Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 4. května 2015

Cornwallský rarach jménem Organic Trevarno

    Také máte britský Cornwall spjatý s ocelově modrými rarachy z Harryho Pottera? Já ano. Ovšem od minulého roku se mi při slově Cornwall vybaví ještě jedna věc - ohromně voňavá přírodní kosmetika Organic Trevarno :)


   Organic Trevarno si mě získala hned ve výdejním místě eshopu Beautyville v Modřanech, kde jsem mohla zkusit několik vzorků. Všechny božsky voněly, obzvláště ta jejich mýdla - to je něco. Exploze vůní pro všechny vybíravé nosánky. A určitě se chystám na heřmánkový peeling, který je plný sušených květin a vypadá naprosto nádherně!
   Od této značky mám zatím všeho všudy 5 výrobků, dnes vám představím oční krém a tuhé mýdlo, které jsem si koupila na podzim loňského roku. Tak jdeme na to :)

Oční krém

   Výživný krém určený pro péči očního okolí, které by měl zbavovat otoků a tmavých kruhů. A to vše pomocí přírodních ingrediencí a bez chemie. Kde je realita?


   Krém je v krásném skleněném kalíšku s hliníkovým víčkem a je tak lépe rozložitelný než kdyby byl z plastu. První plus. Fialová barva kelímku a minimalistický design druhé. Jo, mít na stolku jen tyhle dózičky, pískala bych si radostí :) Vím, na vzhled dávám asi moc.
   Barva krému je smetanově bílá, konzistence středně hustá. Skvěle se roztírá a stačí ho jen trocha. Což je fajn, krém vám vydrží dlouho, jenže tento je bez konzervantů a měl by se spotřebovat do 4 měsíců. Já mažu poctivě každý večer po dobu 5 měsíců a těch 15 ml jsem nesdělala snad ani do poloviny! Takže tak...


   Tahle přírodní mastička skvěle hydratuje oční okolí, opravdu. Večer nanesu a ještě ráno cítím osvěžující pocit okolo očí a to je u mě zázrak. A ještě větší, že mě toto mazání neštípe, protože to  mi dělá asi 85% očních krémů.
    Přijde mi, že i trochu vyhladil vrásky okolo očí, ale je možné, že si to jen nalhávám. Bohužel tmavé kruhy neodboural (ale to u mě nic nedokáže, navíc jako panda vypadám už od dětství). Za to umí zredukovat otoky okolo očí! Přičtěte si k tomu hydrataci a osvěžení a máte ideální oční krém na horké letní dny :)



   Jak vidíte, složení je hodně přírodní :) Vůně krému vychází hlavně z růže a citrusů, je osvěžující, celkem výrazná. Pokud máte rádi velmi přirozené vůně, zamilujete si ji a nebude vás vůbec obtěžovat. V opačném případě doufejte, že brzy vyprchá :)
   Cena je 351 Kč za 15 ml zde a jestli hledáte osvěžující krém, který oční okolí dlouhodobě hydratuje a mírní otoky, jděte do něj :)

Přírodní mýdlo z vanilky, mandlí a kakaového másla

   Asi jsem vám tu už psala, jak miluji tuhá mýdla. Pořád je kupuji, ale horko těžko spotřebovávám, protože většina mě vysušuje na kost a celkově hrozně dlouho vydrží. Tohle jsem si rozdělila na dvě části - jednu používám na tělo a druhou na obličej. Jak si oproti jiným mýdlům vede?


   Podle hlavních ingrediencí vanilky, mandlí a kakaového másla byste u tohoto produktu čekali sladkou, oříškovou vůni. Chyba lávky, já v něm cítím vanilku a citrusy (obsahuje bergamotovou silici) a divoké růže. Je to taková svěží, kořeněná vůně, která podle mě nesedne asi každému. Mně se ale líbí, sice mě nevzala za srdce a příště zkusím jinou parfemaci, ale snesu jí :)


   Mýdlo je už na dotek mastnější, což přisuzuji hlavně kakaovému máslu. To způsobuje, že nevysušuje tolik jako jiná tuhá mýdla, ale hydrataci jako od sprchového mléka nečekejte. Rozdíl vidím i v tom, že mi stačí se po koupeli namazat jen lehkým tělovým mlékem, abych se zbavila částečného pocitu pnutí (mám hodně suchou, atopickou pokožku těla) a nemusím používat hutné tělové krémy jako u jiných mýdel (výjimku tvoří mýdlo s kozím mlékem z mýdlárny Rubens a tablety Dove). 
   Díky zrníčkům z vanilkového lusku má mýdlo zase abrazivní schopnosti a je tak vhodné i pro jemný peeling pleti :)
   Na obličeji mi žádnou paseku nenadělalo, akné se nijak nezhoršilo, jen musím pleti zajistit vhodný hydratační krém, aby pokožka netrpěla případným suchem, které u mě v jisté míře vyvolávají všechna mýdla.


    Složení je  stejně lahodné jako u předešlého produktu a tudíž vhodné pro všechny milovníky přírodní kosmetiky.
    Finální verdikt? Lepší mýdlo, které vysušuje o poznání méně než jiná, zajišťuje jemný peeling, ale jinak jsem si z něj na zadek osobně nesedla. Uvidíme, jak si povede další mýdlový adept této značky, který tu doma čeká na svoji koupelovou chvilku slávy :)
   75 g vás vyjde na 115 Kč tu.

    Oba výrobky mi přijdou při nejmenším dobré a vzhledem ke složení a celkem příznivé ceně bych je určitě doporučila. Co vy? Máte zkušenost se značkou Organic Trevarno? :)

Přeji vám úspěšný týden!

14 komentářů:

  1. Nejvcí mě zaujalo to mýdlo.. :-) Asi po něčem mrknu :-) Díky za tip.

    Zvu tě na svůj blog
    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám od této značky Denní krém a přijde mi skvělý! Jediný problém je, že se má spotřebovat do 4 měsíců, tak snad stíhám :-D. Mou smíšenou pleť s mastnou T zónou vůbec nezatěžuje, krásně voní, pleť vypadá zdravě a odpočatě :). Ačkoliv je to názvem denní krém, používám ho na noc a ráno pod makeup zmatňující krém od Laidbare. Už nechci na mém obličeji nic z drogérie ani vidět!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) Zmatňující Laidbare mi dochází, musím objednat :) Na noc používám spíš olejíčky,dlouho jsem neměla klasický krém :)

      Vymazat
  3. Měla jsem Denní krém (ten fialový) a Propolisovou mast, mast dobrá, ale krém na mě moc mastný, nevoněl mi, plus mi vadilo, že se do něj musí prstem... mám radši krémy v tubách. Ale oční krém mě zrovna zaujal :)

    OdpovědětVymazat
  4. Zajímavé, to mýdlo bych hrozně ráda očuchala :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tuhle značku sem vůbec neznala a přírodní kosmetiku ráda zkouším, takže mockrát děkuju za tip! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zkus, třeba ten odličovací olej je také moc dobrý :)

      Vymazat
  6. Tento krém som chcela vyskúšať, ale bol dlho vypredaný. Tiež ma veľa očných krémov štípe, tak dúfam, že toto bude výnimka.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak vím, co bude můj příští oční krém. :D

    OdpovědětVymazat
  8. tyhle mýdla mi přijdou nejméně vysušující s nejlepší vuni , pro mě top v tuhých mýdlech

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus ještě to s kozím mlékem od Rubens mýdlárny, to mně osobně přijde top top nevysušující :)

      Vymazat
  9. Tak tuhle kosmetiku neznám a docela jsi mě nalákala, jéje já pořád hledám super oční krém :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Vůbec jsem tu značku neznala. Zaujalo mě to tuhé mýdlo. Mám to s mýdly stejně, jsem do nich blázen, neustále nějaká kupuji a stejně nestíhám spotřebovávat, tak je dávám do prádelníku mezi prádlo, trička a svetry. Nejvíce miluji Florentýnská mýdla, která paradoxně nevysušují a v prádle dokáží vonět i několik let:))

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)