Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 16. března 2015

Voňavé sprchování s Dermacolem

Krásné pondělí všem :)

  Je mi jasné, že jdu s křížkem po funuse... Sprchové gely od Dermacolu zná určitě každý a většina je vyzkoušela. Jak sedly mé suché a citlivé pokožce?


   Gely mají sice několik vlastností společných, ale liší se. Irská káva je mnohem krémovitější než rebarbora a jahody. Dělá krásně jemnou pěnu, rebarbora dělá spíš jen velké bubliny. Podle mě i méně vysušuje. A jsme u vysušování... Já mám pokožku suchou, věčně svědící a díky pražské extrémně chlorované vodě musím po každé sprše/koupeli použít krém, jinak se udrbu k smrti. Nemám problém jen s gely od Dove a Yves Rocher. Utrpení pro mě je Balea a Palmolive. A musím říct, že Dermacol gely se řadí spíš do té druhé skupiny. Není to takové hrůza jako Balea, ale pokožka po sprše i tak křičí, že chce promazat. Hlavně po rebarboře...  Irská káva je podle mě vysoušecí průměr :)
   Oba jsou středně husté, stačí jich relativně málo.

   Nešťastná jsem z balení - tuba je hrozně měkká a když gel už dochází a chci ho vymáčknout, tak ji musím celou ohnout a zdeformovat. Ve sprše pak do víčka snadno zatéká voda... Osobně mám radši lahvičky s víčky nahoře, co vy?


  Jahoda a rebarbora voní krásně přímo z tuby... Na těle se mi líbí o něco méně. Je to hodně sladkokyselá vůně, věrně mi připomíná žmolenkový koláč s rebarborou a jahodami, do kterého někdo přidal ještě trochu letních jablek :) Bohužel na pokožce se vůbec nedokáže udržet a ani neprovoní koupelnu.


SLS hned na druhém místě. Ale zaujal mě výtažek z jahod v první polovině složení a kyselina mléčná. Vitamin E je teď už skoro v každém kosmetickém přípravku, takže už mě ani nedokáže překvapit.



  Vůně irské kávy se mi zalíbila o něco více - voní jako přeslazené cappuccino s rumem a vanilkou :D Ta vůně je hodně sladká, utěšující a vyvolává ve mně chutě na sladké dortíky plné čokolády, vaječného likéru a šlehačky, kterou ani nemám ráda. Navíc se parfemace na těle drží o něco více jak u rebarbory, která mizí ihned, jakmile opustíte sprchu. Obecně mi tento sprchový gel sedl více jak předešlý, jak vůní, tak menším vysušování.


Kofein, karamel... k sežrání :)


Myslím, že se jedná o velmi průměrné výrobky a znovu do nich nepůjdu. A to i přesto, že irská káva voní opravdu moc hezky. Přesušená kůže mi za to moc nestojí :) 

Cena je od 39,90 Kč za 200 ml.

Jaký máte názor na sprchové gely Dermacol vy? Ano nebo ne?

26 komentářů:

  1. Podla mna su skvelé. Tiež mám suchu pokožku a nepostrehla som, že by ju nejak vysušovali. Viac sa mi páči ten kávový, podla mna je to najkrajšie vonajuci sprchový gél s aromou kávy aké som kedy skušala.

    OdpovědětVymazat
  2. Ja mam pokozku bezproblemovou, takze s nejakym vysusovanim si hlavu vubec delat nemusim. A zrovna tyhle dva kousky jsou moje nejoblibenejsi z cele rady! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Musím se přiznat, že jsem snad jediný člověk, co tyhle sprcháče ještě nezkoušel. Ale jednou se k nim snad dostanu, měla jsem tři tělová mléka a spokojenost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mléko jsem měla jasmínové a krása! Sice lehčí, ale na léto moc fajn :))

      Vymazat
  4. Za mě zatím nejlepší vůně hrozny s limetkou a nejhorší kokos a mango.

    OdpovědětVymazat
  5. Vůbec nejdeš ;), proč by :). Já je mám taky moc ráda, jsou lepší než různý od YR :). Tímhle má u mě Dermacol sto placů nahoru ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně právě přijde, že už o nich všichni psali a všichni je mají odzkoušený :D

      Vymazat
  6. Nesnáším lahvičky a tuby s víčkem dole! Ta zateklá studená voda, která mě vždycky polije, je k vzteku.
    Zatím jsem žádný dermacolí sprcháč nezkoušela, ani nevím, jestli se to někdy změní, stačí mi klidně i ta Balea. Ale krásně mi voní varianta s kokosem a ananasem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo studená a slizká voda, fujky :D Ale když je mám na vaně, tak je to ok... ale do sprchy prostě nepoužitelné :(
      Mně se moc líbí i třešeň a meloun :)

      Vymazat
  7. Já měla možnost k nim pouze přičuchnout a byla jsem okouzlena, nádherné vůně!
    Fairychain

    OdpovědětVymazat
  8. ježiš jo, strašně blbě těsní! já jsem myslela, že mám to kafe nějaký vadný kus (rebarbora mi to tolik nedělala), neustále jsem v tom měla vodu... a ten plast je fakt měkký, třeba na převoz bych se bála, že praskne. jinak tu rebarboru ale miluju, už mám na léto další balení do zásoby, a kafe mě překvapilo - jak tyhle sladké vůně nemusím, tak tady byl hodně cítit ten chlast, to se mi líbilo :D

    OdpovědětVymazat
  9. Za mě velké ano, moc mi vyhovují, ale mám poměrně nenáročnou pokožku :). Vůně jsou krásné a nevadí mi, že vyprchají po tom, co se utřu a vlezu do pyžama :).

    OdpovědětVymazat
  10. Dlouho jsem kolem nich jen chodila, nedávno jsem ve slevě v dm neodolala a taky si jeden koupila- Mango.. vůně naprosto úžasná, na těle však moc dlouho nevydrží. Úplně nejhorší je ale to balení- nejen že ve sprše zatéká do víčka ale hlavně kolikrát uteče víc sprcháče než je doopravdy potřeba ( jsem zvyklá na Radox, které mají gumu v otvoru takže samovolně sprcháč nemůže vytéct).Takže Dermacol super na čmuchání v drogérce :D ale vrátím se zas ráda k Radoxu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radox má super balení, tady u toho mi taky teklo gelu víc než jsem chtěla... Ale nejhorší je to u gelů Yves Rocher z řad Plaisirs Nature, ty mají to hrdlo obrovský :D

      Vymazat
  11. Já mám tady ty sprcháče ráda, už jen kvůli té vůni :)

    OdpovědětVymazat
  12. Uz jsem myslela, ze jsem jedina, kdo si tyto sprchace znovu nekoupi... To vicko vespod me nebavi, ale to neni ten hlavni duvod. Podle me vysusuji, voni mi hezky pouze v lahvicce, pri pouziti uz se mi vune nelibi a nevydrzi ani chvili na tele... Ale snazila jsem se jim dat sanci, mela jsem vsechny krome irske kavy...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hurá, nejsem v tom sama :) Taky jsme si myslela, že jsem jediná, komu nevyhovují :D

      Vymazat
  13. ja mám zatiaľ skúsenosti len s rebarborou a jahodou, a máš pravdu vysušuje o dosť viac ako dove, ale zas tá krásna vôňa, ja ju milujem :) taktiež neznášam viečka naopak, je to podľa mňa praktické len pre niekoho kto po sprche nezatvára šampóny s vrškom nahor.. skúsenosti s írskou kávou nemám, ale v drogérii som ju ovoňala a má krásnu vôňu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chtěla bych mít tvůj nadhled, Niki, mně tohle balení přijde dobré max. jen v tom, že ten produkt průběžně stéká dolů a když je ho tam málo, tak nemusíš celý flakonek otáčet víčkem dolů :D

      Vymazat
  14. Musim uz konecne take vyzkouset.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Neskusala som, ale ako susienka asi ani neskusim :D Inak ta vec s vickem ma tiez strasne stve..ale davam take obaly vickem nahor, a potom tam voda zateka :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vůbec nevím jak bych na to balení vyzrála, jedině to položit, ale to by to zabíralo zbytečně moc místa :(

      Vymazat
  16. Já jsem měla hrozny s limetkou a teď má myslím kokos mangem a gely jsou krásně hutný, pěkně pění, skvěle voní, ale to balení mi fakt nevyhovuje, hrozně špatně se mi z toho gel dostává

    OdpovědětVymazat
  17. Já se tím také nemyju.Zrovna mám jeden ve sprše,ale myju tím spíš prcky, že jim to voní - jsou to hrozny s limetkou.Za prvé, mě vysušují a za druhé mi až tak strašně nevoní - měla jsem ten CARIBBEAN DREAM a to pro mě bylo něco hrozného, chvilkama jsem místo vůně cítila fakt smrad, asi mám divný nos.Takže já z nich taky nejsem vyloženě odvařená.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)