Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 16. února 2015

I AM BACK! Aneb novinky posledních měsíců

Dobré ráno :)

  Ani nevím, kde začít dřív... Občas se stanou události, které vám jednoduše zboří váš život jako domeček z karet, který stavěl někdo ne moc zručný. Mně se jedna taková stala před Vánoci a díky ní jsem musela začít řešit spoustu věcí, které mi vzaly téměř veškerý volný čas. A chuť jako takovou něco dělat, psát... No, je to za mnou a je čas začít znovu :)

  Dnešní novinkový článek by měl být nabitý, přeci jenom novinky za prosinec, leden, částečně únor... Byly Vánoce (takže ještě k tomu dárky), lednové výprodeje (ou!) a tak. Ale fotila jsem pouze něco, takže to můžete brát jen jako ochutnávku toho, co se tu nejspíš objeví :)


   Můžeme začít např. vánočními dárky... Prvním z nich byl balíček od Míši v rámci swapu Secret Santa :)
   Tužku na oči od Astoru jsem si opravdu oblíbila, perníčky a marmeláda byly skvělé, krémová třpytivá koupel z Lush byla jednoduše luxusní a medvědí ponožky skvěle hřejí. Naprostá spokojenost!


Součástí balíčku byly i ty nejvánočnější šperky na světě - náušnice z vánočních ozdob a něžný náhrdelník ve tvaru vločky, který sklízí úspěchy :)

   Dárek k Vánocům jsem dostala i od Natálky. Hruškový sprcháč z Yves Rocher (škoda, že to není ve stálé nabídce, je boží!), 2 minilaky z řady Luminelle a mimoňovskou tužku. Děkujuuu <3


   Od sestřičky jsem dostala samé vytoužené věci - balíček nádherné kosmetiky Shiro (díky Brunwen za nalákání :) a rtěnku Chanel Rouge Allure v odstínu Pirate. Se vším jsem na výsost spokojená a určitě mi ve sbírce nějaká chanelka a stíny Shiro ještě přibudou :)



   Od rodičů jsem taky dostala něco - v The Body Shop jsem si vybrala mandarinkové tělové máslo a peeling s makadamiovým olejem a mořskou solí. V H&M pak smetanový blejzr a náhrdelník je z Camaieu, jestli si to pamatuji dobře. Neodolala jsem ani OPI Green On The Runway, který jste mohli vidět na instagramu.




   Dále pak super legíny s norským vzorem z Tchibo, čajová dóza z Marks & Spencer (jejich čaje miluji, ale zrovna ten Assam není nic moc), několik párů rozkošných ponožek z F&F a sada náušnic a přívěsků z Avonu.






   I můj oblíbený eshop Beautyville mi něco nadělil - krásný balíček s perníčky, vánoční hůlkou a čisticím olejem od značky Organic Trevarno, z které jsem nadšená.



   A rovnou jsem si tam i nakoupila - pár dárků pro rodinu, doplnila jsem zásoby nejlepšího matujícího krému, zkusila vzít mýdlo a krém na nehtovou ploténku a okolí od zmíněné Organic Trevarno a legendární balzám Figs & Rouge.


   Trochu jsem si zařádila u nás v práci...

Laky China Glaze Hook and Line, Harvest Moon, Flying Dragon, Celtic Sun, sada Purple Panic, White on White, Sun Worshiper, Turned Up Turquoise, OPI Today I Accomplished Zero, OPI Wonderous Star, Cuccio Illumination, Cuccio Opposites Attract, ne moc dobrý nadlak Nubar UV Protector, odlakovač Nubar, výborný odstraňovač kůžiček CND Cuticle Away, lepidlo Polybond od NSI (perfektní na nalomené nehty), fréziový olejíček jako dárek k nákupu a ještě pečující tužka na kutikulu od Cuccia s přesličkovým výtažkem.

   Neodolala jsem ani krásným balíčkům Clinique. Řasenka High Impact Extreme Volume je dokonalá, rtěnka a chubby sticky mi bohužel vysušují rty... Tužku na oči a oční krém jsem ještě nezkoušela.





   Na Vinted jsem ulovila i krásnou džínovou tunikokošili, která mě hodně baví a nosím ji celkem často :) A to jsem nikdy na džínové košile nebo bundy moc nebyla.


  Galaxie prání mě lákala už hodně dlouho... ale k nákupu mě přesvědčila až tahle nádherná paletka Cargo a balzám na rty Hurraw! s parfemací mého nejmilejšího nápoje :)




   Nutně jsem potřebovala nějaký nadlak a zkusila tento od Miss Sporty. Po pár použitích letěl do koše, protože ten modrý nádech není jen nádech a nehezky mění barvu laků. Vyhněte se mu obloukem, stejně moc rychle neschnul.


   Výhodný duopack oblíbené micelární vody z Francie :)


   A přišlo i něco na testování od 100% Pure. Všechno je tak krásné a voňavé! Za mě vede mátový krém na obličej, naopak světle růžový lak je bohužel horší a nadšená z něj nejsem... Recenze i swatche vás neminou :)




Můj favorit - nádherné kombinace glittrů :)

A tužky na oči a rty z Avonu, které mám hodně ráda, tak jsem si jich zase pár pořídila do zásoby :)

  Jak říkám bylo toho víc... např. krásné kotníčkové kožené boty na podpatku z Marks & Spencer z 2000 Kč zlevněné na 599 Kč, které jsem vám bohužel nestihla vyfotit, ale myslím, že je uvidíte v nějakém outfitovém článku :)

  Na závěr bych vám chtěla popřát úspěšný týden a poděkovat, že jste mi všichni neutekli :) Vážím si toho, opravdu! Doufám, že se máte skvěle :)

47 komentářů:

  1. Zrovna jsem si včera říkala, kde asi jsi... Tak snad je vše v pohodě! :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je novinek, uzasny a jsem rada, ze jsi zpet :) Strasne se mi libi chubby stick :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten fialový má překrásnou barvu :) Škoda, že moc nehydratuje :/

      Vymazat
  3. Jsem ráda, že jsi zpět! <3 Samé krásné věcičky! Ta Cargo paletka je úžasná, mám pocit, že ji nutně potřebuji! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Klári :) Ta paletka je luxusní, poslední dobou používám jen ji. Stíny jsou nádherně pigmentované, nepráší, dobře se s nimi pracuje. Určitě do ní jdi :)

      Vymazat
  4. Pane jo, tomu říkám nálož novinek. Fakt samé úžasné věci. Po cargo paletce taky pokukuji, vypadá nádherně. Stejně tak ten krémový blazer vypadá skvostně. Na jaro jak dělaný :)

    Radu - Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj blejzr byl fajn kup - z 899 Kč na 400 Kč :P

      Vymazat
  5. Jéééé, huráááá, jsi zpět :). Mám obrovskou radost! Novinky jsou báječné a tu Cargo paletku jsem neměla vidět :( :D. Těším se na recenzi, která snad bude :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, recenze určitě bude, protože tahle paletka za ní rozhodně stojí. Už teď můžu říct, že jsem dlouho nebyla z žádných stínů tolik nadšená :)

      Vymazat
  6. Vítej zpět. Jsem ráda, že jsi se vrátila. Už jsem si říkala, že mi odpadnul další oblíbený blog. Ať se daří už jen lépe.

    OdpovědětVymazat
  7. Vitaaaj! :)) Velmi sa tesim, ze si spat :)

    OdpovědětVymazat
  8. Netuším, co se ti dělo, ale jsem moc ráda, že jsi zpět. Kdyby někdy chtěla, ráda se s tebou uvidím! Jinak jsi tedy dostala náramnou nálož dokonalých kosmetických věcí! Parádní.

    OdpovědětVymazat
  9. Plno nádherných novinek, hrozně se mi líbí to bílé sáčko a tužka s mimoněm :)
    Tak přeju, ať už je jen líp :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  10. Konečně jsi zpět :) Paletku Cargo mám taky, je moc pěkná. Nadlak Miss Sporty se mi doma taky válí, souhlasím, že je hrozný, ale nějak nejsem zatím schopná ho skoro plný vyhodit :/ Ale asi budu muset. A mimoňovskou tužku závidím, já pořád sháním nějaké věci s mimoňkama, ale asi mám smůlu, protože jsem ještě nikde na nic nenatrefila :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U toho topu hlavně nechápu, proč je modrý :D Dyť je pak pro téměř všechny laky naprosto nepoužitelný..

      Vymazat
  11. Jsem ráda, že jsi zpátky, přeji ti, aby se ti v novém roce dařilo líp a líp. :)
    Krááásné novinky, těším se na recenze. :) Taky jsem zvědavá hlavně na Cargo paletku. :D A jsem ráda, že jsi s Shirem spokojená. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj dokonce i Red Wedding je fajn, sice výdrž není závratná, ale nerozpíjí se :)

      Vymazat
  12. Vítej, jsem ráda, že Tě tu zase máme. :) (No, i když se mnou je to teď taky takové všelijaké, tak nevím, jestli jsem vůbec zpátky sama...)
    Moc hezké novinky, na všechno se těším. Zaujal mě ten nehtový krém od Trevano. A Cargo paletka (boží!) a hromada laků. A ponožky z F&F mám taky, díky tomu lemu jsou jedny z nejpohodlnějších, jaké mám! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Pravda, jsou vážně příjemné, ráda je nosím :)

      Vymazat
  13. Jsem moc ráda, že jsi zase zpátky! :) A přeji ti, ať je ten nový rok lepší než ten předchozí!

    OdpovědětVymazat
  14. Jsem strašně ráda, že jsi zase zpátky! Už jsem se bála, že se nedočkám :)
    Doufám, že letos se budeš mít líp a že nebudeš zažívat žádné nepříjemné věci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Zrovna dnes se mi stala jedna nepříjemná, obdobná, ale život jde dál a na všem zlé je něco dobré :)

      Vymazat
  15. Vitaj späť! Neviem, čím si musela prejsť, každopádne treba ist dalej a držím palce, nech už je to len lepšie :)
    Nádielka noviniek je teda parádna. Samé krásne veci, predsa len za 2 mesiace sa to nazbiera :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ta kosmetika 100% Pure mě už začíná vážně lákat, jak teď o ní furt slyším. :D Ten Mardi Gras je fakt dokonalej ♥
    Na ten nadlak od Miss Sporty nadávám taky - přesně jak ty, potřebovala jsem honem rychle nějaký top coat a vzala tenhle. Po topu od Flormaru je tenhle asi hned druhý nejhorší, jaký jsem kdy měla. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Ten top je vážně strašný... Nechápu, jak mohli zrušit NYC Turbo Dry :(

      Vymazat
  17. Hurá! Doufám, že už se máš dobře, myslela jsem na tebe :*

    OdpovědětVymazat
  18. Veľmi sa teším, že si späť :) Na úvod veľmi pekný článok. Len si ma navnadila na veeeeľa vecí a to som už nič nechcela kupovať :D

    OdpovědětVymazat
  19. Nikolka se nám vrátila:-) Těším se, až uvidím ten krásný Innocence na Tvejch pěknejch nehtech! A jsem ráda, že Ti swap sedl, růžovou Astorku na sobě dneska zrovna mám:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nevím, špatně kryje a bublinkuje, fotky to nebudou asi moc hezký... :/

      Vymazat
  20. Juhů! Jsem ráda, že jsi zpátky, už mi tvoje články moc chyběly :)
    Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a ten Turbo dry od Miss Sporty mám taky, ta modrá mění barvu laku a hlavně on ten nadlak po třetině spotřebování hrozně zhoustnul a už je nepoužitelný. Děs.

      Vymazat
  21. áaach tie china glaze!!!!:) a vitaj späť!:)

    OdpovědětVymazat
  22. jůů, článek, to mám radost :) a ještě takový krásný... ten balíček 100% Pure ti nepokrytě závidím, ty jejich věci mě hrozně lákají. ale zrovna mátový krém jsem měla a úplně mě neoslovil (hlavně vůně)

    OdpovědětVymazat
  23. Organic Trevarno, Hurraw a 100% pure závidím ;) :D

    OdpovědětVymazat
  24. Mne tie tvoje clanky tak chybali ♡ vitaj ;)

    OdpovědětVymazat
  25. Hurááá, jsem moc ráda, že jsi zpátky! ;) Všechny novinky a dárečky jsou úžasné, hezky sem se nad fotkama pokochala.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)