Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 17. dubna 2015

Outfit: Spring dress in sunset

Krásný pátek všem :)

   Co plánujete na víkend? Já doufám, že bude hezký a slunečný, abych mohla zase vyvětrat tyto šaty, které vám dnes ukáži :)


   Při hledáních jarních šatů pro tento rok jsem měla jasný požadavek - světlé, něžné. A objevila jsem je v Bershce za směšných 250 Kč. Baví mě kombinovat je s výraznou černou, punčochami, do pasu uvázat saténovou stuhu, vzít lodičky a vyrazit. Jednoduché, éterické. Mise jarní šaty byla splněna!




šaty - Bershka
punčochy - Tezenis
lodičky - Marks&Spencer
kabelka - Marks&Spencer
stuha - galanterie
rtěnka - Guerlain Rouge G Beatrix






  Fotily jsme se Siu, když už se slunce chýlilo pomalu ke spánku, takže fotky získaly na světelné dramatičnosti, což mě dost baví. Co na ně říkáte? :)




photos by http://www.peackapples.com/

Co říkáte na dnešní outfit? A jaké jsou vaše jarní šaty pro tuto sezónu?

Krásný víkend!

32 komentářů:

  1. Krásná jako víla :-)

    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ty šaty jsou úžasné! A moc ti to tady na fotkách sluší! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Šaty jsou úžasné a moc ti sluší :) A fotky ty teda jsou :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné šaty! Moc ti sluší!!! Taky jsem sháněla šaty (ale spíš společenštější, které si můžu vzít jak do světa, tak do divadla) a našla je v úterý v Reservedu, tak jsem se radovala ze sluníčkových dnů, že je hned můžu nosit, a dneska je zase ošklivo :D Tak ještě jednou - nádherné a překrásné šaty a dík za tip, půjdu omrknout Bershku :)
    Primadonna Realness

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná Nikolka, šaty ti celkově moc sluší, i na veletrhu jsi byla krásná! :) A fotky se zapadajícím sluníčkem mají vždycky své kouzlo, v tuhle denní dobu fotím nejradši :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéj díky Aničko <3 Haha na veletrhu jsme byla dost nevyspalá a podle mě jsem musela vypadat zoufale :D Pokud ne, maskování se podařilo!

      Vymazat
    2. Nádherné šaty, moc ti sluší. Jsi modelka, fotky jsou perfektně udělané, palec nahoru a klobouk dolů😊

      Vymazat
  6. Jsi krásná, takže Ti bude slušet naprosto cokoliv... :)) Ale je to vážně nězné a éterické. Světlo tomu jen dodává. ;)
    O víkendu má u nás pršet, ale muž poběží půlmaraton, tak mám v plánu hlavně usilovně fandit. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ať muž doběhne mezi první a závod se mu líbí a podaří :)

      Vymazat
  7. Tobě to tak moc sluší! Mě pořád baví etno vzory, tak jsem si pořídila v hm-ku krátké šaty se zajímavými průstřihy v pase a kolem ramínek. Jsou bílé s černým vzorem a ten je dobarvený zelenkavou a růžovou. Budou fajn i na léto.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markét, asi vím, které myslíš :) V H&M teď mají moc hezké "hippie" věci, takové hravé, ráda je okukuji cestou do a z práce ve výloze :)

      Vymazat
  8. Šaty jsou vážně moc krásné, hrozně ti sluší :)

    New in: March 2015

    OdpovědětVymazat
  9. Budem síce opakovať to, čo je aj v komentároch nado mnou, ale šaty sú naozaj nadherné a neskutočne ti svedčia :) Veľmi sa mi páči tá stužka, dodáva šatám správny šmrnc :) A moje momentálne obľúbené šaty sú tiež z Bershky, z materiálu, ktorý u nás doma voláme hladko-obratko, s trojštvrťovým rukávom, dĺžka pod kolená s rozparkom až do polky stehna. Sú síce šedé, ale keď si k ním dám ružové pančuchy a svetlú riflovú bundu alebo fialové conversky so zelenou kabelkou (všetko dohromady nie, to by už bola asi pekná divočina :D), tak je z toho hneď veselý jarný outfit :) Uf, to som sa ale rozpísala, vidno, že komentár píšem na počítači a nemusím bojovať s diakritikou na telefóne :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, jen se klidně rozepisuj, jsem jen ráda. Šedá nemusí být jen podzimní a zimní barva, jak píšeš, stačí dát k tomu pastelové doplňky a hned je to jarní outfitčok :)

      Vymazat
  10. S tou černou mašličkou v pase vypadají naprosto dokonale, moc Ti to sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Překrásné fotky i šaty. Moc ti to sluší :) Taky ráda kombinuji šaty s černými silonkami.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Černý jsou nejlepší, dělají krásné nohy :D

      Vymazat
  12. Šaty jsou krásný, parádní jakou mají tu sukýnku :) Moc Ti to sluší

    OdpovědětVymazat
  13. Nádherný šaty, ještě krásnější žena ! ♥ Povedlo se moc. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Jsi tak krasna v tech paradnich satech! Skvely ulovek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Marti :)) Jen škoda, že ten materiál není lepší, ale zase za tu cenu... :)

      Vymazat
  15. fotky sú úžasné, si na nich prekrásna !!! :) ako hotová modelka hlavne na tej druhej fotke :)

    OdpovědětVymazat
  16. Moc krásné šatičky, moc krásné fotky a moc krásná Ty :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Tie isté lodičky mám aj ja, len v telovej farbe... Sú absolútne dokonalé, skvele sa nosia! A si fakt nádherná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ďakujem! A souhlasím, ty lodičky mají měkkou výstelku a jsou příjemné na nošení, navíc za tu cenu :)

      Vymazat
  18. No ty šaty - musím přiznat, že ti perfektně sednou a jdou k tobě:) A v kombinaci s černou ještě víc vyniknou:)
    ...///Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
  19. Šaty jsou nádherné! :)

    http://www.obycejny-blog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)