Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 18. února 2015

SpaRitual Home Collection (Seeking, Authentically)

Krásnou středu všem :)

   Dnes tu mám pro vás pár fotek dvou laků od SpaRitual a to ze zimní kolekce Home. Sice je v prodeji už jarní Rhythm, ale podle kalendáře je stále zima, tak proč si krasavce Seeking a Authentically neukázat, že :)


Seeking

   Tento lak jsem si kupovala na veletrhu v Bratislavě, zaujal mě už na veletrhu v pražských Letňanech v září. 
   Základní tekutina je krémová světle šedá. A v ní je spousta červených malých glittrů a lak s nimi dostává jakýsi vánoční nádech :)
  Konzistencí mi hodně připomínal Barefoot, krémový lak s glittry, který je ze začátku spíše vodovější, ale jak ho člověk lakuje víc, tak houstne a táhne se jak žvýkačka, i když u Seeking to nebylo zdaleka takové jako u Barefoot a lakoval se mi o poznání lépe.
   Schnutí bylo středně rychlé a na glittrový lak dobře držel, v porovnání s ostatními. Ale tak dobrou výdrž jako u klasických pískových laků jsem u něj nezaznamenala ani jednou. Schne s jemně hrubým povrchem.




Authentically

  Matný červený lak se stříbrnými střípky, který zdárně sekunduje šedočervenému Seeking, se jmenuje Authentically. Přijde mi, že je tomatově červený s růžovými odlesky způsobenými stříbrnými střípky, které obsahuje.
   V porovnání s jinými barevnými matnými laky, tento nehrudkuje při aplikaci. Přijde mi, že matné laky schnou tak rychle, že při dalších tazích štětečkem berou první nánosy laku a hrudkují. Taky se vám to u některých matných laků stává?
   Schnutí je rychlé, mnohem rychlejší než u Seeking. Výdrž je ale zase slabší. Ale odpouštím mu to, matné laky mi nedrží za žádných okolností a v porovnání s glittrovými, shimmer, pískovými a krémovými laky se mi matné oprýskají jako první.
    U obou laků mi stačily dvě vrstvy.




   Musím říct, že se mi oba laky moc líbí a koupě nelituji. Rozhodně vám doporučuji Seeking, jedná se o opravdu neotřelý odstín, který sklízí úspěchy a obdiv :)
   K zakoupení zde a ve vybraných salónech za 246 Kč. Objem je 15 ml a jedná se o 5 free laky netestované na zvířatech :)

Který se vám líbí víc? Nebo vás zaujal z kolekce Home úplně jiný? :)

15 komentářů:

  1. Za mne samozrejme cerveny, ale cim dal vic se mi libi seda, takze se mi libi i ten sedy. Je neobvykly a zajimavy. Rozhodne bych si jej vsimla driv nez cerveneho.

    OdpovědětVymazat
  2. šedou mám moc ráda, ale spíš tmavší tahle je sice pěkná, ale na ně moc světlá :ú Ale ta červená je ideál

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné laky, taková dvojčata. :) Šedý s červenými glittry a červený se stříbrnými. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dvojčata, to mě nenapadlo :) Ale souhlasím, že k sobě pasují skvěle.

      Vymazat
  4. Za mě vede Seeking :) Vítej zpět a jsem zvědavá na další lakovací příspěvky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Hani :) Uvidíme, se světlem to teď bude horší a do koupě lightboxu se moc nehrnu...

      Vymazat
  5. Ten červený!!!!! Och môj bože! Ešte som neskúšala žiadne laky od sparitula....ale mám zálusk na všetky farbičky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chyba! Mají krásné barvy a většinou se s nimi dobře pracuje :)

      Vymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Nestihla jsem ti včera napsat napsat k článku, a dneska je tu další. Tak to musím honem napravit tady. :-) Jsem moc ráda, že jsi se vrátila a přeju, aby vše už bylo už jen lepší a lepší! ;-)
    A teď k lakům. Mě se taky víc líbí Seeking, je to moc zajímavý lak. Snad se někdy k nějakým Sparitual lakům dostanu, doma mám jen dva. :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem se trochu uklikla, tak se omlouvám za předešlý smazaný komentář. ;-)

      Vymazat
  8. Seeking je uplne mega-turbo-uzasny! ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Perfektně udělaná mani....oba laky jsou nádherné, ale Seeking je na nehtech opravdu hodně, hodně zajímavý, přitom v lahvičce mě zase až tak nezaujal, takže díky za článek:))

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)