Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota 20. prosince 2014

Čtyřnásobný vánoční swap a meziblogová soutěž

   O tom, že swapy jsou prima, už vím od minulého roku. Takže, když se v blogerských hlavičkách makovičkách Siu, Míši a Natálky zrodil nápad udělat pořádný skupinový swap, byla jsem rozhodně pro. Tak jak to dopadlo a co pěkného jsem dostala? :)



   Ve svém krásně zabaleném balíčku jsem dostala přáníčko, krémovou koupel od Lush ve tvaru andělíčka, tužku na oči od Astor v krásném růžovobéžovém odstínu, domácí marmeládu, obří balzám na rty v kelímku, voňavou sůl do koupele, handmade mýdlo se skořicí, hřebíčkem a dalšími voňavými ingrediencemi, ňuňavé ponožky s ledním medvídkem z Tchiba a taky nějakou bižuterii - stříbrný náhrdelník se sněhovou vločkou z I am a náušnice z malých ozdob na stromeček :) A taky něco do nosu - oblíbený vánoční puding z Marks & Spencer!



   A kdo mi tento krásný balíček přichystal? To bude úkol pro vás v následující soutěži :) A vyhrát můžete tyhle prima věci!

  • sprchový gel Manufaktura s vinnou révou
  • švestičkový krém na ruce z téhož obchodu
  • toaletní vodu s pečenou hruškou od Yves Rocher
  • čokoládový balzám na rty v dózičce
  • lososový lak na nehty od p2
  • třpytivý lak na nehty od Rimmelu pro slavnostní chvíle
  • Maybelline Baby Lips v červeném odstínu
  • a vánošní Santa náušnice!


Pravidla a úkol soutěže je následující:

  • Koukněte se, co dostala Siu, Miška a Nat na jejich blozích
  • Sledujte nás na Facebooku (Na, Mi, Ni, Su :D)
  • A pod odkazem na tento článek, který bude na facebookových stránkách všech blogů viset, napište, od koho balíčky jsou. Tedy od koho jsem dostala balíček já, Míša, Siu a Nat.
  • Účastnit se můžete u každé z nás na Facebooku, když pod soutěžní příspěvek přidáte tip na to, kdo stvořil všechny balíčky. Zúčastnit se tedy můžete celkem 4x se svými tipy na každé stránce.
  • Soutěž probíhá do 31. 12. 2014. Platí pro ČR a SR. Soutěž neprobíhá zde, ale na Facebooku. Vítězka se nám sama musí ozvat do zpráv s adresou.

Hodně štěstí a pohodový předvánoční čas s vašimi nejbližšími!

Mimochodem, který balíček se vám líbí nejvíce? :)




4 komentáře:

  1. Jo, swapy jsou fajn! Taky jsem teď jeden realizovala a je to parádní, když si člověk vybere správné lidi :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ty máš teda asi ten najzlatší balíček zo všetkých :3

    OdpovědětVymazat
  3. Účastnit se nebudu, ale balíček jsi dostala nádherný :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. Páči sa mi, že ste boli originálne a darovali si produkty, ktoré nie sú "na každom kroku", teda aspoň ja veľkú časť z nich nepoznám...:-) DAY BY DAY

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)