuje školitelka, ale je snadné poznat o jaký typ nehtů se jedná a po kurzu to umí každý určit.
      Manikérka nejsem a na semináři jsem byla i tak :) Ale doporučila bych zajít i na ten první seminář, ten je hodně zajímavý.

      Vymazat
  3. jj, celkem ti to šlo.
    Ale asi bych dodala, že se liší každý seminář v návaznosti na to, jaké složení lidí se tam sejde a páteční seminář je především o podrobnější výuce diagnostiky nehtů. A o spoustě dalších věcí. Opravdu se to nedá srovnávat s tím, co jsme absolvovali v květnu u Veroniky.

    PS: Bylo fajn tě tam vidět a těším se na recenzi lesků na rty, co si tam dostala k recenzi, ty vypadají velmi slibně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím, že se liší :) Ale řekla bych, že obecně je ten páteční právě o SpaRitualu, stavbě nehtu...
      Lesky jsem ale dostala už poštou před tím, ne na semináři ;)
      A už se těším na Věstonice!

      Vymazat
  4. To musel byť úžasne strávený deň :) Ja vždy obdivujem, ako máš krásne nalakované nechty. Moje ruky sú na toto tuším obe ľavé :D Asi by som sa mala pozrieť po nejakom školení aj tuná u nás.

    OdpovědětVymazat
  5. Zajímavý článek :) Nehty moc neřeším a lakuji výjimečně, ale opravdu jsem ho poctivě přečetla celý a to se mi u nehtových témat nestává :D

    OdpovědětVymazat
  6. Moc fajn report, škoda, že je Praha pro mě daleko :( a kdyby i ted byla blízko, tak bych se tam nedostala. Nutně potřebuji novou práci.

    OdpovědětVymazat
  7. to zní fakt zajímavě... nějaký ten páteční bych strašně ráda absolvovala. je mi úplně jasné, že moje péče o nehty má těžké nedostatky :D tak snad mi to někdy vyjde.... zaujalo mě to válení, už jsem to někde právě v souvislosti se SpaRitualem četla a zapomínám na to!

    OdpovědětVymazat
  8. To je super, Sparitual mě začíná dostávat čím dál víc, po novém roce si nejspíš pořídím jejich péči. Semináře se mi moc líbí, pětistovka mi přijde jako docela zadarmo ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tj :) Jsou celodenní semináře i za 4 tácy :)

      Vymazat
  9. Hezké a věřím, že zábavné i poučné ;) Těším se na další lakování!

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkný článek, seminář jsem si také užila a získala cenné zkušenosti, hlavně ty praktické :-)) Tým Spa Ritualu i všechny účastnice byli moc milí, byla to příjemně strávená sobota ve společnosti skvělých lidí:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adriano, nemůžu dělat nic jiného než souhlasit :))

      Vymazat
  11. Šla bych moc ráda na takovou užitečnou akci. Nebo bys mě mohla vyškolit ty :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)