Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 27. dubna 2015

Sprchování plné malin!

Krásné pondělí všem :)

   Taky se už těšíte na léto? Já ohromně! Nejvíc až si vezmu starý slamák, posadím se do babiččiny zahrady, kde bude svítit slunce, včely budou bzučet okolo růží a levandulí a já budu z keříku uzobávat sladkokyselé maliny. Pokud máte podobnou ideu letních víkendů a nechce se vám na ně čekat, tak se můžete malinovým opojením obklopit snadno z pohodlí vaší vany - s peelingem od Yves Rocher!


   Řada Plaisirs Naature je božská a ze všech nabízených parfemacích je nejlepší rozhodně malinová (tedy pro mě, i když oves, olivu, jahodu a kokos taky miluji a nepohrdnu ani broskví či ostružinami). Jsem totiž malinový závislák - miluji malinové želé z Marks & Spencer, malinové jogurty, horké maliny s vanilkovou zmrzlinou a malinovou toaletní vodu právě z řady Plaisirs Nature :) Sladká ale i kyselá, šťavnatá, zvláštně sametová - jednoduše jako maliny!


   Jako drtivá většina sprchový gelů YR ani tento nevysušuje moji atopickou pokožku a za to má rozhodně palec nahoru. Vyloženě hydratační ale není, ostatně to nemá ani v popisu. Sice obsahuje drť z meruňkových pecek a zrníčka kiwi, ale jeho peelingové vlastnosti jsou spíše jemné a opravdu se tak hodí na každodenní používání. Exfoliaci zajistí hlavně meruňkový prach, kiwi zrníčka mi přijdou osobně spíše na ozdobu, ale zase moc hezkou!


   Gel je jinak středně hustý, moc nepění (což mi ani nevadí) a přijde mi jako lepší průměr. Vůně je jednoduše božská, věrná své malinové rodince obsahující sprchový gel, tělové mléko, toaletní vodu, mýdlo, šumivou tabletu do koupele a lesk na rty. Provoní celou koupelnu, ale na pokožce moc nevydrží a musí se jí pomoci tělovým mlékem.


  Ve složení je malinový extrakt bohužel až na konci... Kdyby ho tam bylo více, třeba by vůně vydržela o něco déle :) A musím pochválit, že místo SLS je v peelingu ALS, který vysušuje o něco méně a je méně agresivní.

   Za mě ano, pokud máte rádi malinovou vůni a nesnesete příliš hrubé tělové scruby. Pořádné vydrhnutí kůže pak ale hledejte u jiného výrobku :)

Cena 99 Kč za 200 ml např. zde. V nabídce je ještě broskev, jahoda, vanilka a ostružina.


Zkoušeli jste tyhle jemné peelingy? Jak oslovily vás? A na co se v létě těšíte nejvíc vy? :)


22 komentářů:

  1. Ooo to by se mi líbilo! Malinovou vůni zbožňuji. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus a uvidíš :) Pokud miluješ maliny, zklamaná nebudeš ;)

      Vymazat
  2. Podívám se po něm :) Kdysi jsem měla malinový peelingový sprcháč s mátou od Oriflame a taky nebyl špatný, ale do dneška mám v té parfemaci sprej a už mi ta vůně moc nevoní. Ale tohle bude určitě něco úplně jiného bez té máty :)

    OdpovědětVymazat
  3. Horké maliny ♥ Taky se těším na léto a vždycky od konce dubna se začnu obklopovat letně voňavou kosmetikou, tenhle malinový gel k nim rozhodně patří :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jó tutoho mazla jsem nedávno dopotřebovala. A prostě nemůžu než souhlasit, parádní záležitost.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
  5. Už jen pro tu vůni! Hezký článek a hlavně fotky.

    OdpovědětVymazat
  6. Také ho používám a je moc fajn ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Měla jsem jahodový, který taky božsky voněl :). Byla jsem s ním poměrně spokojená, jen mi vadila hodně tekutá konzistence a tím pádem rychlá spotřeba.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Mně přišel tekutý akorát a i průměrně vydržel.

      Vymazat
  8. Děkuji za tip, ráda se po tomto produktu podívám, navíc já maliny a jejich vůni naprosto miluji. :-))
    zvu tě na můj blog.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/2015/04/vyhrala-jsem-listky-na-interbeauty.html

    OdpovědětVymazat
  9. Já měla tento peelingový sprcháč tuším ve verzi jahoda a byl úžasný :)

    Make-up speciál - 1. část

    OdpovědětVymazat
  10. Já mám teď čokoládový peeling od Saloos, ale tento vypadá taky lákavě :). Zrovna zítra do YR plánuju cestu pro ten dvoufázový chrpový odličovač

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odličovač je perfektní, mám ho moc ráda :)

      Vymazat
  11. Já se v pátek dostala asi po 2 letech do prodejny YR a odvezla jsem si nákup jak hrom a ostružinový peeling, chtěla jsem ho dlouho.Vůně opravdu nevydrží,ale vyhladí pokožku krásně a mňam ta vůně při sprše.Ale včera jsem se myla klas. sprcháčem od nich granát. jablkem a tam se tedy na těle vůně opravdu drží :-)

    OdpovědětVymazat
  12. To je něco pro mě :-)

    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Chtěla jsem si pořídit nějaký tělový peeling a tohle byl jeden z favoritů. Nakonec ho ale nemám právě z důvodu, že peelingová zrníčka jsou moc jemná :)
    My Make-up Store

    OdpovědětVymazat
  14. Až spotřebuju můj vanilkový peeling od YR tak si chci koupit tenhle :))

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
  15. Miluju Yves Rocher ♥ Je to nejdokonaleji voňavá značka na světě :-) Na tyhle peelingové gely jsem koukala už několikrát a jsou vážně luxusní :-)
    since-2015.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)