Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 1. prosince 2014

Listopadové novinky 2014

Dobré ráno :)

   První článek v měsíci je tradičně vyhraněn pro novinky a nákupy. A protože je toho za listopad hodně, nebudu se vybavovat a jdeme rovnou na to!


   Největší novinkou a zátěží pro moje konto byl nový foun... Huawei Ascendent G6 mi doporučila sestra a vzhledem k tomu, že jsem se zamilovala do bílozlaté verze, bylo jasné, co si nadělím ke svátku... Dokonce mi i přišel 20. 11. :D

Fotka naprosto mizerná, tohle zamračené roční období nebaví nejen mě, ale ani coolpixíka!

   Kromě nákupů pár dárků, které zde raději ukazovat nebudu, byl listopad tradičně ve znamení kosmetiky a oblečení.

   Udělala jsem si radost u SpaRitual. 4 laky z matné podzimní kolekce Wander (rudý Tapestry, hnědý Starry Night, půlnoční modř Oasis a teple zlatý Mirage), 1 ze zimní Home (matný červený Authentically), 1 z letní Quest (světle modrý s glittry a holografickými třpytkami Summit), 1 z jarní Explore (růžový Magnify, ze stejné kolekce je i zářivá světluška Firefly), ze stálé kolekce Signature taky 1 (zemitý Conglomerate s rhyolitem) a ze stálých laků pak dokonalý It´s Raining Men z řady Close Your Eyes (řada s egyptským muškátem) a Health, Wealth & Happiness ze stejné řady. Jo a ještě bambusovou propisku...

Zleva doprava, horní řada: Oasis, Health, Wealth & Happiness, Summit, It's Raining Men, Magnify
Zleva doprava,dolní řada: Conglomerate, Starry Night, Mirage, Tapestry, Authentically

   Na semináři SpaRitual jsem pak dostala zelený Yes, I Can, pilníček, dřívko a hlavně prima certifikát :)




   Beautyville měl prima slevovou akci -15%, tak jsem neodolala. Má první tvářenka The Balm v odstínu Argyle, mýdlo a oční krém britské značky Trevarno (olejíček a další mýdlo pak dostal Francouz k narozeninám společně s dalším dárkem), čisticí gel od mé milované značky Laidbare a krém na ruce v ultrarozkošném balení od Yes Nurse! jsem dostala od majitelů eshopu jako dáreček (posílám pozdravy do Modřan ).


   Byla jsem se podívat na nové Quadrio na Národní třídě a obchůdek Dermacol (mimochodem bude se otvírat druhá prodejna, jen už si nevzpomínám, jestli jsem ji zahlédla v OC Chodov nebo OC Černý Most). V Quadriu měli zaváděcí 25% slevu na vše. Protože mi docházela řasenka, vzala jsem legendární Imperial a... hned jsem zalitovala. Nedělá vůbec nic, kartáček je tak hustý, že mezi jednotlivé štětinky nepustí ani řasu. Ráda se vrátím k osvědčené Diamante od Gabriella Salvete...
   A přestože mám sprcháčů milion, musela jsem mít ten s irskou kávou :) Voní krásně, ale bojím se, aby nevysušoval jako jeho jahodovorebarborový kolega.


   V Douglasu jsem kromě pár dárečků koupila šampon od Batiste a zkusila jsem květinovou verzi. No, originál mi voní víc :) Cena 109 Kč.


   Zase jsem neodolala koupit si něco v práci... Vánoční dárková sada laků China Glaze z nejnovější kolekce Twinkle musela být moje. Taštička je praktická do kabelky na pudr, balzám, rtěnku, případně korektor, abych neměla vše rozházené po tašce a hodinu to lovila. Škoda, že ChG nemá podobných promo věcí víc, hned bych si je koupila všechny :)
   Duochrom Choo-Choo Choose You od stejné značky je z limitky All Aboard. A Orly Nailtrition byl dárek k nákupu nad 500 Kč pro objednávky uzavřené od 19 do 20.11.



   Siu byla tak hodná, že mi z jejího výletu do Barcelony přivezla věci z nádherné limitky Kiko. Bronzery a rozjasňovače v jednom stály 15,90 € a duo tvářenka a quattro stíny 14,90 €. Nemám nic s tak krásným obalem jako jsou tyto paletky s motivy karet!







   Trocha oblečení na zimu musí být, takže jsem využila peněz od sestřičky ke svátku... Původně jsem měla dostat Le Petite Robe Noire od Guerlain, ale přítel mi jej nevědomky koupil v dárkové sadě ve Francii. Myslela jsem, že mě trefí šlak (a chudáka sestru taky), protože na tom parfému jsme byly dlouho domluvené a měla ho už koupený. Nakonec jsem ho šla tedy vrátit (fňuk, nerada se loučím s dárky), protože Francouz by jej těžko posílal zpátky do Nocibé...



  Za vrácené peníze jsem si udělala radost 2 tričky, jedním rádoby kimonem a šaty.
  Klasický černý rolák (triko ne svetr) se neshání zas tak dobře, jak jsem si myslela... Naštěstí je mají v Camaieu za 299 Kč. Chtěla jsem i bílý, ale ten nebyl tak neprůsvitný, jak bych si přála.


   Ze stejného obchodu je i tmavě fialové triko s krajkou, ze podobně jemného příjemného materiálu jako rolák. Cena původně byla 349 Kč, já ho koupila se slevou o padesát káčé levnější.
   
Zase další blbá fotka se spoustou šumu :((

  Okolo tohoto kimona z F&F jsem kroužila jak mlsný kocour už pěkně dlouho. Jenže se mi za něj nechtělo dávat 569 Kč, když je to jen polyester a není to must have kousek. A když jsem ho viděla s 50% slevou, tak muselo být moje. Na jarní upršené dny jako dělané :)


   A nyní potlesk pro ty nejkrásnější a nejdokonalejší dlouhé šaty! Na ramínku nevypadají nic moc, doporučuji raději mrknout na fotku na instagramu. Cena 599 Kč, H&M Divided.
   Mimochodem šla jsem si původně koupit kratší šaty s širokou pevnou sukní na běžné nošení. A koupila si úzké, spíš večerní :D Škoda, že teď není nějaká akce, na kterou bych si je mohla vzít... Chtěla bych je vyvenčit na jednom pracovním večírku, ale je mi jasné, že to neprojde. Fňuk.


   Zářivě růžová a klasická černá rádiovka jsou z My Národní, značka Personality, cena 229 Kč/ks a bohužel je nemožné je prát na 30°, takže pěkně růčo.



   V F&F mají (nebo spíš měli) i tohle pompézní brokátové psaníčko :) Za takovou krásu bych byla ochotná dát i víc než 369 Kč.


   Tatínek mě vyslal do Zlatý lodi pro jednoho Rembrandta a mě zase chytla touha něco namalovat, tak jsem si koupila malý šeps a nové štětečky a budu doufat, že se k malování dokopu (čti budu mít na to čas).


   Přišlo taky něco na otestování. Velkou radost mi udělal The Body Shop s jejich krásně zabaleným balíčkem ♥ Obsahoval 2 laky na nehty (Rosy Cheeks a Crazy For Blue), třpytivé tělové mléko s brusinkou z letošní vánoční kolekce, vzorky tělových másel ze stejné limitky (vanilkové a jablečné) a slevové kupónky právě na vánoční kolekci (šla jsem je uplatnit a nakonec stejně koupila mandarinkové máslo a peeling s makadamiovým  olejem ze stálé řady, ale nechám si je nadělit k Vánocům :). Aktivně vše už testuji, aby byly recenze co nejdříve, přeci jenom je to vánoční limitka.
    Děkuju!





  Z jednoho milého podvečerního setkání jsem si odvezla nejnovější makeup od Gabriella Salvete. Jsem zvědavá, jestli se naplní mé obavy - zkoušela jsem jej jednou v drogérii a přišel mi málo krycí a celkem mastný. Uvidíme, jestli jsem mu křivdila :)


   A od SpaRitual jsem dostala na testování 2 lesky - mléčně růžový se jmenuje Calm a krásný fialovovínový Days Of Wine & Roses.


  A myslela na mě i Sabča, která mi poslala lanýže, který jí nevyhovuje, ale mně ano (článek bude ještě do Vánoc, doufám). K tomu pár vzorečků, na jejichž vyzkoušení se už těším :) Tisíceré díky :-*


Tak to je vše :) Čím jste si udělali radost v listopadu vy? :)

40 komentářů:

  1. Přesně tenhle mobil jsem si také nedávno pořídila, ale v černé, zatím jsem s ním moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky :) Jen za živýho Boha nikde nemůžu najít, jak vypnout zvuk na foťáku :D

      Vymazat
    2. když najedes do fotaku jako kdyz chces normalne fotit tak ty 3 čtverečky pod sebou, jako kdyz chces zmenit rezim foceni, je tam primo takovy to ozubeny kolecko jako nastaveni a je tam: Ztlumit :)

      Vymazat
    3. To tam nemám :( Po rozkliknutí ozubenýho kolečka vidím jen zachytit úsměvy, klepnutím zachytit, záznam aktiv. hlasem, značky GPS, velikost snímku, časovač, iso, vyvážení bílé, úpravy obrázku, preferované úložiště a obnovit výchozí nastavení. A skončili jsme, jasná zpráva :(

      Vymazat
    4. já tam zase nemám některé věci co ty :D to je divný :-(

      Vymazat
  2. Tak jsem po přečtení dospěla k tomu že zítra musím jít nutně nakupovat!! =D

    OdpovědětVymazat
  3. Samé parádní novinky, ty obaly od kosmetiky Kiko jsou krásný :). Já nakupovala dárečky, takže pro sebe jsem si koupila jen odličovač, protože mi došel :D jinak nic

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké věci :) Já v listopadu skoro nenakupovala, kromě pár dárků, Mimochodem objednala jsem si po Tvé recenzi sérum s vitaminem C od Laidbare a už se těším, až ho jako hrozně překvapeně najdu pod stromečkem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že s ním taky budeš tak moc spokojená!

      Vymazat
  5. Guerlain parfém mám od loňska v sadě s leskem a je to stále moje jednička, božská vůně i balení!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky tě na něm baví, jak moc se během dne mění? Jen tak se neokouká :)

      Vymazat
  6. To Kiko, to je nádhera ♥ Kdyby ses někdy chtěla nááhodou zbavit stínů, hlásím se jako náhradní maminka, ani je nikde nenabízej :D Zajímá mě mu od Gabrielly, ráda jsem si kupovala jejich hydratační, ale zrušili ho, tenhle se mi líbí podle popisu. Lesky Sparitual mají pěkné balení, líbí se mi :) A tvářenka theBalm!

    OdpovědětVymazat
  7. Strašně se mi líbí ten flakónek od Guerlainu a o lacík ani nemluvě. Všechny barvičky bych brala. Šaty ti neuvěřitelně luší a myslím, že je to kup roku ! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to je masakr, úplně chytám chuť jít nakupovat:/ alespoň lak si koupím:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D Jak říkám, jen jděte, aspoň v tom nebudu sama :)

      Vymazat
  9. Woow, ty sparitual laky! Tomu říkám předčasný ježíšek, hm. Limitka od Kika vypadá báječně, co si budeme povídat ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Wau, neviem sa vynadívať :) Super nákupy. A ja som si myslela, že som toho ponakupovala tento mesiac veľa, ale na teba nemám :D

    OdpovědětVymazat
  11. to Kiko vypadá prostě tak krásně... a Guerlaina asi mít nebudu, Robertovi se moc nelíbil :( těším se na recenzi theBalm tvářenky, včera jsem zrovna prohlížela, jaké všechny mají, a nad touhle jsem uvažovala, ale nakonec jsem si řekla, že mi postačí ta jabková paletka, to už by bylo tvářenek nějak moc... a Dermacol bude určitě v Palladku, na to jsem tuhle koukala

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bobík jeden darebnej...
      Jé vidíš, Palladium, já věděla, že je to někde, kam často nejezdím, ale nedávno jsem tam byla :D

      Vymazat
  12. Takové krásné věci! A ty laky! Závist :D. Černé šaty z HMka (ta verze bez kytek) jsem konečně sehnala až dnes, ve Vídni totiž neměli moje číslo. Ale jiný sortiment na každé pobočce HM už mě neba, jela jsem na Pankrác, nic, na Chodov, nic, tak jsem se vracela na Václavák, zato je mám s 25% slevou díky newsletteru. Takhle levné šaty na ples jsem ještě neměla, jen k nim ještě musím sehnat nějaký šperk. Jediná škoda, že nejsou z tak příjemného materiálu jako ty květované. Už jsem taky dala do kopy novinky za listopad a přihodila jsem i soutěž.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda Markét, určitě ti musí slušet :))

      Vymazat
  13. Ty produkty od Kiko vypadají božsky! Musím se přiznat, že nepokrytě závidím, jsou krásné, jsem zvědavá na recenze :)

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, jestli má cenu je dělat, když je to limitka, navíc v Česku špatně sehnatelná :( Ale pigmentace, výdrž, prášení... podle mě průměr.

      Vymazat
  14. Super novinky :) Ten mobil vypada suprove :)

    OdpovědětVymazat
  15. Teda tolik krasnych novinek.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  16. China Glaze a Kiko! Nj, samá krása :)

    OdpovědětVymazat
  17. Tak tak koukám a přemýšlím, jestli jsi už náhodou neměla Vánoce :-D Kiko vypadá nádherně, už jen to balení, ale vnitřek taky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene svátek, Vánoce teprve přijdou (už teď se děsím prosincových novinek :D)

      Vymazat
  18. A nechces este jedneho lanyza? Venujem najsvetlejti odtien pouzity asi 3x. Premyslala som na reckou, ale tu Sabcinu nic neprekona, takze nevidim zmysel patlat si ho opat na tvar :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Siu, já mám tolko amkeupů, že nevím, co s nima :D Ale děkuju :))

      Vymazat
  19. Božské nákupy, laky Spa Ritual a China Glaze jsou všechny super, ale úplně nej... jsou ty sexy dlouhé šaty na ramínku, teda sexy vypadaly na tobě, tu fotku nešlo nekomentovat. Také si říkám, že máš Vánoce před Vánocema. No a přítel Francouz zabodoval....LPRN je moje oblíbená:-))

    OdpovědětVymazat
  20. Nehty si nelakuju, ale na tvoje se koukám ráda (to zní lehce úchylně... :D ) a všechny laky vypadají krásně. Nejvíc se mi ale líbí Kiko, to je nádhera.

    Já si udělala radost Black Friday nákupem u Shira, novým spodním prádlem a večerními šaty s bolerkem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Shiro mělo Black Friday??? Mi ani neříkej, ségra mi tam k Vánocům tenhle víkend brala nějaké věci :D omg...

      Vymazat
  21. Zrovna sháním černý rolák a do Camaieu se výhledově dostanu, tak snad ještě nějaký seženu, moc děkuju za tip!!! A mě lanýž taky vyhovuje:) Jinak všechny novinky jsou nádherné, to Kiko, no nemám slov! Já jsem zrovna dneska taky přidala článek s novinkami:) Koupila jsem si nádherný lak Catrice, ze kterého jsem úplně hotová, pak ještě stín z jejich limitky, rtěnky z kolekce Pure Red od Loreal a ještě pár věci:)

    OdpovědětVymazat
  22. Uff to je novinek :-) Nevím co mě zaujalo víc. Ale asi jo, vím. G6, protože ji mám taky :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)