Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 15. dubna 2015

Dark Lava - nejkrásnější odstín CND Vinylux

Krásnou středu všem :)

   Vinylux, 7 denní lak od americké značky CND, se nabízí v mnoha odstínech. Já vám dnes ukáži můj nejmilejší - tajemnou krásku jménem Dark Lava.


   Dark Lava je božská - tmavě vínová s kapkou fialové a hnědé s červenými a stříbrnými střípky, které ji dodávají na plastičnosti. Díky shimmeru není tak tmavá jako např. odstín Fedora a vypadá o to více tajemně a křehce. Líbí se mi ze všech odstínů nejvíce, připomíná mi tmavě rudé růže, kde se na skládaných okvětních lístcích mísí světlé a tmavé barvy s velkým světelným kontrastem.



   K samotnému laku - nanáší se skvěle. Má hladkou konzistenci, která se netáhne, nestéká ke kůžičce a kryje velmi dobře už v první vrstvě. Já dávala dvě. Štěteček je plochý a užší, skvěle se s ním pracuje. Lak schne rychle a to díky Vinylux Weekly Top Coat, který je k laku speciálně vytvořen. Díky němu se lak krásně leskne a vydrží.
   Bohužel nemám nehty v poslední dobou moc dobré, takže mám třetí - čtvrtý den ošoupané špičky, ale některým kolegyním drží Vinyluxy i 2 týdny. Jde o kvalitu nehtu a techniku nalakování. V porovnání s ostatními laky se jedná u mě o průměr. Lak se vyloženě neodštipuje a k nehtu je dobře vázán, ale díky práci na klávesnici po celý den jdou špičky trochu dolů.





  Za mě tahle slušivá tmavá láva ano. A bohužel na fotkách její krása tolik nevynikne. MOC 295 Kč např. zde. Objem je 15 ml.

Zaujala vás? Máte zkušenost se CND Vinylux?

12 komentářů:

  1. Krasna farba :) Ale na tvojich nechtoch vyzera kazdy lak pekne :D:D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To není pravda, některé světlé neonky a teplé odstíny na mě vypadají děsně :D

      Vymazat
  2. Tak to je opravdu krasna barvicka :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Překrásná barvička.. :-) Já si moc nehty nelakuji, mám malý nehtíky a žádný lak se mi na těch mejch špalíčkách nelíbí.. :(

    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Ten je bozsky! Nadherne nehty jako vzdy.

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný úlovky :) těším se na swatche hlavně opičáků a Cucio :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ach ta barva<3 Je naprosto výjimečná:) Taky by se mi hodil nějaký lak v takovém odstínu:) A musím pochválit krásně udržované nehty:))
    ...///Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)