Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota 13. prosince 2014

Střípky z vánoční kolekce od The Body Shop

Krásný sobotní večer.

   Dnes tu mám pro vás jen takové postřehy z vánoční kolekce od The Body Shop. Společně s laky na nehty, které mi byly poskytnuty pro recenzi a uvidíte je nejspíš ve středu, jsem dostala i miniaturu třpytivého mléka s brusinkou a vzorky tělových másel s vanilkou a jablkem v karamelu. Jaký na mě zanechaly dojem?


Třpytivé mléko s brusinkami

   Och ta vůně! Absolutní tahák tohoto výrobku. Voní něco mezi lesními jahodami a brusinkami, jedná se o hodně sladkou vůni, ale v závěsu je i trocha trpkosti, kterou se čerstvé brusinky vyznačují. Mohla bych se jí obklopit celá, protože se jí nemůžu nabažit :))
   Jinak je ale toto mléko celkem průser. Je trochu hutnější, ale roztírá se dobře. Obsahuje velké množství třpytek a když říkám velké, tak opravdu velké. Sice jsou malé, stříbrně bílé, ale je jich hodně a když se namažete, máte ruce celé stříbrné a třpytky pak i na oblečení, ve vlasech... A blbě se odstraňují.


   Lépe na tom nejsou ani hydratační účinky krému. I když obsahuje bambucké máslo, glycerin, mandlový, palmový, sezamový olej a olej z klikvy velkoplodé (patří do stejného rodu jako brusinka nebo borůvka), ale pokožka potřebuje půl hodiny po namazání namazat znovu. A to mi nepřijde moc skvělé na to, že se nejedná o nejlevnější mléko.
   Vstřebává se rychle a nelepí. Ale ty třpytky... jaj.


Tělová másla - vanilka a jablko v karamelu

   Máslíčka jsou na tom naštěstí lépe. Jablečné voní stejně dokonale jako brusinka - jako velké sladké šťavnaté jablko. A trochu mi připomíná i zelené kyselé rybičky od Jojo nebo zelené BonPari :) Nemůžu se rozhodnout, jestli vede brusinka nebo právě jablko. V obchodě doporučuji očichat obě parfemace.
    Vanilkové máslo se mi líbí asi nejméně. Vanilku v něm cítím minimálně, spíš mi připomíná sójový suk. A ten já nerada - dusivé, smradlavé cosi. Podobně je na tom i tento krém a do noty jsem si s jeho parfemací nepadla.
   Obě másla jsou hodně hutná, ale stejně jako mléko se roztírají dobře. Pleť je po nich skvěle vyživená, promaštěná a to na opravdu dlouhou dobu. Trochu hůř se vstřebávají, ale nelepí a teď v zimě mi to vůbec nevadí. Nejsem si jistá cenou, ale pokud stojí 399 Kč jako jiná tělová másla od TBS, tak bych do nich i přes tuto cenu šla. Protože vlastnosti se zdají být i po pár použitích výborné a  vůně u jablíčkového másla je prostě dokonalá!


Zleva doprava - vanilkové máslo, jablečné máslo, brusinkové třpytivé mléko.
Pod nimi a pak rozetřené mléko, ale foťák rozhodně nezachytil všechny třpytky.


Prosím, tento článek neberte jako plnohodnotnou recenzi, jde spíše o střípky z dojmů :)

Okouzlila vás zimní kolekce The Body Shop?

Zdroj

12 komentářů:

  1. Od téhle značky jsem ještě nic nezkoušela, ale nedávno jsem do obchůdku zavítala. Pořídila jsem sadu krému na ruce a balzámu na rty v kokosovém provedení pro sestřenku. Co jsem tak očichávala, určitě bych si vybrala. Ale vzhledem k cenám si pro sebe nic nepořídím :(

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě nikdy jsem v tomto obchůdku nebyla, ale určitě je to pro mě velký lákadlo :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Jeste jsem nic nezkousela, musi to vonet krasne.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Okouzlila:) Mám maličky sprcháč - jablíčko a vanilku, oboje boží, včera jsem se mazala máslem kokoládovým a nutně ho potřebuji ve velkém balení..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Já neodolala velkýmu mandarinkovýmu, protože ta vůně, že jo :D

      Vymazat
  5. zimní kolekce vypadá úžasně, hlavně jak je laděná do vánočních barev :)

    OdpovědětVymazat
  6. jaj, ty třpytky... podle mě to je strašně málo využitelné, jasně, plesy, ale stejně si to nedovedu na sobě představit. zajímal by mě názor chlapa :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mym chlapum vzdy vadilo, ze se pak trpyti taky :-D

      Vymazat
  7. To je krása! Mám strašně ráda tyhle vánoční/zimní edice :)

    OdpovědětVymazat
  8. Nejsi první, od koho jsem četla, že těch třpytek je až moc - je to hodně nepraktické. Zajímalo by mě, jak jsou na tom krémy na ruce, to bych možná nějaký voňavý zkusila :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Mě se to třpytivé mléko naopak líbí, na vánoční párty, na Silvestra nebo na ples bych ho užila...ale je fakt,že na běžné denní nošení, bych ho nedala:-))

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)