Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 15. prosince 2014

Lanýžová láska od Dermacolu

   Lanýžový make up od Dermacolu vzbudil rozruch. Jedni ho milují (hlavně majitelky suché pleti) a jiní zase nenávidí (mastná/smíšená pleť). Ještě jsem nenarazila na názor Neurazí, nenadchne. Co myslíte, do jakého tábora jsem se zařadila já? Podle nadpisu lze soudit, že asi do toho prvního. I bez suché pleti :)



   Tento hydratační makeup má splynout s pletí, sjednotit její tón a vyživit ji. Klasika, který makeup toto neslibuje? :)
   U tohoto výrobku opravdu hodně záleží na pleťovém krému. Neříkám typu pokožky záměrně. Víte, že mám pleť mastnější a pokud jsem pod lanýže dala lehký hydratační krém, v půlce dne jsem se už dost leskla. Jenže od té doby, co si pod něj dávám Spot The Difference, mi tento make up neskutečně vyhovuje po všech stránkách :) Skoro.

   Snad jediným nešvarem je balení. Víčko na lahvičce pořádně nedrží, odpadává a musí se velkou silou zacvaknout, aby sedělo. U jednoho balení MU se mi stalo, že pumpička přestala pumpovat. A plastový vršek nejde oddělit od skleněného těla, takže je cca půlka makeupu uvězněna v jeho dutinách. Kruté.
   

    Vůni má pudrovomýdlovou, ze začátku trochu intenzivnější, ale po pár minutách od aplikace jí není ani možné cítit. Ze začátku jsem si na ní musela zvykat, není úplně svěží, spíš uspávací a po ránu to není úplně ono :)
   Makeup je středně hustý a je lepší s ním rychle pracovat, protože se do pleti dobře vsákne jeho olejová část a ta pudrová zůstává nahoře. Finish zanechává trochu pudrový a někdy mi přijde, že fixace pudrem snad není ani nutná. Obzvláště teď v zimě, kdy je pleť přeci jenom vysušenější.
   Krytí bych opravdu označila za střední, zakryje drobné pupínky, zmírní začervenání pleti a tmavé kruhy okolo očí (ano, na víčka nepoužívám bází, ale MU a pudr).
    Líbí se mi na něm, že neoxiduje a nezalézá do pórů a vrásek. Aspoň u mě - Sabi na něj měla jiný názor. Dokonce mi jejího lanýže poslala a i ten její na mě neoxidoval a nedělal takovou neplechu. Nevím, jestli je to pleťovým krémem nebo pokožkou, ale mně ten její přijde stejně super jako ten můj zaseknutý v čase :)
 
Pěkně ráno bez ničeho a ještě na sluníčku, ať to jó vidíte :D

Sjendoceno lanýžem...

... a kompletně vymalováno!

   Výdrž zapudrovaného makeupu je u mě cca 7 hodin, pak se začne ztrácet. Mně to nijak nevadí, aspoň mám večer méně šminek na odličování :) A nemůžu okolí tahat za nos, že vypadám jakžtakž dobře neustále. Stejně by mi to nikdo nevěřil.

   Odstín lanýže mám 2, který je celkem světlý a se žlutým podtónem a to se mi líbí - většina světlých makeupů je do růžova a ty mi nesedí. Mám pro vás i srovnání s ostatní MU, které mám doma.


   Za sebe můžu říct, že jsem spokojená a mile překvapená (od Dermacolu mi máloco sedne) a klidně bych si tohohle houbáka koupila znovu :)

Co vy? Propadly jste kouzlu lanýže nebo ne?

13 komentářů:

  1. Vcera jsem na nej koukala a malem ho vzala, nakonec ale zvitezil desak od GS, takze trosku mozna lituji... Ale treba se ke mne dostane v budoucnu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nevim zrovna jestli by me pleti sedl. No, ale vypada prekvapive dobre.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Já ho mám taky a taky dvojku a nemůžu si stěžovat. Akorát já mám pleť asi takovou, že si mění náladu, jak se jí zachce :D Někdy mi vydrží krásný až do večera a někdy mi za pár hodin po něm vylezou suchá místa kolem hojících se pupínků a to teda nevypadá moc hezky. A přitom ho používám každý den úplně stejně, se stejným krémem a stejným pudrem. Jinak si ale myslím, že mi moc svědčí, protože se mi zaprvé začala uzdravovat pleť po vysazení antikoncepce (což teda spíš přikládám času než tomu MU, ale možná mi vadily jiné MU) a jednak jsem ještě nikdy v životě neměla takhle hezky sjednocenou a relativně čistou pleť. Takže hlásím první tábor! :D

    OdpovědětVymazat
  4. já po těch dvou vyzkoušeních nemůžu soudit, mám zatím jen pár poznatků - měla jsem si taky vzít č. 2, ta 1 je brutálně světlá, přijde mi hrozně tekutý a moc mi nevoní, ale na obličeji vypadá fajn. jen teda budu muset pudrovat nějakým tmavým pudrem. no zatím čeká ve skříni, ale já ho chci mít ráda, mi se tak líbí ten obal :D

    OdpovědětVymazat
  5. ja som mala len vzorku, ale mojej pleti nevyhovuje.. ani odtieň ani celkovo výdrž kedže mám mastnejšiu pleť :) ale na tebe vyzerá veľmi pekne ! pekne ti zjednotil pleť :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krasne sa ti vyliecili akne.... Ach zavidim. Ja stale bojujem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doufám, že se to brzy zlepší a posílám hodně síly v boji s tím neřádem :)

      Vymazat
  7. Já ho miluju, žádný jiný makeup který vlastním není na pleti tak neviditelný jako tenhle... Já ho teda zapudruji vždy, ačkoliv pleť mám suchou, tak mi přijde, že bez pudru už to není "dewy" efekt, ale trošku mastný efekt a navíc s pudrem mi vydrží na pleti o dost déle. Navíc se mi strašně líbí balení:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Balení se mi taky líbí, ale má mouchy... darebák!

      Vymazat
  8. No vypadá moc dobře a láká mě dost i ten žlutý podtón.A jinak pochvala pro rtenku, co je zač? Chci mit totiz taky takovy dokonalý rty:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trocha lesku od SpaRitual, odstín Days of Wine & Roses :)

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)