Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 12. listopadu 2014

Zelené jablko od Nubaru

Krásnou středu všem :)

   Apple Pucker Crush, hrdina dnešního románu, pochází z letošní kolekce Crushed Candy, která obsahuje glittrové laky, hlavně v zářivých barvách. Celkem v ní je 8 odstínů a mě nejvíce zaujal právě tento žlutozelený baziliškovský :)








   Čirá tekutina, v které plavou větší žluté a menší zelené třpytky, je středně hustá až tekutější a nepracovalo se s ní vůbec špatně. Horší je to s glittrovými laky, které po první aplikaci zhoustnou a jejich kvalita neumožňuje dobré nanášení. U tohoto krasavce je navíc počet třpytek opravdu velký a na každý nehet stačila jedna slabší vrstva. Částečkám jsem při rozmisťováni nemusela pomáhat, nijak je na nehet "naťupávat". Jen se mi párkrát stalo, že se glittry nahromadily na jednom místě a musela jsem je štětečkem víckrát přetřít, aby se rozmístily. Ale jinak byla aplikace rychlá a bez problémů :)




  Schnul moc dobře. Lakovala jsem ho bez nadlaku na černý a bílý lak a samostatně ve 3 vrstvách, které nejsou krycí, i když jsem se při lakování snažila. A ani se mi to nelíbilo tolik jako na černém podkladu.
  Skvěle prodlužuje výdrž laku, ostatně co jiného čekat od Nubaru. Laky této značky patří mezi nejdéle držící, které mám ve sbírce.

   Za sebe říkám tomuto baziliškovi s jablkem ano. Protože na černém laku vypadá tajemně a na bílém zase vesele, letně :) A ta jeho proměnlivost a dobrá kvalita mě jednoduše baví.

   U nás ho seženete na Modeláži, od které jsem ho i dostala, takže moc a moc děkuji. Objem je 15 ml, cena 150 Kč a je 5 free, tedy bez toluenu, dibutylftalátu, formaldehydu, formaldehydové pryskyřice a kafru.







Jak se vám líbí? a co říkáte na tuto kolekci? Já si jí zamilovala až po několika měsících :)

Mějte se hezky a ať vám druhá půlka pracovního týdne rychle uteče :)

18 komentářů:

  1. Pri úvodnej fotke som myslela, že mne sa bude najviac páčiť v kombinácii s bielou... Ale nie, máš pravdu na čiernom podklade je top! Inak veľmi originálny a krásny odtieň, určite ozdoba každej lakovej zbierky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veve, a jak krásně září okolo těch ostatních :)

      Vymazat
  2. Ten je krásný. Samotný teda nevynikne, ale na černé i bílé se mi moc líbí, jen nevím, na které víc :)
    Markéta

    OdpovědětVymazat
  3. Když jsem poprvé viděla tuhle kolekci tak se mi něja zvlášť nelíbila. Ale musím uznat, že Baziliškovi to sluší na tom černém laku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně právě taky ne... a pak jsem ho zahlídla ve skladu na vlastní oči a... bylo jasno :D

      Vymazat
  4. Nic pro mne, ale ten černý by se mi na tobě i docela líbil.

    OdpovědětVymazat
  5. Na černém i bílém podkladu je krásný :) Na bílém se mi líbí o malinko více :)

    OdpovědětVymazat
  6. Bez podkladového laku se mi moc nelíbí, ale v kombinaci s bílou je božský :-) a není ani tak drahý, za 150 bych do něj šla :-)

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A Nubary hlavně nehoustnou na rozdíl od jiných glittrových laků. To je lety prověřený fakt :D

      Vymazat
  7. Ozaj krásny lak :) Samostatne sa mi až tak nepáči, ale na tej čiernej farbe je wau :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samotný mě taky nedostal, ale na černé je prostě top :)

      Vymazat
  8. na tom čiernom vyzerá fantasticky

    OdpovědětVymazat
  9. Říkám wau :-) Samotný nic moc, ale na černé úplně úžasný :-) moje peněženka Ti děkuje za odkaz :-D

    OdpovědětVymazat
  10. Na černém podkladu je to vážně parádní kousek. Na té bílé to jde, ale není to taková pecka jako s černou. Mě se tahle kolekce líbila když jsem ji poprvé viděla, pak mě ale nadšení z ní trochu opustilo... Nicméně teď když vidím tento lak na té černé, budu svůj názor muset nejspíš ještě trochu pozměnit. :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Mně se líbí na bílé! <3 Kolekce je dobrá, se mi líbila, už když vyšla.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)