Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 8. prosince 2014

Mazání se Ziajou od hlavy až k patě

Dobré ráno :)

   Dnes mám pro vás recenzi dvou krémů od Ziaji. Myslím, že je na ní vhodný čas, protože parfemace pomerančů a kakaa je pro předvánoční čas jako dělaná, co myslíte? :)


Pleťový krém s kakaovým máslem

   Hrozně jsem se na něj těšila, ale do oka jsme si nepadli. Prvním zádrhelem je parfemace. Sice voní jako kakaový prášek, ale umělý, dusivý. Vždycky, když se jím mažu, mám pocit, že se z té umělé parfemace udusím. Taky máte někdy takový pocit u různých výrobků?


   Druhý zádrhel je konzistence. Nikdy jsem neměla žádný krém s takovou zvláštní formou. Krém je sice středně hustý/vodový, ale při roztírání dělá neplechu. Po chvíli začne drhnout a mám pocit, jako bych se natírala obzvláště tvrdou vodou. Nejde rozetřít bez úžasného vytahování kůže - skvělý způsob, jak vypadat ve 20 na 50 :D
   Jinak na mě působí jako průměrný výživný krém, které pleť promastí a moc dobře se nevstřebává. Pleť po něm není moc hladká, spíš jako by se pod ní dělaly šupinky, i když zůstává mastná. Doporučila bych ho opravdu suché pleti, na normální je podle mě příliš mastný. Používám ho hlavně na noc a i ráno se probouzím s mastným obličejem, což mi jiné krémy/olejíčky nedělají. Přitom lepšího vzhledu pokožky kvůli hydrataci a vyživení jsem si nevšimla. Naopak mi pleť po něm přijde dost mdlá.
  Cena je okolo 65 Kč za 50 ml a podle mě s ní nejde čekat velké zázraky. To už mi přijdou lepší krémy od Garnier za 100 Kč.



Minerální olej, silikony nic moc, ale ve složení aspoň najdete kakaové máslo a krém je bez parabenů :)

Tělové pomerančové máslo

   S tímto výrobkem jsem spokojenější rozhodně víc jak s jeho kolegou na obličej. Pomerančovou parfemaci mám čím dál tím raději, o to víc, když je spíše sladší jako mandarinka než kyselá jako citrón.
   Mně se vůně tohoto pomeranče líbí. Ano, je chemická a Francouz hrozně nadává, jak krém smrdí, ale mně vyhovuje :) Sice to není taková pecka jako pomerančový sprchový gel od Yves Rocher z řady Jardin du Monde, ale vyloženě nepříjemná mi není.
 

   Máslo je hutnější konzistence, ale roztírá se skvěle. Chvilku mu trvá než se vstřebá. Sice uleví suché svědící kůži, ale přijde mi, že hydratace a vyživení netrvá zas tak dlouho, jak bych si přála. Pro hodně suchou pleť je podle mě nedostačující, obzvláště teď v zimě. Ale normální pleti by měl na dodání vláhy po koupeli či sprše stačit :)
   Mrzí mě, že se vůně na kůži nedrží dlouho, protože se mi moc líbí a i když jsou to trochu sladké, umělé pomeranče, pořád to jsou pomeranče a těch je v kosmetice málo. Vůně se ztrácí do hodiny, hydratace pak do 4 hodin, kdy si podle mě kůže už obnovila kožní film sama. Víte, jak to myslím, že? :D
   200 ml krému seženete za 110 Kč. Podle mě jsou tělová másla např. od Alverde lepší, ale zase nemají žádné s pomerančovou vůní (a mandarinka nevoní moc jako mandarinka). Pokud vás nedostane vůně krému, asi se nejedná o žádný must have :)



Palmový, mandlový a olivový olej, bambucké máslo,
 pomerančová esence. K tomu vitaminy a trocha parabenů.

Zkoušeli jste něco do Ziaji? Taky na vás působí dojmem spíše průměrné kosmetiky?
Podělte se o vaše zkušenosti v komentářích ;)

13 komentářů:

  1. Ja som mala telovy krem (ci maslo?) s tou kakaovou parfumaciou a aj ked mi prisla umela, tak sa mi veelmi pacila, skor mi vadilo to ze mi to pripadalo ako keby som sa natierala voskom, tak mastny a hutny bol :D a pocit pretrvaval az do dalsej sprchy :DD Chcela som skusit pomarancovy body scrub ale nejako sa cela znacka potom vytratila z okolitych drogerii :DD

    OdpovědětVymazat
  2. Ziaju mám ráda, škoda toho kakaového krému, ale mě celkově kakao a čokoláda moc v kosmetice nevoní.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  3. Nevím proč, ale Ziaja je jedna z těch značek, co mě vůbec neláká, ba spíš odpuzuje, ač jsem od nich nic nezkoušela. Vlastně zkoušela, sprcháč z Ladyboxu, umělá vůně, vysušoval. Sama bych si od nich asi nic nekoupila.

    OdpovědětVymazat
  4. pekne fotky :))
    Ziaja sa mi kedysi velmi pacila a strasne som chcela nieco skusit, ale po tom, co ju vidam na kazdom druhom blogu, ma nejak prestala zaujimat. Ale to sa u mna deje so vsetkym..

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám od Ziaji akorát odličovač na oči a s tím jsem spokojená :). Já sama bych chtěla vyzkoušet ty produkty z kozí řady a nějakou masku na vlasy, na tyto produkty jsem slyšela zatím jen chválu :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  6. U Zjaji mě vždycky odradilo to složení, i když ty vůně vypadají lákavě. Jestli ještě někde seženeš Vánoční sed máslíček od Alverde,tak obsahují jedno s vůní krvavého pomeranče a je to nádherně sladká šťavnatá pomerančová vůně. Navíc jsou máslíčka oproti té první letošní limitce k 25. výročí hutnější, víc máslová, doporučuju.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu minisadičku jsem bohužel nikde neviděla, dívala jsem se po ní vždycky, když jsem byla v dm :(

      Vymazat
    2. Koukej po nich dál a třeba se ti poštěstí, já je koupila včera (ve Varech, kdyby to někomu pomohlo, měli jich ještě celkem dost :)) a to už jsem ani nedoufala, protože předtím jsem je tam hledala neúspěšně :)

      Vymazat
  7. Nic od téhle značky jsem ještě nezkoušela. Ale říkám si už pěkně dlouho, že když jsem z Prahy, zvednu zadek a do toho jejich obchůdku se podívám. Už mám dokonce i seznam :D Z těchto věcí bych rozhodně dala přednost máslu :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ziaja mi celkem vyhovuje, okurkový krém na obličej je super :) Alverde mělo tělové máslo s vůní pomeranče a bezinek a to bylo pecka, To sem si jich koupila snad 6 :D Vonělo to naprosto božsky, skvěle se roztíralo, hydratovalo a vůně držela 2(!) dny. Ale to jak rok-2 roky zpátky...

    OdpovědětVymazat
  9. Já jelikož jedu ve faktické přírodce, takže neee! Ale tetě a kolegyním z práce jsem teď objednávala sprcháč s arganovým olejem a výtažkem z hedvábí a ty jsou nadšené...

    OdpovědětVymazat
  10. Proti Ziaje nic nemám, ale pleťový krém bych si od nich nekoupila, dostala jsem ten olivový a vypatlala jsem ho na krk a dekolt, protože na obličej byl moc hutný a asi by mi tam dělal neplechu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)