Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

úterý 23. prosince 2014

Photostory: Co mám na Vánocích nejraději :)

Krásný předvánoční čas :)

   Dnes tu mám pro vás opravdu oddechový článek o tom, co mám na Vánocích nejraději. Schválně, jestli se shodneme :))


   Určitě anglický pudding! Miluji tuhle kombinaci rozinek, kandované kůry, oříšků a alkoholu (klidně i bez). Sice je to neskutečně sladký a těžký desert, ale k zimě prostě patří :)) A mimo období Vánoce je nemožné jej sehnat...


   Vánoce jsou jediný čas, kdy můžu koukat na tento film a nikdo se na mě nedívá s podezřením o mém duševním zdraví. Jsem schopná vidět ho několikrát do roka, ale pouštět si v létě Lásku nebeskou hraničí s nezdravou posedlostí touto geniální komedií. Uznejte sami, přestane vás někdy rozesmívat tahle scéna?


   Miluji jmelí! Krásná rostlina, které hojně využívali druidové. Pro mě je symbolem jakési tajemnosti stejně jako břečťan. Mimo Vánoce se nedá moc sehnat... Pamatuji si, jak jsem při projíždění Francii viděla stromy doslova zamořené tímto poloparazitem - hrozně se mi to líbilo, podobně jako břečťan na stromech. Líbí se mi - hlavně, když je nebarvené.


   Svíšišky... spousta svíšišek :) Prostě k Vánocům patří - zahřejí u srdce a krásně uklidňují. Víc netřeba dodávat.


  A nakonec jsou Vánoce snad jediným obdobím, kdy vám projdou i ty nejbláznivější ponožky :) Hlavní je, když hřejou a mají cool roztomilý vzor!

Co vy máte na Vánocích nejraději? Doufám, že si je užijete co nejvíce se všemi, které milujete!

18 komentářů:

  1. ja na vianociach milujem linecké pečivo, pretože fakt ho pečieme iba na vianoce. Milujem tú atmosferu, výzdobu v nákupných centrách a taktiež vyzdobené domácnosti. Milujem balenie a pripravovanie darčekov. Inak super tip na článok, možno sa tebou inšpirujem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Bez Lásky nebeské pro mě nejsou Vánoce, ta scéna je fakt neskutečná. Pak si neumím představit Štědrý den bez mamkiné vánočky a vanilkových rohlíčků. Jmelí vždycky urveme u babičky na jižní Moravě a visí nám vždycky celý rok nad stolem zas až do dalších Vánoc.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
  3. Lásku nebeskou miluji a svíčky taky! <3

    OdpovědětVymazat
  4. Na Lásku nebeskou jsem včera koukala v televizi! :) taky mám ten film hodně ráda (teď koukám na Grinche - taky oblíbený film). Svíčky pálím obzvlášť ráda právě o Vánocích a ponožky - to je taky jasňačka :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Grinch je fajn na odreagování, úplně miluji tu scénu: Ou. Jé... Nikam nejdu! :D

      Vymazat
  5. Ty ponožky jsou parádní :) Já mám nejradši cukroví, dárečky a samozřejmě to, že mám čs na blízké
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  6. já se přiznám k něčemu hroznému, ale já jsem LN neviděla a ani mě neláká :X strašně totiž nemám ráda tenhle typ filmů... pro mě jsou Vánoce o pohádkách, na ty čučím furt! a ty ponožky, ty už mám nachystané na každý den, k tomu naše legíny a dokonce i kalhotky mám letos vánoční :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Natálko!! Ale Láska nebeská není prvoplánová komedie, ona je neskutečně kouzelná a hlavně je anglická, to mluví za vše :D
      Naše legíny teď nosím pořád, nechala jsem si je nadělit od Jéži a od té doby už nechci nic jiného na nohy, nejradši bych v nich chodila i do práce :D

      Vymazat
  7. ja milujem vianočné trhy, medovinu a vianočný punč :) Taktiež aj hrubé ponožky a sviečky :) a lásku nebeskú si práve sťahujem na zajtra - nato sa teším tiež každý rok :)

    OdpovědětVymazat
  8. Na Vánocích mám moc ráda to, že když jdu večer potmě domů, vidím ty svítící okna a vím, že už budu brzo taky doma :)
    Pak samozřejmě atmosféru, cukroví a společná večeře s rodičema a babičkou a dědou :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné vánoční svátky Ti přeji Nikolko!!!!!! Určitě se shodneme na svíčičkách, bez těch to prostě nejde už od tmavého podzimu :-) a jmelí jsem kupovala každý rok, ale kvůli kočičům už to letos nepokouším, mají tendenci vše ochutnávat, hlavně to malé mrně :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, eMí :)
      To by tak hrálo, aby se ještě to sladký maličký koťátko přiotrávilo! Ale z vlastní zkušenosti vím, že číči prostě musí ochutnat skoro všechno zelený, co mají na dosah :))

      Vymazat
  10. Nejraději mám svíčky, huňatou deku přes sebe a vánoční hudbu. Doufám, že sis užila klid o Vánocích :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já můžu deku celoročně, i v létě večer, pokud nejsou třicítky :)
      Jj v rámci možností užila, i když i tak to byly asi nejhorší Vánoce...

      Vymazat
  11. Tak já to mám úplně stejně, řekla bych :-) Akorát vůbec neznám ten anglický puding :-)
    Za sebe bych ještě přihodila "ňuňavé deky" .. Miluji hromadu dek, když se do nich mohu zavrtat a být v teple :-) A mooooc čaje :-)

    Kate's diary

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)