Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 20. května 2015

Glittrové šílenství jménem Mardi Gras

   Je až s podivem, že se konečně dostávám do starých kolejí. Takže je tu středa a s ní tradiční lakovací článek. Dnes s odstínem Mardi Gras od 100% Pure.


   Laky 100% Pure jsou 10 free, tudíž neobsahují formaldehyd, toluen, DBP, kafr, formaldehydovou pryskyřici, xylen, parabeny, parfémy, ftaláty a živočišné složky. Jeden lak už jsem tu recenzovala, konkrétně odstín Midsummer Night's Dream.

   Mardi Gras tvoří čirá tekutina se spoustou glittrů - větších smaragdově zelených, zlatých, světle růžových a větších červených a zlatých. Pořád přemýšlím, co mi to připomíná. Když se lak nanese samotný, dračí šupiny nebo kopec zlata a drahokamů, dá-li se v jedné vrstvě na jeden lak, pak ve mně evokuje letní rozkvetlou louku.











   Chcete-li ho dát samotný, budete muset použít 3 vrstvy a to celkem silné. Jako efektový lak poslouží i s jednou vrstvou.
   Schnutí není úplně optimální na glittrové laky a základní tekutina dlouho prosychá a je gumová. 
   Lak celkem dobře drží na to, že se jedná o třpytivý odstín a navíc s velkými glittry. Možná že je to právě díky konzistenci tekuté složky.
   Co ale pochválit rozhodně nemůžu, je odstranění. Jako efektový lak nejde s porovnání ostatními glittrovými top coaty dolů nejlépe a na 3 vrstvy na celý nehet nepomůže ani alobalová metoda a lak se musí pracně seškrabávat, což není moc šetrné k povrchu nehtů.

Přes CND Dark Lava.



   Mně se lak moc líbí jako efektový i jako klasický glittrový, ale bohužel pracnost odstranění mě celkem odrazuje. Co na něj říkáte vy? :)

Za poskytnutí laku k recenzi děkuji eshopu 100% Pure.

11 komentářů:

  1. Jó to je jak poklad draka Šmaka. Ale mně se víc líbí jako efekťák přes ten tmavý lak, ještě bych dala třeba matný topcoat pro ještě jiný efekt. Ale sundavat bych ho teda nechtěla. Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím matem je to zvláštní - dávala jsem ho na matný SpaRitual a od té doby je jako efektový nadlak matný taky, ale samostatně ne :)

      Vymazat
  2. Libi se na tom poslednim laku. Krasny!

    OdpovědětVymazat
  3. Samostatně se mi nelíbí, ale na na tom tmavém laku je nádherný :).

    OdpovědětVymazat
  4. a jajajaaaj, na tom tmavom podklade je to nádhera a dokonalosť! Ako samotný by som si ho dať na nechty netrúfla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se samotný moc líbil, fotky mu podle mě ubírají dost na kráse.. :/

      Vymazat
  5. Nelíbí, vůbec nevím, kam a k čemu bych takovouhle divočinu nosila. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Je krásný :) Samotný i jako efektový - na tom tmavém podkladu dokonale vynikne :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)