Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 23. března 2015

Veganské lesky na rty od SpaRitual

Krásné pondělní ráno :)

  Dnes přicházím s recenzí dvou lesků na rty od SpaRitual - jeden něžný v odstínu Calm a jeden výrazný s poetickým názvem Days Of Wine And Roses. Jaké jsou?


  Tak jako vše od značky SpaRitual jsou i tyto lesky veganské, netestované na zvířatech a se spoustou přírodních ingrediencí. Začnu tedy netradičně složením, protože to se mi obzvláště líbí.

   Jen se na to podívejte! Ricinový olej, kakaové máslo, sezamový olej, pryšcový olej, řepkový olej, kokosový olej, triester kyseliny citronové a alkoholu, bambucké máslo, olivový olej, vitamin E, mateřídouškový olej, rozmarýnový olej, olej z kůry citrónů, výtažek z vanilky, slída a syntetický fluoridový minerál. K tomu barviva a je to vše, milé dámy. Za mě tedy obrovská pecka a pokud tyto lesky omylem slíznete ze rtů, tak se nemusíte bát, že se pomalu ale jistě otravujete :)



   Složení určuje povahu lesků. Díky velkému množství olejů mají lesky spíše olejovou konzistenci, rozhodně ne silikonovou a už vůbec ne lepivou. Pokud hledáte lehký lesk, který z vás neudělá sexy mucholapku, tak zkuste tyto od SpaRitual. Jen musíte počítat s tím, že vydrží o něco méně než hutné lepivé lesky na rty. Tyto dají tak 2 hodiny nebo lehčí jídlo/pití. Jejich mizení je podle mě zapříčiněno i tím, že většina olejíčků obsažených v lesku se vpije do rtů a zanechává dojem, že mizí. Do vrásek okolo rtů se nerozpíjí, ale trochu zalézá do těch na rtech, obzvláště pokud jsou suché.


   Vůně lesků je dost intenzivní a musela jsem si na ní zvykat. U fialového odstínu mi připomíná anglický vánoční puding (mňam, nevadí!), u světlého pak sladkokyselou směs citrusů, vanilky a přezrálého letního ovoce. Parfemace ale celkem rychle vyprchá, takže ok, ale za mě by mohla být o něco méně intenzivní :) Obecně nejsem velký fanoušek parfemované dekorativky a té na pusu už vůbec ne.

   Balení lesků se mi hrozně líbí, je čisté, krásné. Víčko je pogumované a dobře se drží. Aplikátor je klasický, zkosený houbičkový a mohl by být o malinko jemnější. Balení je bytelné, ale nápis se bohužel snadno ošoupe. Ale to se mi stává u každého druhého výrobku, takže je to vlastně nepodstatná informace :)



Calm

   Mléčně růžový odstín, ohromně romantický, něžný, jemný. Obsahuje pár drobných téměř neviditelných třpytek stříbřité barvy. Rtům dodá spíše jen lesk a jemný mlžný závoj, éterický a křehký vzhled. Ráda ho nosím, když mám chuť na nude look :)





Days Of Wine And Roses

   Tenhle lesk mě už dříve zaujal a hlavně názvem - neskutečně poetický, až shakespearovský! K tomuto odstínu je i lak na nehty se stejným názvem a podobnou barvou. Ta je opravdu věrna svému jménu, barva těžkého červeného vína s opojnou ovocnou vůní, které popíjíte na zahrádce v letní podvečer a jste obklopeni smyslnou vůní růží, které se pnou po zdech a okolo nich bzučí čmeláci. Je fantastická, jak barva ve vás může skvěle vzbudit nějakou krásnou myšlenku, vzpomínku... Co říkáte? :)
   Na tomto odstínu se mi líbí jeho duochromatický efekt - základem je hnědovínová a ta obsahuje drobný fialový shimmer, který jde až do měděna. Baví mě, hodně :)






   Pokud máte rádi nelepivé lesky, které navíc mají opravdu luxusně přírodní složení, jděte do nich. Stojí za to a pro mě to jsou určitě jedny z těch lepších lesků :) Ti, co dávají přednost hutnějším kouskům, by se měli poohlédnout jinde. 

Seženete zde za 565 Kč. Hmotnost je 3,4 g a balení je obrovské, i když to nevypadá :)

Za poskytnutí lesků k recenzi velice děkuji zastoupení SpaRitual pro ČR a SR.

9 komentářů:

  1. ten druhý strašně klame tělem! podle lahvičky bych si ho nikdy nekoupila, ale na rtech vypadá nádherně... jen to ošoupání, to se mi neděje ani na některých levnějších věcech a za tu cenu je to docela škoda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně přijde, že se mi ošoupe v kabelce snad vše :D A říkám si, jestli to není tím, že oni tisknou sojovým inkoustem a ten třeba vydrží méně. I když nevím, jestli ho používají jen na papírové věci nebo i na ty obaly plastové...

      Vymazat
  2. Pěkná recenze, super kvalita a na tvých rtech vypadají oba skvostně:))

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné složení! Já bych ale asi potřebovala větší krytí, protože mám rty bledé a flekaté. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já celkem často taky bohužel... A třeba ten minilesk ze sady 2 laků (recenze je někde tady na blogu), tak ten byl ultrapigmentovaný :)

      Vymazat
  4. NO vypadají krásně, mně se tedy více líbí ten světlejší,ale ta cena ? :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zase vzhledem k tomu složení ji chápu... :/

      Vymazat
  5. Ten druhý vypadá vážně skvěle a jestli nelepí, jak je to pro mě jasný favorit (navíc s tak skvělým názvem!). Děkuju za tip a za recenzi :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)