Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 6. dubna 2015

Letem světem březnové novinky 2015

   Máme tu začátek dubna. To znamená dvě věci - moje narozeniny a novinkový článek za březen :) Čemu jsem tedy za poslední měsíc neodolala?


   Po dlouhé době jsem se mrkla k Rocherovi. Parfém So Elixir miluji a dochází mi, tak jsem si k narozeninám pořídila 30 ml. Se 40% z letáčku přišel na cca 500 Kč, což je super :) Můj nejmilovanější krém na ruce byl k nákupu jako dárek a na balzámky byla akce 2 za 79 Kč :) Vzala jsem je, přestože mám balzámů na rty milion a asi je nespotřebuji všechny do konce života, i kdybych si už žádný jiný nekoupila :D


   Z mého oblíbeného eshopu Beautyville jsem dostala něco na testování pro moji problematickou pleť. CC Cream a pigmentovaný krém pro léčbu akné s léčivou sírou od značky Dr. Dennis Gross. Recenze bude později, ale zatím jsem nadšená, hlavně z toho menšího krému :)


   Koupila jsem si i něco u nás v práci. CND Vinylux Weekly Top Coat miluji a teď, když nikde není NYC Turbo Dry byl jasnou volbou... Jen cena je vyšší, maloobchodka je 295 Kč.
   K tomu jsem přibrala i lak od Cuccio v malinovém odstínu Call In The Calgary, na který mě upozornila kolegyně. Je moc hezký, dívčí, něžný i elegantní a výrazný zároveň. Baví mě :)
   A ještě štětec na francouzskou manikúru, se kterým opravuji přetahy lakem na nehtech. Zapomněla jsem ho vyfotit, je tenký, ale hustý a dobře se s ním pracuje.


  Krásný balíček dorazil z Ogilvy PR od milé Lenky Čarkové. Bepanthen testuji společně se třemi z vás a produkty od Gabriella Salvete byly dárek. Radost mám hlavně z CC Creamu, protože ho mám moc ráda a na léto se bude hodit :) Stejně jako námořnicky modrý Sugar lak v odstínu Galaxy.



   V Rossmannu jsem se stavila pro šampon pro jemné vlasy od Alterry, který moc hezky voní. Ještě jsem ho nezkoušela, vrhnu se na něj tento týden, tak uvidíme. A korektor od Catrice v nejsvětlejším odstínu jsem vzala do zásoby, protože vím, jak těžké je ho sehnat v Praze.


   V Marks&Spencer probíhají 70% výprodeje, kde jsem ulovila krásné spodní prádlo. Celý set celkem za
 368 Kč místo 818 Kč :)


  Po dlouhé době jsem si koupila i kalhoty... Pokud něco nerada nakupuji, tak jsou to plavky a právě kalhoty. Najít takové, ve kterých člověk nevypadá jak velryba, je těžké. Klasické světlé džíny jsem chtěla dlouho, tyhle z H&M stály 500 Kč a bohužel se celkem dost vytahávají. Lehoučké a pohodlné kalhoty ála pyžamo jsem vzala ze zvědavosti, dost se mi líbí a jestli mě časem omrzí, tak mi to nebude moc vadit. Za 200 Kč je nechám kdyžtak jako domácí kalhoty :D
 

   Při brouzdání OC Chodov jsem zavítala i do Bershky. Nikdy jsem si tam nic nekoupila až teď. Bohužel jsem celkem zklamaná z kvality střihů, materiálu a šití, ale následující dva kousky se mi moc líbily a ve slevě byla cena odpovídající kvalitě. Top za cca 200 Kč a šaty 249 Kč.



  V H&M jsem se rozšoupla opravdu hodně tento měsíc. Ostatně když každý den chodíte do a z práce okolo H&M obchodu, tak je to opravdu velké pokušení. Tohle basic tílko má moc hezký, pevný a pohodlný materiál a jemný vzorek. Cena 179 Kč.


   Krajkový kardigan je miláček - něžný, pohodlný a hodí se k šatům i džínám. Hodně lidí mi říká, že vypadá jak ze záclony, ale to mi nevadí, pro mě je to krásný romantický kousek. Jo a ve slevě za 200 Kč ;)


  A ještě dva náhrdelníky. Vlevo vidíte nejzvláštnější náhrdelník mé sbírky, hodně surový a to se mi na něm moc líbí. Námořnicky barevně laděný a za 299 Kč. Vpravo pak jednoduchý růžovozlatý náhrdelník ve slevě za 70 Kč :) Vše H&M.


Tak a to bylo za tento měsíc vše. Čemu jste neodolali vy? :)

Mějte se krásně a užívejte si Velikonoce!

11 komentářů:

  1. veľmi sa mi páči ten kardigan ! :) možno vyzerá ako záclona ale je nádherný a viem si ho predstaviť s tými svetlými riflami z H&m :) "pyžamové" nohavice podľa mňa určite využiješ na leto, ja ich milujem hlavne k obyčajnému tielku :) lak GS Galaxy má veľmi pekný odtieň

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Niky, jsem ráda, že se líbí :) A k těm džínům svoji záclonku nosím právě moc ráda :D

      Vymazat
  2. Asi jsem se zamilovala do květovaného topu z Bershky. Nic z Bershky nemám ale vidím že to budu muset napravit :D
    O korektoru Catrice Camouflage dlouho přemýšlím, protože ho má snad každý ...no a ten krajkový kardigan je skvělý, strašně se mi líbí tvůj styl :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky předtím nic z Bershky neměla, ale mimo slevy to podle mě není nic moc, protože ta kvalita není bůhvíjaká, i když věci mají nádherná!
      A děkuji :)

      Vymazat
  3. Jé nákupy v YR, to mi dáváš.TAky mi nyní přišel slevový letáček a moc moc doufám, že se tam tento měsíc po roce dostanu :-) Ten krém na ruce mě láká a ještě víc ten, co je v kelímku - balzám na ruce.Od Alterry mám šampon s kofeinem a nemohu si ho vynachválit, je parádní.

    OdpovědětVymazat
  4. ty šaty jsou fakt krásné :) a docela mě zaujal ten topcoat, ten jde teda použít na jakýkoliv lak?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jasně že jde :) Hodně manikérek ho používá i přes ostatní laky jako Orly, OPI, China Glaze... Ale EverGlaze Top Coat mi přijde o chlup ještě lepší, ale zatím není v prodeji v ČR... A dost smrdí oproti Vinyluxu :D

      Vymazat
  5. Nové džíny bych taky potřebovala :). Hrozně se mi líbí náhrdelníky a ten krajkový cardigan. V YR jsem byla taky a koupila jsem si kokosový a vanilkový balzámek

    OdpovědětVymazat
  6. Krajkový kardigan je super! Záclonu v něm nevidím :)
    My Make-up Store

    OdpovědětVymazat
  7. Ty šaty a ten kardigan, úplná závist ♥

    BayaChick

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkné novinky. Z YR mám taky ten třešňový balzám na rty a taky tu zásobu do konce života asi nespotřebuju. :-D
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)