Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 10. dubna 2015

Sen noci svatojánské od 100% Pure

Krásný pátek všem :)

  Dnes tu mám pro vás swatche jednoho ze tří laků od značky 100% Pure. Jak si lak s názvem odstínu Midsummer Night's Dream vedl?


  Všechny laky této značky jsou 10-free - neobsahují formaldehyd, toluen, DBP, kafr, formaldehydovou pryskyřici, xylen, parabeny, parfémy, ftaláty a živočišné složky.
   Štěteček je užší, kulatý, klasický. Práce s ním není úplně optimální, protože díky úzkosti se musí do laku namáčet víckrát, aby barva pokryla rovnoměrně celý nehet. 
   Tento odstín je naštěstí dobře pigmentovaný. Jedná se o čirý lak se spoustou modrých a fialových menších glittrů, který je naprosto božský. Výsledná barva je na dálku hodně zářivá, tajemná a naprosto skvělá. Připomíná mi hvězdné mlhoviny plné třpytivého hvězdného prachu.
   Hustota laku je střední, při aplikaci druhé vrstvy nijak nehoustne a netáhne se, jako to dělají jiné glittrové laky. K plnému krytí překvapivě stačí dvě vrstvy a pokud nanesete pouze jednu slabou, můžete jej použít jako efektový nadlak.








   Lak schne s hrubým povrchem a vypadá jako pískový. Výdrž je však oproti pískovým lakům o něco slabší, ale stále silnějších jak u klasických třpytivých lak. Schne rychle.

   Tento odstín jsem zkoušela dát v jedné vrstvě přes černý lak (milovaný SpaRitual Street Smart) a výsledný efekt se mi moc líbil :) Ale samotný lak bez podkladu asi více :)



   Za mě ano - krásná barva, snadná aplikace bez potíží, dobré schnutí a průměrná doba výdrže. Cena je 319 Kč za 14,7 ml např. zde.

Co na tento sen noci svatojánské říkáte vy? :)

Děkuji zastoupení značky 100% Pure za poskytnutí laku pro recenzi.

19 komentářů:

  1. Oba varianty sú krásne. Mne sa zase viac páči kombinácia so Sparitualom :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Krása! Ani sa neviem rozhodnúť, či sa mi viac páči samostatne alebo so Sparitualom :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Říkala jsem si, že tobě by se určitě líbil :))

      Vymazat
  3. Krása! Ani sa neviem rozhodnúť, či sa mi viac páči samostatne alebo so Sparitualom :)

    OdpovědětVymazat
  4. oh so sparťákom je úplne boží! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ach, ta 7. fotka ♥ Je krásnej a taky u mě boduje víc samotný. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Za mě jako obě varianty moc povedené ;) Tohle je po dlouhé době lak, který mě fakt zaujal, člověk už je nějaký přesycený všech těch běžných barev, když mrknu na fotku, vyskočí mi minimálně pět podobných "dupe" v mysli a z toho mám často minimálně dva doma :D
    Tohle je fakt moc pěkné samotné i v kombu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zase je fakt, co taky nového pořád vymýšlet :D Ale rozhodně souhlas, to je vážně krása :) A navíc ty kvality lakování <3

      Vymazat
  7. Na čeném podkladu jasně vede :)

    OdpovědětVymazat
  8. Je překrásnej. Obě varianty jsou krásné, ale samotný lépe vynikne👍💅👍 A koukám, že náš milovaný Spa Ritual už ma i svou přezdívku😃

    OdpovědětVymazat
  9. Ten je nádherný a ty tvoje dokonalé ruce!

    OdpovědětVymazat
  10. Je nadherny.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Tak ten je riadne napechovaný tými glitríkmi. Páčia sa mi obe manikúry. Prvá je úplná fialka a druhá vesmírna odysea :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak ty jsou naprosto úžasné :) Už nad nimy slintám na IG hodně dlouho. Budu si muset nějaký pořídit :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)