Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 5. prosince 2014

Velká vánoční soutěž o 3 balíčky plné krásy - UKONČENO

Krásný pátek všem :)

   Protože se blíží Vánoce (a dnes je Mikuláš), rozhodla jsem se pro vás připravit zatím největší soutěž v historii tohoto blogu. Soutěží se o více než 50 produktů, které jsem do soutěže věnovala nejen já, ale sponzoři. Takže co vyhrají 3 čtenářky a jaké jsou podmínky soutěže?


   Poprvé vše nechávám na legendárním Rafflecopteru. Podmínkou je splnění vstupu s emailovou adresou a pak ještě jeden další, na výběr jich máte několik :) Čím více enterů, tím větší možnost něco vyhrát :)
   Soutěž platí pro ČR a SR a trvá přesně 10 dní do 15. 12. 2014. Tři vítězky budou vyhlášeny v tomto příspěvku a na Facebooku.
   První vítězka vyhrává první balíček, druhá druhý a třetí překvapivě třetí. Jsou si podobné a nemá cenu psát, který z nich chcete.

1. balíček

Laidbare From Dusk Till Dawn - zázračné sérum s vitaminem C
Cuccio lak na nehty v odstínu Bean There, Done That z nejnovější kávové kolekce
CND Kanga File - pilník z javorového dřeva
Dove sprchový gel s magnólií a pistácií - neotřelá sladká vůně
Dove tělové mléko s magnólií a pistácií
Dove Maximum Protection s vůní granátového jablka
Dove tuhé mýdlo s bambuckým máslem
Promo lahev na pití Dove
Gabriella Salvete Flawless Foundation odstín Nutty 03
Gabriella Salvete Dolcezza rtěnka odstín Rosa Satinata - skvělá hydratace a jemná barva
Gabriella Salvete Nail Enamel 147
Gabriella Salvete Glitter Enamel Electric Rainbow
Balzám na rty z letošní vánoční kolekce z Douglasu s vůní vanilky
Kallos Honey maska na vlasy
Marks & Spencer sprchový gel Soft & Gentle
Le Petit Marseillais krém na ruce s bambuckým máslem - skvělý krém na ruce z Francie vhodný pro zimní období


2. balíček

Laidbare Clean As A Whistle - přírodní sprchový gel bez sulfátů
Cuccio lak na nehty v odstínu Higher Grounds - hřejivá barva z kolekce Café
CND Kanga File - pilník z javorového dřeva
Dove sprchový gel s magnólií a pistácií
Dove tělové mléko s magnólií a pistácií
Dove Maximum Protection s vůní granátového jablka - spolehlivý likvidátor pocení
Dove tuhé mýdlo s bambuckým máslem
Promo lahev na pití Dove
Gabriella Salvete Flawless Foundation odstín Chocolate 05
Gabriella Salvete Dolcezza rtěnka odstín Velluto Misterioso
Gabriella Salvete Nail Enamel 147
Gabriella Salvete Glitter Enamel Electric Rainbow
Kallos Carota maska na vlasy
Yves Rocher šampon pro lesk vlasů s měsíčkem lékařském
Marks & Spencer tělové máslo s kakaovým máslem


3. balíček

Laidbare In Safe Hands - slunečnicový krém na ruce
Cuccio Revitalizační tužka na kutikuly s vůní mléka a medu - kůžičku vyživí a plastový aplikátor se dá použít jako zatlačovač kůžičky
CND Kanga File - pilník z javorového dřeva
Dove sprchový gel s magnólií a pistácií
Dove tělové mléko s magnólií a pistácií
Dove Maximum Protection s vůní granátového jablka 
Dove tuhé mýdlo s bambuckým máslem
Promo lahev na pití Dove
Gabriella Salvete Flawless Foundation odstín Beige 02
Gabriella Salvete Dolcezza rtěnka odstín Caramello
Gabriella Salvete Nail Enamel 147
Gabriella Salvete Glitter Enamel Electric Rainbow
Batiste suchý šampon Original - legenda mezi suchými šampony
Elséve Total Repai Extra šampon
Yves Rocher Monoi de Tahiti - voňavoučký suchý olej
Fa deodorant Pink Passion - s jemnou vůní květin
Missha Nail Polish odstín Pink Petal - něžná kombinace žluté a růžové


   Plus v každém balíčku najdete pár vzorečků a něco na zub z mého milovaného Marks & Spencer :)



Za poskytnutí některých produktů do soutěže velice děkuji těmto sponzorům:

Beautyville
Modeláž nehtů
Gabriella Salvete
Dove

Přeji hodně štěstí!

20 komentářů:

  1. krásna GA ! :) takmer všetky podmienky splnené :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Jsem ráda, že se mi povedlo jí zorganizovat a že velmi pomohli i sponzoři. A že raffík funguje!

      Vymazat
  2. Teda, Nikolko, ty jsi štědrá. Takových krásných cen, to my si ani nezasloužíme :) Zkusila jsem štěstí a taky se přihlásila, aspoň tedy doufám, že jsem vše udělala správně :D ještě jsem se s raffíkem nesetkala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, co já štědrá, spnzoři! Já koupila jen pár věcí :)
      Raffík je hodně na zahraničních blozích, z českých jsem ho viděla jen u Svět podle S. Sabča mi s instalací hodně pomohla :)

      Vymazat
  3. Ahoj, děkuji za možnost si zasoutěžit. Vše jsem splnila :-))
    Pěkný adventní čas. E.

    OdpovědětVymazat
  4. To je paráda. Taky zkouším štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vše splněno. Krásná soutěž :)

    Radu

    OdpovědětVymazat
  6. Sakra, mám hroznou chuť se taky zapojit! :D Pěkně jsi to připravila, šikulko! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Úžasná giveaway, všechny balíčky jsou plné úžasných produktů! :) Vše splněno, teď jenom doufat, že budu mít štěstí ...:)

    OdpovědětVymazat
  8. jééj všetko splnené okrem koláže :)

    OdpovědětVymazat
  9. ty jo, to je účast! ale nedivím se, s takovýma cenama :)

    OdpovědětVymazat
  10. Wow, parádní, Niki, ty jseš ale Ježíšek!

    OdpovědětVymazat
  11. Krásná soutěž, také pokouším štěstí:-))

    OdpovědětVymazat
  12. Parádní soutěž, kdyby mi z Tvojí soutěže přibylo něco pod stromeček, to by bylo radosti! ;)

    OdpovědětVymazat
  13. ja som asi sprostá,ale naozaj neviem ako sa mám zúčastniť :D popíšte mi to prosím niekto

    OdpovědětVymazat
  14. Tak snad hotovo, tohle jsem vyplňovala poprvé, ani jsem nevěděla, co to Rafflecopteru vůbec je.Už asi stárnu :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)