Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

úterý 3. března 2015

One Love Organics - kosmetika láskou protkaná

Krásné úterní ráno všem :)

  Dnes jsem si pro vás připravila recenzi na několik výrobků značky One Love Organics. Protože, co si budeme povídat, pleť bývá po zimě v nepříliš dobré kondici. A není na škodu jí pomoci, aby se dala zase do pořádku. Navíc pokud to bude s přírodní kosmetikou, tak už to vůbec není na škodu, co myslíte? :)


   Výhoda recenzování sady Essential To Go Deluxe je ta, že můžete zhodnotit hned několik výrobků najednou :) A tady dokonce pět a taštičku k tomu máte jako bonus! Co a kolik toho tedy tento set obsahuje?

  • Easy Does It Čistící pěnivý gel 67,5ml
  • Brand New Day Microderma Peeling & Maska 15ml
  • Skin Savior Bezvodý balzám krásy 15ml
  • Love Springs Eternal Serum na zachování mládí pleti  6ml
  • New Best Friend čístící ubrousek

   Pokud bych měla říct, který produkt z těch všech pěti mi nejvíce přirostl k srdci, tak je to určitě tento gel. Proč? Je neskutečně šetrný! Dokáže perfektně vyčistit pleť, sjednotit a projasnit její tón a to bez jakéhokoli pocitu pnutí a vysoušení. Obzvláště v zimě je moje pleť na toto hodně citlivá a některé gely v kombinaci s velmi chlorovanou pražskou vodou dělají své. "Odměnou" je pak dehydratovaná pleť, která má zvýšenou tendenci k tvorbě šupinek a akné. S tímto gelem se mi to ale vůbec nestává, což je skoro zázrak.
   Navíc ho stačí opravdu trošku, vytváří velmi jemnou krémovou pěnu, kterou lze snadno smýt i měkkou vodou. Vůně gelu je velice příjemná, citrusovo bylinná (s nádechem vůně dezinfekce u zubaře, ale nejedná se o nic protivného) a ráno, kdy gel používám, mě dokáže skvěle probudit :)
   Gel bych doporučila smíšené až suché pleti, klidně i citlivé. Zkoušela jsem se s ním i odličovat, šlo to dobře, ale přeci jenom preferuji micelární vody na odstranění makeupu.


Ve složení jistě zaujme jablečný extrakt, amarantové proteiny, výtažek ze zimolezů nebo z kůry mýdlokoru.

New Best Friend - čisticí ubrousek z mikrovlákna

   Skvělým parťákem gelu Easy Does It je jistě tento ubrousek k čištění pleti. Je tvořen mikrovlákny, která by měla proniknout hluboko do pleti a zbavit ji nečistot. Na dotek mi připomíná rubovou stranu kůže, takový ten jemný semiš. A i když to bude znít šíleně, materiál ubrousku mi připomíná gekoní pacinky :D Pokud jste na ně někdy sahali (jsou mega cute), tak mi jistě dáte za pravdu, že jakoby zapadají do spár papil konečků prstů a legračně se s nimi spojí. A stejný pocit mám i u New Best Friend :)
   Měla-li bych jeho čisticí schopnosti srovnat např. s mořskou houbou, tak je ubrousek opravdu mnohem výkonnější. Navíc i jemnější a mé pleti příjemnější.
   Trochu horší je to s jeho údržbou, v ruce kolikrát nejde vyprat (obzvláště pokud s ním doodličujete zbytky makeupu) a pak není nic lepšího než ho hodit do pračky. Nijak jsem si nevšimla, že by to uškodilo jeho čisticím vlastnostem.




Brand New Day - microdermální scrub a maska v jednom

   A pokračujeme v krasojízdě nadšení. Po dlouhé době jsem narazila na peeling, který opravdu funguje na 100%! 
   Tento smetanově bílý prášek s kukuřičným škrobem a hrachovou moučkou jednoduše smícháte s pár kapkami vody, nanesete na obličej a krouživými pohyby masírujete. Anebo jej můžete nanést jako masku, ale osobně mě toto použití nenadchlo. Ze směsi se velmi rychle vypařuje voda a po chvíli vám na obličeji zůstane jen scrub a ten bez vody na pleti moc nedrží... Takže jej používám jen jako peeling jednou týdně ráno a snažím se s ním pracovat co nejrychleji.
   Zrnka peelingu jsou sice malá, ale přijdou mi relativně ostrá a úplně citlivé, křehké pleti bych ho moc nedoporučila. Na moji smíšenou pleť padne jako ulitý. Ta je po něm neuvěřitelně jemná, má stažené póry, méně viditelné černé tečky (ovšem to je jen dočasný efekt) a je krásně vyhlazená. A není vysušená :)
   Za sebe říkám ano, ale ne citlivé pleti, pro tu podle mě rozhodně tento scrub není.



Kukuřičný škrob, hrachová moučka a ananasový výtažek.

Love Springs Eternal -  sérum na zachování mládí pleti

   Kdo by nechtěl vypadat navěky mladě? Forever young... i v angličtině to zní lákavě :D Buď na takovéto přípravky ještě nemám věk nebo tyto kapky nefungují zas tak, jak by měly.
   Love Springs Eternal voní velice zvláštně - něco mezi čerstvě usušeným senem, anýzem a růžemi. Kadidlo, které má být ve složení, je cítit jen trochu a osobně ho vnímám jen protože vím, že se v olejíčku vyskytuje. Mně se ta vůně moc líbí, ale pro každého asi nebude.
   Olej má nažloutlou barvu (zapomněla jsem jej chytře vyfotit stejně jako gel nebo scrub :() a spíše řidší konzistenci. Do pleti se nevstřebává úplně nejlépe a podle mě je vhodnější spíše pro normální až sušší pleť, na mastnější bych vám doporučila raději sérum od Laidbare From Dusk Till Dawn.
   Pleť je po aplikaci séra sice vyživená, ale nevšimla jsem si žádného vyhlazení vrásek (mimických ani normálních) a ani rozjasnění pleti. I když sjednocení tónu pleti se konalo a dokáže redukovat její zarudnutí. Jako plus určitě beru fakt, že nijak neucpává póry a je nekomedogenní. Ale to je celkem málo a čekala bych od něj více, aspoň jemné vypnutí pleti by neuškodilo. Víc k němu asi nemám co říci, podle mě se jedná o průměrný výrobek. Tedy pro mou pleť, nějaké jiné může sednout skvěle.

Balení je s praktickým skleněným kapátkem. Ve složení pak najdete olej z melounových semínek a datlí či olej z damašské růže a kadidlo.

Skin Savior - bezvodý balzám krásy

  A nakonec si dáme výrobek, který mě nadchnul nejméně. Hodně lidí si bezvodé balzámy pochvaluje, ale pro aknózní pleť podle mě úplně nebudou... Tento pomocník je víceúčelový - můžete jej použít k hydrataci a výživě pokožky, masáži, odlíčení, atd. Souhlasím, že na masáž je dobrý, stačí ho malinko, protože vzápětí na pokožce taje a skvěle se s ním pracuje, neboť se pomaleji vstřebává.
   Pro odlíčení je to horší... Zkoušela jsem s ní odlíčit oční makeup i ten na tváři a vždy s nejistými výsledky. Sice jsem nalíčenou část obličeje masírovala dlouho, ale po setření krému s nečistotami jsem se vždy musela ještě doodlíčit micelární vodou, protože balzám nebyl schopen odstranit vše. A odlíčení řasenek s ním bylo trochu peklo, obzvláště, pokud jste nositelkou kontaktních čoček, protože je opravdu hodně mastný.
   Jako krém na obličej se mi také neosvědčil, neboť jsem zaznamenala ucpávání pórů a zvýšenou tvorbu akné. Skvělý je ovšem na atopickou pokožku a ekzém díky němu dokáže rychle ustoupit. I když ten můj není nijak hrozný.
   Vůně mi hodně připomíná sladké ovoce (hlavně pomeranče) a vanilku, a je téměř shodná s parfemací odličovacího krému Morning Clear od Amie. Osobně se mi líbí nejméně ze všech výrobků ze sady Essential To Go Deluxe.
    Asi nejsem úplně cílová skupina pro tento produkt a za sebe mu říkám ne.


Chudák Skin Savior se z mé recenze zapotil :) Ve složení najdete včelí vosk, kokosový olej, výtažek ze semínek chia, vanilkový extrakt a další prima věci.

Všechny výrobky One Love Organics nejsou testované na zvířatech :)

   Celou sadu seženete zde za 1666 Kč. Do 5. 3. pak navíc můžete získat slevu 15% na celý sortiment značky One Love Organics :) Za sebe určitě doporučuji peeling, čisticí gel a ubrousek s mikrovlákny.

Zaujalo vás něco z taštičky Love? :) A jaké máte zkušenosti s bezvodými balzámy?


Za poskytnutí výrobků k recenzi velice děkuji zastoupení eshopu Beautyville.


14 komentářů:

  1. pěkná recenze, mě se na téhle značka strašně líbí obaly a celkově i název :) ale přijde mi určitě víc pro sušší pleť celá jejich řada, takže pro mě nic moc. Dostala jsem nějaké pidi vzorečky tak se taky chystám alespon takhle otestovat. Jediné co mě zaujalo je peeling maska, podle složení bude vážně skvělá, je tam i enzym takže to bude nádherně vyhlazovat :) ten mě zaujal ale jinak nic pro mě

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezká recenze, obaly vypadají krásně:)

    OdpovědětVymazat
  3. One love organics je zatím mimo mé finanční možnosti, ale uplně v pohodě si vystačím s Laidbare, který jsem díky tobě objevila a jsem tvou dlužnicí :). Teď jsem si nadělila jako odměnu za zkouškové krém Organic Trevarno, tak se na něj taky moc těším :). Eshop beautyville je můj nejoblíbenější, již několikrát jsem se na ně obrátila s žádostí o radu a tam milé a vstřícné odpovědi se mi zatím od nikoho nedostalo :). Je radost tam nakupovat ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, souhlasím do posledního puntíku :) Navíc jsou majitelé naživo hrozně milé, ráda za nimi jezdím do Modřan :)

      Vymazat
  4. Jeee, to jsou sladké obaly, líbí se mi i složení a ten peeling mi přijde geniální a věřím, ze ti vyhovuje! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě už nadchla jen myšlenka peelingu, jehož hustotu si každý sám koriguje :)

      Vymazat
  5. Strašně se mi líbí etikety, ani nedokážu popsat proč. :) Do budoucna bych ráda něco vyzkoušela, ale momentálně mám mega zásoby pečující kosmetiky, takže mám stopku pro nákupy. B)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Znám, chápu :) Mám takhle stopku tělové kosmetiky a balzámů na rty :D

      Vymazat
  6. Já jsem měla jen pidi vzorečky, ale stačilo to na to, abych se do značky zamilovala. Nejvíce mi, stejně jako tobě, seděl odličovací gel a musím říct, že jsem byla spokojená i se séry a v lednu jsem zvládala i bezvodý balzám namísto nočního krému. Tak jemnou a vypnutou pleť jsem po ničem ještě neměla. Štve mě akorát ta cena.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To vypnutí závidím, u mě se moc nekonalo :/ A gel je vážně skvělý, zkoušela jsem si na ruku i tu čisticí pěnu a ta mě dostala snad ještě víc :)

      Vymazat
  7. Ja mám veľmi aknóznu pleť a póry sa mi upchávajú takmer zo všetkého....ale ten balzam mi záhadne robí veľmi dobre. Dokonca mi akné lieči. Ja som z neho nadšená. Zatiaľ som skúšala len ten balzam ale určite chcem vyskúšať veľa produktov od One Love.

    OdpovědětVymazat
  8. zhltla som to na jeden šup:), mala som možnosť skúsiť túto značku zo vzorky a zapáčilo sa mi sérum morning glory, preto ho mám doma v plnom balení, ale zatiaľ ho nemám veľmi príležitosť testovať:)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak jsem si koupila easy do it a mikroutěrku :-) Doufám, že to půjde i pro mé dítko. Začínají se objevovat na nosíku fujtajbly.

    Díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuju za tipy. Určitě to vyzkouším. Na akné už jsem zkoušela mnoho krémů. Naposledy konopnou mast http://www.videolekarna.cz/videoporadna/?otazka=93 . To mi alespoň přišlo trochu přírodní alternativa. Příště zkusím "tvoje" krémy. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)