Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 6. března 2015

Outfit: Siu

    Kdyby se mě někdo dříve zeptal, proč bloguji, jednoznačně bych mu odpověděla, že kvůli nutkání sdělit ostatním, co si myslím o různých věcech, hlavně produktech. Dnes bych APN tu samou otázku odpověděla jinak - poznávání nových lidí!


    Třeba taková Siu, se kterou jsem se seznámila v červnu na Pop Up setkání pořádaném sestrami z A Cup Of Style. Blog Siu Peacock & Pineapples jsem poznala chvíli před bloggerským meet upem, ale byla z něj ihned unesená - krásná blogerka, skvělé fotky, neotřelé nápady. A jak jsem ukecaná, tak jsem to Siu při osobním setkání hned musela říct. Tak nějak začalo naše přátelství, protože u jednoho setkání to nezůstalo a denně si píšeme společně s ní, Natálkou a Míšou a rozebíráme nejrůznější témata. Nákupy, blogerskou scénu, jídlo i osobní strasti a slasti. Prostě babinec :)
   Proč to tu vykládám? Zrovna šaty, které mám na těchto fotografiích jsou od Siu (chcete-li se taky obléknout do stylu "pávanasa", mrkněte sem na Vinted :). A fotografie taky vznikly ve spolupráci se Siu, ostatně není to náš první outfitový počin.






   K outfitu - má oblíbená zimní kombinace pro letošní rok. Baví mě nosit šaty v zimě, i když se mě pak někteří ptají, co budu nosit v létě :) Plavky, co jiného...
   Líbí se mi moc kombinace vínové, fialové, tmavě modré a taupe. Částečně mě na ní přivedl i náhrdelník, který mám na fotografiích. Co myslíte, není barevně krásně složený? :)
   A pozastavím se i u bot a rukavic. Boty jsou z Marks & Spencer a považuji je za kup roku. Jsou kožené, kvalitně ušité, teplé a ohromně pohodlné. A stály mě jen 599 Kč :)
   Rukavice jsou z Gateu, o kvalitě pochybuji, ale za 50 Kč, co byste nechtěli. Momentálně mě hodně baví.









šaty - Reserved
kabát - Orsay
punčochy - Orsay
náhrdelník - Camaieu
kabelka - Camaieu
boty - Marks & Spencer
šátek - dárek z Francie
rukavice - Gate
lak na nehty - SpaRitual Tapestry
rtěnka - GOSH Bohéme





Co je na blogování nejlepší podle vás? A jak se vám líbí dnešní outfit? :)

Krásný a pohodový víkend!

26 komentářů:

  1. Kočky, úžasná práca, fakt....luxusné fotky, outfit i oku lahodiaca modelka:)) A náhrdelník sa mi strašne páči!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Najskôr som si to prečítala a niečo mi na tom nesedelo a po sekunde mi došlo, že veď to je písané v slovenčine!:D

      Vymazat
  2. Nikolko, ty jsi kočka! Strašně moc ti to sluší a máš nádherný úsměv :) no a fotky a outfit, to je dokonalost, skvělá práce :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nikol, ty zrajes! Jsi krasnejsi a krasnejsi. Outfit je top! Pro mne je blogovani o setkavani. Bohuzel v me vekove kategorii je tech blogerek mene. No a je jasne, ze mam ponekud jiny pohled na svet nez mladsi rocniky. Kazdopadne jsem moc rada, ze te znam osobne, protoze jsi skvela. Vice outfitu! ....taky proto, ze usetrim :-) (pena i ubrousek jsou fajn)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéj, vážně? No bylo by fajn být jako Michelle Pfeiffer a vypadat v 50 lépe jak ve 20 letech :)
      A doufám, že s OLO budeš spokojená!

      Vymazat
  4. Krásná barevná kombinace. Zvolila jsem na pohovory spíš klasiku, černý kabát, černou sukni, černé silonky, volím barevné halenky a svetry, ale někdy mi to příjde škoda, že jsem si nepořídila nějaký barevný kabát. Na barevné silonky moc nemám odvahu, ale třeba se někdy hecnu.

    OdpovědětVymazat
  5. Mám to úplně stejně! Na Braun večírku jsem poznala tolik tváří a všechny byly ve skutečnosti jeste nádhernější! Moc ti to sluší, především se mi líbí kombinace barev. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. tuhle barevnou kombinaci naprosto zbožňuju!!!!a protože tyhle barvy nosím nejčastěji tak jen se kochám a vzdychám - nádherné věci, nádherná modelka, nádherné fotky - holky fakt vám to spolu jde krásně! :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme eM, od takové umělkyně jako ty to potěší hned dvakrát :)

      Vymazat
  7. Ó! Tobě to tak sluší a ty fotky jsou naprosto úžasné, jak z nějakého časopisu. I když si na fialové odstíny nepotrpím, ta kombinace barev je fakt parádní a ten náhrdelník!
    Markéta

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné fotky, ty si nádherná!!!!! <3

    OdpovědětVymazat
  9. páni, veľmi pekné fotky aj outfit, niet nad kvalitné kožené čižmy, že :) si naozaj veľmi krásna ! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné šaty a náhrdelník! Skvělé fotky :) Mě se na blozích líbí, že najdu spoustu rad, inspirace a taky lidi, se kterými můžu sdílet názory :) a taky, že je pro mě pročítání blogů a prohlížení fotek takový relax
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadas nadherne, kombinace tmave modre s vinovou se mi moc libi :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Krása. :) Úplně jsi mi rozsvítila den. :) Samé krásné barvy, krásné kousky a krásná ženská! :)
    Na blogování mě baví to blogování... :D S poznáváním lidí teprve začínám. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Moc hezké fotky a super outfity...moc ti to sluší...jako modelka:))

    OdpovědětVymazat
  14. Pekne fotky (najviac sa mi paci ta posledna s usmevom) :-) ... Ja to mam zase z pohladu čitatela blogov...čize odkedy sledujem rozne blogy mam vacsi prehlad o kozmetike,móde,novinkach :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)