Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 3. prosince 2014

Hřejivá 167 od Gabriella Salvete

Krásnou středu všem :)

   Dnes tu mám pro vás jeden z nejnovějších (ehm letních) odstínů Nail Enamel od Gabriella Salvete a to krásně hřejivou 167, která je jako stvořená pro rozzáření dnešní plískanice :)





   167 je jednoduše božská. Připomíná mi javorové listí na podzim a zároveň zapálený krb o Vánocích :) Je to jemně třpytivý lak, trochu duochromatický a řekla bych, že ve stínu vypadá lépe jak na sluníčku :) Základní barva je hnědovínová a obsahuje spoustu malých střípků, které hází odlesky od bronzové až po růžovou. Řekla bych, že je trochu podobný odstínu Eleganza v pískové řadě STARS téže značky.
   Kryje dokonale ve 2 vrstvách, které rychle uschnuly. Během nanášení nedělal žádnou neplechu a pracovalo se s ním moc dobře. Ostatně jako s většinou laků této značky.
   Výdrž lehce nadprůměrná v porovnání s jinými laky. Na to, že se jedná o třpytivý lak, dobrý :) Na fotkách je bez top coatu.
   Pro mě je must havem končícího podzimu a na Vánoce ho určitě užijete taky, takže do něj klidně jděte, vlastnosti má skvělé :)






Seženete v každé drogerii Rossmann a Gabriella Salvete max,, za 79,90 Kč. Objem je 11 ml.

Tak co, líbí? Jaký z nejnovějších odstínů zaujal vás? :)

11 komentářů:

  1. si dneska tak pročítám tvůj blog a najednou na reflexu vidím toto: http://www.reflex.cz/galerie/foto/51928/?foto=2
    To jsi celá ty!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiš, vážně částečně jo :D Minimálně to cpaní se je mi podobný!

      Vymazat
  2. Tak tenhle je super, fakt jak stvořenej na tohle období. :)
    U mě vede zatím 164-ka, ale jsem zvědavá i na ty další. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se ti nedivím, ta je nádherná :) A podle mě i hodně oblíbená :)

      Vymazat
  3. Ten je, to je ten kousek co jsi ukořistila v nějakým tom supermarketu, jestli si to dobře pamatuju :) Já v něm vidím skořici :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj on zpočátku nebyl v drogériích, ale teď už jsem ho tam viděla :)

      Vymazat
  4. Ten je nádherný. Jako pro mne stvořený. Ten by se mi líbil.

    OdpovědětVymazat
  5. Je takový vánoční a moc hezký!

    OdpovědětVymazat
  6. Nadherna barva.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)