Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

úterý 24. února 2015

Tip na skvělé tělové mléko s orientální vůní kadidla

Dobré ráno :)

   I když je letošní zima mírná, dává pokožce zabrat. Tak třeba ta moje - pokud ji do 2 minut po koupeli něčím nenamažete, začne otravně svědit, pálit a vynucovat si vaši pozornost a hlavně nějaký krém. I proto mám doma min. 5 tělových krémů a střídám je podle vůně a intenzity hydratace. Dnes bych vám pak ráda ukázala jeden, který patří rozhodně k těm nejlepším - SpaRitual Look Inside Body Lotion, tělové mléko s vůní indického kadidla.


   Proč nezačít obalem... Je nádherný! Hrozně se mi líbí reliéf květin na spodní části lahvičky :) Takový najdete i na krabičce, ve které je mléko zabaleno.
   Obal je kvalitní, pevný, ale pumpička má malý otvor a než člověk z flakónku dostane tolik krému, kolik by chtěl, tak se div neupumpuje k smrti. Vážně jsem u žádného jiného výrobku nemusela tolikrát zmáčknout pumpičku jako u tohoto mléka.



   Ovšem nejhorší na krému není pumpička, ale fakt, že překrásně voní a já to nedokážu popsat! Jedná se velmi hřejivou, jemnou vůni, ne štiplavě kořeněnou, ale spíše jemňoučkou jako badyán či pižmo. Tahle vůně nebude asi pro každého, je nutné ji určitě očichat někde v salonu nebo na veletrhu, ale stojí za to. Musíte si k ní najít cestu, třeba jako k věhlasnému Chanel No. 5. Pak už vám nedá spát a nebude ji chtít vyzmizíkovat ze svého čichového světa :)
   O to je to lepší, že ta vůně je držák. Já používám mléko po koupeli každý večer a i následující večer před tím, než si jdu dát sprchu, ho cítím. A cítím ho i z oblečení. Ale nejedná se vyloženě o protivnou dlouhotrvající parfemaci, naopak, zachovává si stále svoji jemnost a nemění se v bolehlav.



   Mléko je spíše hutnější konzistence, ale roztírá se moc dobře a stačí ho celkem málo. Hydratuje opravdu do hloubky a pocit suché, svědící pokožky díky němu zmizí na několik hodin. Vstřebává se celkem dobře a i když je povrch pokožky nemastný a nelepivý, je cítit, že kůže pod ním je hydratovaná a vyživená. Někdy mi přijde i zpevněná, ale kdo ví, třeba si to jen namlouvám.



   Složení krému je víc než skvělé - na prvním místě voda, hned za ní olej ze světlice barvířské, dále pak rostlinný glycerin, bambucké máslo, šťáva z Aloe Vera, olivový olej, sezamový olej, sójový olej, indické kadidlo, avokádové máslo, vitamin E... Mléko obsahuje hodně alkoholů, ale na rozdíl od krémů Alverde, tento podíl nemá žádný vliv na hydrataci :)



   Za sebe vám můžu mléko doporučit všemi deseti, i když se jedná o trošku dražší záležitost. Ale zase v bio kvalitě a s dokonalými vlastnostmi a vůní :) A věřte mi, že ten rozdíl je poznat, jak v účincích, tak aplikaci...
   Cena je 802 Kč za 228 ml. Na veletrzích jej seženete o cca 620 Kč, za tuto cenu jsem jej kupovala na podzim v Letňanech. Více o mléku naleznete zde.

Máte zkušenost s mléky SpaRittual? Lákají vás? :)

10 komentářů:

  1. Vypadá krásně, líbí se mi i obal a složení,ale cena za tak malé množství už moc ne :/ jsem ochotná víc utratit za pleťovku než tělovou kosmetiku, takže si asi nechám max zdát :))

    OdpovědětVymazat
  2. no, cena je teda dost pálka :( ale chtěla bych ho očichat, poslední dobou se na ty orientální vůně nějak zaměřuju. musíš se s ním někdy namazat :D a obal vypadá jak z porcelánu, moc hezký

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju za vzoreček, mléko bylo super příjemné, klidně by mi nevadilo ho používat :), ale ta cena je prostě masakr za tak malé množství mléka.

    OdpovědětVymazat
  4. Uz jenom tim obalem vypada moc sympaticky, i kdyz ta cena uz je horsi :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Mě zaráží, že ve složení je kadidlo pouze ve formě pryskyřice, což je velká škoda, protože éterický olej má vynikající účinky na pokožku a navíc samozřejmě daleko intenzivněji voní, tady je ta parfemace sice přírodní, ale vytvořená uměle. Chápu to u levnějších věcí, ale v případě takové ceny by tam prostě ten olej být klidně mohl, ty ostatní ingredience jsou sice fajn, ale není to žádný extra luxus, takže by jim na éterák z kadidla rozhodně zbylo a taky by to tím pádem mělo skutečně aromaterapeutickou kvalitu, což toto nemá. Ale balení je krásný, to je zase fakt.

    OdpovědětVymazat
  6. Obal má krásný a vůně by mě fakt zajímala :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  7. Sparitual ma naozaj uzasne veci a toto je len jedna z nich, odporucam ich misty -kludne aj ten kadidlovy :)

    OdpovědětVymazat
  8. rozmyslam nad tym, ci viem aka je to vona kadidla :D

    Beauty by Bellatrix

    OdpovědětVymazat
  9. Vždycky jsem měla suchou pokožku, ale pravidelné mazání jsem flákala. Až v poslední době jsem šla do sebe a používám krém opravdu po každé koupeli a opravdu vidím výsledky :) Tenhle krém se mi moc líbí, hlavně ten obal - ten je nádherný. Asi bych si ho koupila už jenom kvůli němu :D

    OdpovědětVymazat
  10. Vyzkoušela jsem, na semináři i doma vzoreček, je úžasné...miluji tu vůni....takže se na něj za 14 dní v Letňanech chystám:))

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)