Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 11. března 2015

Lakování s The Body Shop

Krásnou středu všem :)

   Dnes jsem tu se dvěma laky od The Body Shop. Ty byly uvedeny na trh koncem loňského roku a jsou dostupné ve 29 odstínech. Já zkoušela tmavě modrý Crazy For Blue a korálový Rosy Cheeks. Jaké jsou?


   Laky mají podobné nejen složení, ale i vlastnosti, Jsou skvěle pigmentované a kryjí dobře už v první vrstvě. S přílišnou pigmentací však přichází i problém - i přes aplikaci dvou vrstev podlaku mi zabarvily nehty a při odlakování jejich okolí. Lépe schne modrý odstín, který se mi i lépe nanášel, neboť jsem s ním lehce docílila hladkého povrchu. Rosy Cheeks dělal trochu lakové nánosy. S modrým se ale pracovala naprosto skvěle a dlouho se mi žádný lak tak dobře nenanášel.
   Kámenem úrazu je výdrž - na mých nehtech byla za slabý průměr až podprůměr :( Laky se z nehtů snadno odštíply, což je podle mě způsobeno právě velkým podílem pigmentu v laku a malým procentuálním zastoupením pojiva. Nebýt té špatné výdrže, aspirovaly na cenu Objev roku v kategorii laků, takto se žádný wow efekt nekonal.



Štěteček je u laků lehce zploštělý a užší. Pracovalo se mi s ním velmi dobře.

Rosy Cheeks

   Krásná barva vhodná na léto i jaro. Světlá korálová s kapkou růžové, která podle mě sluší hlavně opálené pleti a jarním a podzimním typům :)




Crazy For Blue

   V lahvičce vypadá mnohem světleji a lehce do petrolejova, na nehtech je téměř tmavě modrá. Přijde mi ohromně slušivá a osobně mě zaujala více než předchozí barva. Hlavně v létě bude vypadat skvěle k námořnickému looku!





   Laky nejsou testované na zvířatech, neobsahují dibutylftalát, kafr, formaldehyd, formaldehydovou pryskyřice nebo toluen. Složení je následující:

Butyl Acetate (Solvent), Ethyl Acetate (Solvent), Nitrocellulose (Film Former), Phthalic Anhydride/Trimellitic Anhydride/Glycols Copolymer (Film Former), Acetyl Tributyl Citrate (Plasticiser), Acetyl Triethyl Citrate (Perfuming), Isopropyl Alcohol (Solvent), Stearalkonium Hectorite (Viscosity Modifier), Styrene/Acrylates Copolymer (Film Former), Mica (Opacifying Agent), Adipic Acid/Fumaric Acid/Tricyclodecane Dimethanol Copolymer (Viscosity Controlling Agent), Copernicia Cerifera Cera (Stabiliser/Viscosity Modifier), Sclerocarya Birrea Seed Oil (Skin Conditioning Agent - Emollient), Citric Acid (pH Adjuster), Tin Oxide (Opacifying Agent). [+/- CI 77499 (Colour), CI 77742 (Colorant), CI 73360 (Colorant), CI 77891 (Colorant), CI 19140 (Colorant), CI 15850 (Colorant), CI 77510 (Colorant), CI 42090 (Colorant), CI 77007 (Colorant), CI 15880 (Colorant), CI 60725 (Colorant), CI 77491 (Colorant)].

   Cena jednoho laku je 199 Kč a osobně se myslím, že se nejedná vyloženě o must have produkty, pokud vás nezaujme nějaká zajímavá barva :) Hlavně kvůli slabé výdrži, ostatní vlastnosti nejsou vůbec špatné.


Máte zkušenost s laky TBS?

Za poskytnutí laků pro recenzi děkuji zastoupení The Body Shop!

P. S. S fotografiemi nejsem vůbec spokojená, zimní nečas bohužel krásu fotkám nepřidá :( Moc se tedy omlouvám, ale barevně laky sedí.
P. P. S. Mějte se krásně!

13 komentářů:

  1. Barvy jsou moc hezké. S laky této značky nemám zkušenost, ale myslím, že bych to měla napravit =) Krásné lakování.

    OdpovědětVymazat
  2. Krasne barvy ale ta vydrz. Precizne nalakovano. To se mi libi.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný nail art, velmi jednoduchý a to se mi moc líbí, určitě na léto vyzkouším něco podobného

    OdpovědětVymazat
  4. Rosy Cheeks vypadá náramně dobře :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mně tvoje články táááák chyběly :). Laky mě nechávají chladnou, ale tip na pěkný nailart? Super! To zvládnu (snad) i já :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Luci :)) Mně se tenhle nail art taky strašně líbí a jo, zvládnu ho i já, a to jsem na zdobení dost nešikovná :D

      Vymazat
  6. Holka, ty Tvoje nehty!!! To je ideál:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oooh děkuji, Tutto! Kdyby se nelámaly, tak by to byl ideál, takhle k němu mají ještě daleko :(

      Vymazat
  7. Velmi sa mi pacia tvoje nechty :) su dokonale!

    OdpovědětVymazat
  8. Tak přesně takovou korálovou naprosto miluju a mám asi pět podobných laků:D Jednou si ho pořídím, ale ta cena teda nic moc...:(
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  9. Oba laky jsou pekne.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)