Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 20. března 2015

Soutěž (nejen) pro atopiky s Bepanthenem

Dlouho tu nebyla soutěž, co říkáte? V této se navíc bude soutěžit o obzvláště užitečnou věc - krémy a masti Bepanthen pro ekzematickou pokožku.


  Bepanthen Sensiderm je lehký krém určený k léčbě atopického ekzému. Obsahuje LLT ceramidy, látky blízké těm, z kterých se skládá kůže. Do narušené struktury atopické pokožky snadno pronikají a zacelují drobné kožní trhliny. Tím regenerují kůži a zvyšují její odolnost vůči infekcím, které mohou problém zhoršovat, a také proti přílišné ztrátě vody díky narušené kožní bariéře. Krém obsahuje i hydratační složky jako je glycerin nebo dexpanthenol.
   A o tom, zda tyto látky opravdu fungují tak, jak mají, se musíme přesvědčit na vlastní kůži :) Atopik jsem taky, ale ráda si poslechnu i váš názor, takže budeme testovat spolu. Budou tři výherci, kteří obdrží balíček s jedním krémem Bepanthen Sensiderm a jednou Bepanthen Care Mast, která má za úkol hydratovat a ochraňovat kůži v klidovém období, kdy ekzém dřímá.


Pravidla jsou lehká:

1. Sledovat můj blog přes GFC.
2. Napsat mi do komentáře, jak dlouho a jakým způsobem bojujete proti atopickému ekzému. Pokud vám něco dobře zabírá, pak tedy o co se jedná. Do komentáře nezapomeňte napsat email nebo jeho část před zavináčem.
3. Můžete si připsat i druhý komentář, pokud mě sledujete i na Instagramu, kde jsem o této soutěži dávala avízo :)

Soutěž trvá do 25. 3. a platí pro ČR a SR.

Hodně štěstí krásný víkend!

23 komentářů:

  1. Letošní zimu to se mnou dopadlo hodně dobře! Minulá byla příšerná, ale letos jsem se mazala pravidelněji a už od října Biodermou (protože mám z víkendu pro atopiky mega zásoby :D) - jindy se v té době mažu ještě pořád nějakými levnějšími produkty - a bylo to tak o 80% lepší. Taky ale už máme v lepším stavu pokoj (míň vlhko, míň prachu), minulý rok to byla totiž první zima po přestavbě, takže to myslím taky pomohlo.
    kubackova.v(at)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. A druhý komentář o tom, že sleduji i instagram, využiju k tomu, abych ještě doplnila, že mě ekzém trápí v podstatě odjakživa, hlavně v zimě. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj,
    tak atopák je celkem celoživotní boj. Jako malá jsem s tím bojovala, ale tenkrát před revolucí se to asi tolik neřešilo a předepsaly se kortikoidy. Dnes už mám atopák jen přes podzim a zimu a to sem tam flíček. Pomůže promazávání nebo pak ty kortikoidy - třeba 2 dny po sobě namazat.
    Manžel ho měl a má tak jako já, sem tam ložisko. A to by nebylo, aby to neměly naše děti. Starší syn měl krupičku po těle jen během druhého měsíce, mladší bohužel asi od třetího do osmého. A to byla teprve muka. Měl ho na obličeji a na hlavě. Ve dne hlídat - jinak se podrápal dokrve, v noci na ruce ponožky a několikrát za noc utěšovat, protože nepodrbat se muselo být pro něj strašný... Zkoušeli jsme kdeco, kupovali drahé masti... a nic... pomohlo až moře a léto :-) Teď jsou oba školkového věku a taky sem tam jen flíček. A zase promazávat a občas kortikoid :-( Bepanthenem klasika jsme mazali prdky, ale že je i speciální na atopák, je pro mě novinka :-)
    Hezké jaro
    Ivča
    drozdova.ivana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. musim povedat,ze som strasne rada,ze sa tento krem konecne dostal do Ciech a dufam,ze aj na Slovensko - kupila som si ho prvykrat v Nemecku a je to jeden z najlepsich kremov ake som skusala! neucinkuje len na klasicke ekzemy,ale aj na alergicke svrbive reakcie - mamina ma tazku alergiu na bizu, po jednom nahrdelniku sa jej vyhodila naozaj skareda alergicka reakcia - 1 natretie a na druhy den by ste nepovedali,ze nieco take na sebe par hodin dozadu mala! ja mam alergiu na supku z jablk a ked neocistim jablko poriadne tam mam do 2 hodin drobnu krupicku na tvari,rukach,usiach - svrbi to ako das ale jeden den s pravidelnym nanasim tohto kremu a som v pohodicke :) rychlo sa vstrebava, nema ziadnu vonu takze je to uplne parada, nie je mastny takze nezanechava cudny pocit na pokozke - no proste dokonalost..mam malu tubicku a pri naozaj castom pouzivani je este stale skoro plna :) takze za mna je toto MUST HAVE kdekolvek idem a bez toho vlastne uz ani necestujem :D

    OdpovědětVymazat
  5. na rukach bojujem od leta a od zimy sa mi zacali robit najprv suche miesta a potom ekzem na tvari, hlavne pod ocami. tam teda na to nezabera absolutne nic, aspon som to zatial neobjavila. po case to zmizne a vrati sa to za tyzden zase, takze je to fakt neprijemne. dufala som, ze to zmizne, ked sa otepli, ale zatial to tak nevyzera :/ bepanthen klasicky mi nezabera tiez, tak ma zaujala tato novinka pre atopikov :)
    vierka.sedlakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj s atopickym ekzemem bojují už od 2 let, zmiňují ho excipial mast a emulze.
    J.salomounova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Já sama s ekzémem problémy nemám, ale má mamka ano. Ekzém se jí tvoří na rukou a pořád nemůže najít ten správný produkt, který by ji v boji proti němu pomohl. Kdyby se mi podařilo vyhrát, tak bych jí oba krémy darovala, aby je mohla vyzkoušet. :)
    marcakova.radka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. ja zkousela na uriage trochu pomaha
    sleduji jako elizabeth green
    tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Super, moc ráda bych Bepanthen zkusila. :) Atopický ekzém mám od narození, naštěstí se postupně stav zasažení ustálil pouze na prsty rukou, ale celkově mám hodně suchou a citlivou kůži a čas od času ekzém po těle z různých příčin cestuje. Jako úplně malou mě mamka koupala v obilných otrubách, což doporučují lékaři dodnes a snad to i funguje. V případě potřeby jsem absolvovala také olejové zábaly kvůli ekzémovým ložiskům ve vlasech. Jinak se neustále promašťuji vsím možným, nejlépe mi vyhovuje zlatý střed - ani málo, ale ani příliš mastné. Když dojde na dost bolestivé krvavé praskliny na rukách, bohužel nasazuji mast s kortikoidy, na což sice nejsem pyšná, ale obyčejná "promazávadla" mi rychle a efektivně nic nezahojí. Pokud jsou rány hodně hluboké, hojivý efekt ještě posílí namazané prsty lehce ovázat obvazem (třeba alespoň na noc). Z ekzému na rukou jsem měla vždycky trochu komplexy, styděla jsem se, protože právě ruce jsou pořád vidět, ale ve výsledku můžu být ráda (a jsem!), spousta lidí tím trpí po celém těle, k tomu mají navíc takový druh, který bez ustání svědí a s těmi opravdu soucítím, vím, jak je tenhle problém otravný a zatěžující ve všech směrech.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sleduji GFC i FB: Ivana Mikuličková (hezkakytka). hezkakytka@seznam.cz

      Vymazat
  10. Ahojky, s ekzémem bojuji už několik let.. myslím, že ho mám hlavně z nervů, protože když mám stresové období, tak mi hodně vyleze. Každý den se mažu něčím mastným, ale na prsty na rukou mi bohužel nic moc nepomáhá a mám je furt do krve popraskané :(
    f.karizkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. S ekzémem mám problémy od té doby, co jsem nastoupila do práce, kde je v kanclu nepříjemná atmosféra a hodně stresující prostředí. Pomáhá mi kalciová mast, ale chtělo by to mazat pravidelněji.

    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Trpím ekzémem odmala, někdy je stav lepší, někdy horší, to je jasné. Vyloženě jsem nevypozorovalo, co mi ho zhoršuje a zlepšuje, jídlo na to u mě vliv nemá. Většinou mi vadí hodně parfemovaná kosmetika, ale taky to není pravidlo, takže fakt nevím, možná je to podle úrovně stresu :D zabírá mi promazávat a promazávat, v dobrým stádiu Excipialem nebo olivovým olejem, v horším stádiu většinou neodolám kortikoidům, protože to zlepšení je pak rychlé.
    GFC Anetátor Anetátorový
    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Můj boj s atopickým ekzémem je téměř nekonečný. Střídají se u mě stavy, kdy je to lepší a kdy horší. Velký vliv na to má strava a především psychika, takže se snažím se moc nestresovat. Tomu se ale člověk v dnešní době bohužel moc neubrání. Dále se snažím ekzém pravidelně promazávat, nejvíce se mi osvědčil krém Locoid.
    rama.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Atopickým ekzémom trpím už od mala, malička. S prestávkami (ktorým stále nerozumiem, prečo vlastne boli) ma trápi až do dnes. Zroršuje sa to, samozrejme ak som s mačkami (na ktoré som smrteľne alergická), pri veľkom strese, prípadne po nevhodnej kozmetike. Napríklad jedlo mi ekzém nijak neovplyvňuje. Najhorší boj s ním zvádzam asi posledný rok, kedy sa mi ekzém objavil na celej tvári vrátane očných viečok (to bolo asi najväčšie peklo) a potom na nohách a rukách. Z tváre mi to po pol roku bojovania našťastie zmizlo, dúfam že nadobro. Nohy som si za ten čas stihla doškriabať tak, že teraz ma miesto ekzémov trápia jazvy, ktoré mi po ňom ostali. Na ekzémy som skúšala snáď všetko od liekov a mastí, čo mi predpísala kožná, cez kozmetiku pre citlivú pleť (Bioderma, Avéne, A-Derma). Myslím, že nakoniec mi najviac pomohlo obyčajné ichtamolové mydlo (smrdí, ale lieči) a detská a jemná kozmetika (najmä krémy na tvár od Mixy a Yves Rocher). Najdôležitejšie je sa krémovať, neškriabať (najťažšie na tom všetkom) a menej sa stresovať. Predsa, ak nejde o život, ide o ... :) Bepanthen ma zaujal už párkrát v reklame, len som vždy naň zabudla. Určite by ma potešilo môcť si ho vyskúšať :)

    Môj mail: lylynka@gmail.com

    GFC Alica - lacqueredobsession.com

    OdpovědětVymazat
  15. Nikolko, jak už jsem Ti párkrát psala, trpím na ekzem na rukou a už 6 let s tím bezúspěšně bojuji.Vždy , když mám pocit, že už něco funguje, tak nejdéle do dvou měsíců jakoby moje kůže si na to vytvořila nějakou bariéru a zase mi vše začne znovu.Zrovna v pátek jsem přijela od alergologa docela s nervama,ale už se tomu směju, protože jsem přesně tušila, že mi zase nepomůže.Mám totiž i alergie a protože mi nezabral jeden druh prášku, tak mi dr. řekl, že víc mi pomoct nemůže.Tak jsem mu řekla, že tedy zase jako vždy budu bojovat sama :-( Kortikoidy jsem také dříve zkoušela, vždy pomohli ale do pár dnů se to zase vrátilo a nakonec jsem si vypozorovala, že migrény, kterými jsem trpěla 5 dní v týdnu ustaly, když jsem úplně toto mazání vynechala.
    kamala@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. já jsem atopik v podstatě od narození, takže s ekzémem bojuji a zřejmě bojovat i budu po celý život. Snažím se vyhýbat věcem, které mě dráždí, např. aviváže se u nás doma nepoužívají. I kosmetiku musím pečlivěji vybírat, teď jsem si oblíbila řadu atoderm od biodermy. Na mytí rukou používám jen přírodní mýdla, nejčastěji olivové. Někdy musím sáhnout i po kortikoidové masti, která na určitou dobu pomůže. Bepanthem jsem ještě nezkoušela, takže děkuji za tip.
    Přeji pěkný večer. MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. sleduji jako SpaceSusi
    s ekzémem bojuji asi 3 měsíce...divné, že? :) Prostě se tak nějak "přihodil" po porodu a po šestinedělí...nikdy jsem na něj netrpěla a najednou je tu...ruce mám bolavé, rudé, popraskané, svědí mě to nonstop a při péči o malinkou je celkem zázrak si na to něco nenapatlat (myslím něco, co pokožku ještě víc dráždí..přece jen sudocrem stále, vlhčené ubrousky sem tam, umývání hraček/lžiček - sice eko mycí prostředek, ale dráždí i tak..., předepírání v ruce...), stále kojím tak kortikoidy na to pleskat zatím nechci...zatím na to používám Dětský balzám od SAloosu, kde je i bambucké máslo a aspoň se to vždy trošku zklidní...

    spacesusi.blog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. sledujem ta cez GFC ako Tinky Rinky
    mail: thina.bacova
    ekzemom trpim uz par mesiacov a mazem to kadecim - od vajicka z Oriflameu, po naslahane bambucke maslo a obycajne kremy na ruky, no nic nepomaha...jeden kremik mi donedavna zaberal, no stratil svoju ucinnost, a prave preto hladam zanho nahradu...doktorom sa velkym oblukom vyhybam :-D az ked bude velmi zle, potom za nim zajdem :-D

    OdpovědětVymazat
  19. sledujem ta uz aj na Instagrame ako tinkyrinka :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj, atopický ekzém mám asi od 3 let. Bojuju s ním častým mazáním vším možným, v horších případech sáhnu i po kortikoidové masti. Naštěstí už mám ekzém pouze na rukou/dlaních, dřív byl na celých pažích. A samozřejmě v zimě je stav ekzému mnohem horší než v létě. Ráda bych vyzkoušela Bepanthen, ještě jsem ho neměla.
    Katka
    passion.for.cosmetics@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Takže, atopický ekzém. Ja ani nie, ale mladšia dcéra s ním občasne bojuje, podľa zdravotného stavu.
    Jej napr. veľmi dlho zaberal kvalitný kokosový olej v bio kvalite. Síce pyžamo smrdelo (alebo skôr tak divne páchlo)a aj po opratí. Ale stálo to za to.
    Potom ešte pomohol, zase na dlhší čas, krém od Mixy (s ovseným mliekom).
    Ale najviac, posiľňovanie imunity.
    Bepanthen bol náš best na bradavky (pri dojčení) a na zadoček (pri zaparení) :)))))))).
    lenka.brestenska@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)