Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 28. listopadu 2014

Zklamání roku jménem Bourjois Rouge Edition Velvet

   Rouge Edition Velvet od Bourjois vzbudily na trhu dojem. Matné dobře pigmentované rtěnky, které dlouho vydrží. A jak je tak všichni chválili, tak jsem taky jednu musela mít. Proto jsem si v červenci koupila ve Francii odstín Grand Cru. A grandiózně jsem hned litovala jeho koupě...



   Rtěnku jsem kupovala pěkně zatavenou ve fólii, takže možnost vyschnutí kvůli otevření nenechavými ručkami se vylučuje. Buď se jednalo o vadný kus a nebo je tento odstín špatný sám o sobě, recenze jsem četla hlavně na ty přirozenější odstíny a na tento nikoli.
    S obalem nemám problém - je hezký, kvalitní, praktický. Nikde se nic nešoupe, nepraská a vypadá skvěle. Má klasický zkosený houbičkový aplikátor, která jsem vám zapomněla vyfotit... hlava děravá. Anebo přeplněná.
   Odstín Grand Cru je hezká tmavě červená s růžovým podtónem. A v lahvičce vypadá i slušně pigmentovaně a sytě. Jenže na rtech je to děs...


    Na začátek upozorňuji, že pod rtěnky nedávám balzám. Blbě se chytají, drží a tento typ obzvláště.
   Grand Cru je mrcha ve všech směrech. Tak třeba aplikace - dělá to cucky, chytá nerovnoměrně a často se mi stává, že mám jednu polovinu rtu celkem dobře vybarvenou a druhá vypadá jak přetřená bezbarvým balzámem. A opakovaný nanesení nepomáhá, protože má rtěnka silikonovou konzistenci a snadno ze rtů klouže. Aplikátorem jí nenanášíte víc, ale naopak jí stíráte.
   Mimochodem ta konzistence silikonové báze a pigmentu smíchaného dohromady je mi hrozně nepříjemná :/ Aby ne... když je silikon hned na prvním místě.


   Ze začátku s aplikací nebyl zas takový problém a po delší chvíli jsem přeci jenom docílila celkem dobrého efektu. Poslední dobou to vůbec nejde.
   Každopádně rtěnka má další nepříjemnou vlastnost - šíleně se rozpíjí do okolí rtů! Normálně s tímto problémy nemám, nemám okolo rtů vrásky, ale s Grand Cru vypadám jako Joker. A to i po hodině nošení. Nekecám.

Musela jsem ho sem dát dvakrát... abyste si dobře zapamatovaly, jak můžete dopadnout :D

   A máme tu další bonus - dělá strašné cucky a slévá se to záhybů rtů. Což v kombinaci s rozpitou konturou a šupinkami, které dělá, vypadá hrozně sexy. Tak moc, že se zalekl i coolpixík a nechtěl zaostřit...

A v reálu je to ještě horší...
    Výdrž je kvůli rozpíjení a cuckatění celkem ovlivněná a rtěnka vypadá dobře cca jen první necelou hodinu. Parfemace jemná neznatelná, nevadí mí.

  Bohužel, Rouge Edition Velvet jsem chtěla mít hodně ráda, ale s tím, co tahle mrcha dělá, to nevidím růžově. Dostává kopačky a je uvržena do kosmetického pekla. A nejlepší na tom je, jak si jí všichni chválí :D
   Cena od 220 do 330 Kč.

   Co vy a tahle matná rtěnka?

41 komentářů:

  1. To je špatný. Můj odstín teda tohle nedělá ani v nejmenším (no dobře, šupinku sem tam udělá, ale jinak nic), takže tohle je fakt škoda. A taková hezká barva to přitom mohla být... :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a ten tvůj odstín se mi moc líbí, ale bojím se, abych zase nechytla nějakou hrůzu... a asi se nepřenesu přes tu silikonovou konzistenci, já radši voskovou :)

      Vymazat
  2. Pobavila první fotka :D no a fakt teda žádná sláva, teď má mít něco nového rimmel tak snad bude lepší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rimmelu se podle mě povedly hlavně by Kate rtěnky. Provocalips mě osobně neláká, předchozí Apocalips sice nevypadaly až takhle blbě, ale taky to nejde aplikovat extra pěkně, dělá to hrozně hutný nános a hlavně se rozpíjí v kontuře rtů. Koupila jsem si jeden odstín fascinovaná krásně jedovatě růžovou barvou a stejně ho nenosím. To si radši pořídím růžovou rtěnku třeba od Essence. Na výrazný barvy je asi lepší klasika než tekutý produkty.

      Vymazat
    2. Na ty jsou koukala na internetu, připomínají mi 1000 Kisses, které měl Rimmel cca před 8 lety :)

      Vymazat
  3. O těchto rtěnkách byl před pár dny článek na pusavusa.blogspot.com a vypadalo to ještě záhadněji, protože se tam přímo srovnával červený odstín s těma ostatníma

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip na blog, našla jsem tu recenzi a červená vypadá vážně tragicky :(
      http://pusavusa.blogspot.cz/2014/11/nejlepsi-dlouhotrvajici-matne-rtenky.html

      Vymazat
    2. Ahoj :) Jo, je to pravda, Tahle je bohužel fakt špatná, ale za ty dva další odstíny, které mám bych dala ruku do ohně..

      Vymazat
  4. Mám tu jasnější červenou a není tak špatná, ale žádný zázrak. Koupě spíše lituji.

    Nedoporučuji.

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. :D :D :D Jsem ráda, že zrovna ty si jí ocenila :)

      Vymazat
  6. Ha, tak jsi asi druhá, která mi potvrdila mé domněnky, že to asi nebude fakt nic pro mě. Podobnou hrůzu mám doma od Essence, a v podstatě to sedí popisu tady toho krasavce, chová se na rtech stejně, stál mě 50 kč, a používám ji nanejvýš 3x ročně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A u Bourjois by člověk čekal za ty peníze lepší kvalitu, viď ;)

      Vymazat
  7. Ja bych rekla, ze celkove tenhle odstin bude nejaky chybny. Zkousela sem z teto rady jeden (nepamatuju si nazev) a nikdy sem na sobe jeste nemela takovyho drzaka. A nedavno jsem si zkousela jen tak maznout na ruku tento odstin z testru a rikala sem si, ze je to nejaky divny jak se to cuckuje, ale prikladala jsem to tomu, ze je to testr. Jak to tak vypada, tak chyba asi bude v odstinu. Skoda no.

    Travel notes

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj vypadá to tak, viz komentáře výše. Škoda, barva je to krásná.

      Vymazat
  8. Taky ráda používám výraz "vypadat jako Joker", když má někdo rozpitou rtěnku. Tyhle matné rtěnky od Bourjois mne hodně lákaly, ale po další negativní recenzi jsem si koupi rozmyslela.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  9. a já jsem zrovna dneska měla na sobě tu moji červenou (01), krásně držela celý den, nikam se nerozpila, pohodlně se nanáší, žádné šupinky... tak to asi fakt bude nějaký vadný odstín, jak tak čtu i tu druhou recenzi... každopádně chci tu 07!

    OdpovědětVymazat
  10. vsetci ju uplne nechvalia, toto uz je stvrta negativna recenzia (vratane mojej), konecne sa necitim osamelo...

    OdpovědětVymazat
  11. určite veľké sklamanie ale farbou v obale vyzerá veľmi pekne .. škoda jej :/

    OdpovědětVymazat
  12. No tak to je popravde des, skoda no.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Vlastním odtieň 07 Nude- ist a ten našťastie nič z toho čo popisuješ nerobí. Čo som videla recenzie, tak ten červený sa asi všeobecne nejak nepodaril :( Škoda, lebo sú to fakt fajn rúže a tá červená im kazí meno.

    OdpovědětVymazat
  14. U me to taky nedopadlo. Hlavne kvuli silenym odstinum. Ale ted mam tech sedm :D Velvet 12 hr rtenek a jednu uplne miluju!

    OdpovědětVymazat
  15. Ja na nej delala a tohle se mi vůbec nedelo ... ten druhej pouzivam denne a uz si ani nedovedu predstavit, kdyby ne, fakt je miluju:)

    OdpovědětVymazat
  16. Nevím, co to máš, ale velvet nebyl nikdy v ničem zatavenej... Červený velvet mám a su spokojená ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omg :D :D Přečti si článek - je kupovaná ve Francii a tam mají zatavenou každou dekorativku. I konturky Rimmel, řasenky Maybelline... atd.

      Vymazat
    2. Nikol, priznaj sa, ze si si tam vo Francii kupila naky zataveny fejk :D

      Vymazat
    3. To víš, obzvláště ve Francii, kolébce Bourjois, prodávají ty fejky na každým rohu. A poznáš je podle toho zatavení :D

      Vymazat
    4. Beztak sis to zatavila sama v laminovačce a děláš machra, že si vozíš kosmetiku z Francie. Fuj, namyšlence nemá nikdo rád!

      Vymazat
    5. A co jako, Sabi, chceš si taky něco zalaminovat? :D

      Vymazat
    6. Chmhhh, ale to je jiná, to bych si taky mohla nechat zatavit pár svých fejků a vydávat je za originály koupené v cizině :D

      Vymazat
  17. já jsem ráda, že někdo má na něj stejný názor jako já (ne, že bych Ti to přála, ale už jsem si připadala divně mězi těmi juchajícími recenzemi) ... dělá mi úplně to samé, a to mám jiný odstín :( článek tady: http://zapisky-pro-lisku.blogspot.cz/2014/11/kopacky-od-bourjois.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám taky žádný ideál, ale aspoň si ho nanesla tak, že vypadá hezky :D To s mojí hrůzičkou nejde...

      Vymazat
  18. To je zvláštní, jak na tu rtěnku jsou rozporuplné recenze, každopádně jsem po ní toužila, ale asi si nechám zajít chuť.

    OdpovědětVymazat
  19. Mně to tento odstín taky dělá, těšila jsem se, jak si ho vezmu na promoci a nic. Ale 01 je v pohodě, nechápu... Oběhala jsem kvůli tomu půlku brněnských parfumérií a ve všech to bylo podobné. Ale u Moory vypadal tento odstín skvěle :(

    OdpovědětVymazat
  20. Asi máš vadný kus, já tuhle rtěnku koupila tedy nedávno, ale je úžasná a nic hezčího snad doma nemám :-) přiznávám, že tedy nemám ani chanel, dior, nic takového :-D ale dala bych být tebou asi šanci ještě jednomu jinému odstínu a třeba se také zamiluješ :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Mám tuhle potvůrku pár dní - používám jinak ods. 07 a abych koupila dva odstíny, na to jsem moc lakomá mrcha. Takže se čekalo, jestli ji konečně koupí JEŽÍŠEK. Koupil.

    Jelikož ráda dělám věci až s křížem po funuse, napadlo mne číst si recenze na tenhle odstín až...včera.

    Jako já se tý rtěnky chtěla zastat. Fakt chtěla. Jenže pak mi došlo, že jsem ji vlastně ještě NEMĚLA na rtech samostatně. No tak jsem to dneska zkusila. Dvě vrstvy. Za dvě hodiny, když mne napadlo zkouknout to, jsem se málem lekla. Vlastně jsem se fakt lekla a to dost. Na rtech zbyl jen nesourodý vybledlý rozmazaný flek,skoro jak ten Joker, no hrůza...

    A já měla radost, že mám konečně něco kvalitnějšího - přešla jsem nedávno z klasické drogerky alespoň na Bourjois a navíc začala laškovat s tím, že svůj objemný kufr plný laciných nefunkních hovadin vyměním za pár high-endů.

    No, tak teda asi přitvrdím a seženu si Lip Magnet. A jestli i ten tohle bude dělat...Tak nevím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *dodávám, že jsem za celou dobu vcucla jen jedno Pikao :D :D :D
      a že s její sestřičkou odstínem 07 jsem nadmíru spokojená, prakticky vyšoupla všechny mé ostatní rtěnky :D

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)