Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 10. prosince 2014

VIP Open Party - otevření nové prodejny Modeláž nehtů

Dobré ráno :)

   Dnes nebude článek o nějakém laku nebo péči o nehty, ale i tak se od středečního tématu moc neodkloníme :) Toto pondělí proběhla VIP party v rámci otevření nové prodejny Modeláž nehtů, která u nás distribuuje několik značek, např. Nubar, China Glaze, Cuccio, CND a vyrábí i vlastní výrobky pod značkou EBD. Já se této události zúčastnila pracovně, takže mi chybí fotky ze začátku akce, které mi laskavě zapůjčila Natálka. Jaké tedy bylo otevření největší prodejny s nehtovou kosmetikou v republice?

   Začátek večera se konal v Paláci Křižík na Andělu v Praze. Pro hosty byl připraven welcome drink a občerstvení. Večer moderoval Pepa Libický, DJ rádia Kiss. S ním na pódiu byli zástupci Modeláže nehtů a lektorky z Academy školící manikérky. Na plátně proběhla rychlá prezentace s milníky v historii manikúry a také videopozdrav Jan Arnold, zakladatelky CND, vytvořený speciálně pro tuto příležitost.

Za fotografii děkuji Natálce.

Za fotografii děkuji Natálce.

Za fotografii děkuji Natálce.

   Po prezentaci a představení všech zástupců se hosté odebrali k vánočnímu stromku, jenž byl v átriu nachystán. Pod ním byly schované dárky, které odkryly zástupkyně Modeláže a začaly je rozdávat svým majitelkám. Ty v balíčcích našly to, co si opravdu přály a vyplňovaly do dotazníku s otázkou, co by chtěly najít na nové prodejně. Musím říct, že bylo moc hezké vidět některé lidi opravdu dojaté a šťastné :) U jiných mi přišlo, že to berou jako samozřejmost...

Za fotografii děkuji Natálce.

Za fotografii děkuji Natálce.

  Když byly dárky rozdané, všichni se přesunuli před novou prodejnu, která je hned vedle Paláce Křižík a kde ten večer byla slavnostně přestřižena páska. Poté už všichni mohli zajít do prodejny a podívat se, co všechno nabízí. Je velká 230 m² a najdete v ní spoustu věcí na nehtovou modeláž, klasickou manikúru, pedikúru, epilaci, parafínový systém a další. Za mě vede část s China Glaze a voňavou kosmetikou Cuccio :)















   Na prodejně lektorky z Academy ukazovaly různé techniky a představovaly některé postupy a výrobky. Při odchodu pak každá návštěvnice dostala rudou růži.

   V prodejně byla následující den zaváděcí slevová akce 50% na veškerý sortiment, která přilákala opravdu hodně lidí. Cestou z domova na Anděl jsem viděla spousty lidí s taškou EBD :)
   Pokud vás zajímá vše okolo nehtů, určitě se běžte na novou prodejnu podívat, je krásná a prostorná. Otevřeno je ve všední dny od 9 do 18 hodin.






   Hrozně ráda jsem se na akci viděla s Natálkou a osobně poznala Barču a zase viděla Mínu. Děvčata, díky, že jste dorazila a těším se zase někdy na viděnou (s Natálkou už příští týden :).

Láká vás nová prodejna? A co byste si v ní nejraději koupili vy? :)


S Nat a jejím úžasným jelínkem! :)

21 komentářů:

  1. Teda, to je krása, díky za info o tomhle obchodě. Já bych se nechala nalákat asi na China Glaze laky a na sortiment CND.

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý článek. Nalákal mne. Něco takového tu chybělo. Už se těším, že se tam v novém roce vydám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doufám, že najdeš to, co budeš chtít :)

      Vymazat
  3. Prostory vypadají krásně, ale nejlepší je stejně poslední fotka :))

    OdpovědětVymazat
  4. Jéžiš tolik laků pohromadě, by mě kleplo! :-) nevěděla bych, který vybrat. Ovšem Tvoje šaty! Vypadáš nádherně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, eM :)
      P. S. To je jednoduchý - nejlépe všechny :D

      Vymazat
  5. Keď som zbadala fotky, prvé čo mi napadlo bolo: "Nechtový raj". Toľko lakov a výrobkov pre nechty som na jednom mieste ešte nikdy nevidela.
    A musím pochváliť aj tvoje šaty. Sú krásne a veľmi ti pristanú.

    OdpovědětVymazat
  6. Ty saty jsou vazne krasne! Moc ti to slusi.

    Travel notes

    OdpovědětVymazat
  7. To musela být fajn akce, hrozně mě mrzí, že jsem se nemohla zúčastnit :/
    Takže šaty nakonec prošly :) Vypadají skvěle - ostatně jako i jejich majitelka. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jé, to je super, určitě se tam podívám, také jsi mě nalákala z Holešovic to mám kousek.
    Jinak ty šaty jsou nádherné a šíleně ti sluší:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adri, díky moc :)) Doufám, že se ti v prodejně bude líbit!

      Vymazat
    2. Dám vědět...teď nakupuji dárky, ale až mi Ježíšek nadělí obálčičky s penízkama, tak vyrazím pro laky, hlavně China Glaze, mám ve své sbírce jen dva kousky, doposud jsem hamounila jen Spa Ritual a OPI. Když tak až budeš mít čas, koukni na FB na moje album "MOJE LAKOMANIE" A krásný adventní čas ti přeji:-))

      Vymazat
    3. Klidně přijď i na Chodov na Türkovu, mám tam spoustu vzorníků Chiny :))
      P. S. Na album jsem koukala, říká si o blog ;)

      Vymazat
  9. Nikol, ac je mi jasny, ze jakakoliv prace je porad prace se vsim tim opruzem (vstavani atd.), tak proste tohle ti zavidim :)
    Vypadate s Natalkou skvele. Ty saty jsou super. Cela akce musela byt fajn. A jsem rada, ze konecne je nejaka pobocka vic v centru!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, díky moc :)) Jj je to tak trochu vysněná práce ;)

      Vymazat
  10. Teda, to vypadá na skvělý večer! :) Moc mě mrzí, že jsme se tam nemohly potkat :( Snad na jiné akci. A strašně ti musím pochválit šatičky, hrozně moc ti sluší. Koukala jsem na tu fotku několikrát :D (ale nejsem úchyl) :D

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadá to skvěle, je dobře, že jste si to všichni užili! Ty šaty Ti moc sluší. Veronika

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)