Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 22. května 2015

Instagramové tipy aneb koho mě baví sledovat

Krásný pátek všem :)

   Nevím, jak vás, ale mě baví Instagram ze všech moderních médií nejvíce. Od té doby, co mám vlastní instagramový účet, nedělám nic jiného než, že sbírám inspiraci a kochám se krásnými fotografiemi. Koho tedy sleduji nejraději?

https://instagram.com/linda_lomelino

Linda Lomelino si jednoznačně zaslouží být na prvním místě. Talentovaná fotografka a kuchařka vytváří ta nejkrásnější zátiší s nejrůznějšími dobrotami, květinami a fascinující hrou světla, která dodává fotografiím úžasný vintage vzhled. Co fotka, to skvost. Pro mě jednoznačně největší instagramový objev 

https://instagram.com/kristina_bazan
Pro mě nějkrásnější blogerka, to je Kristina Bazan. Mám pocit, že se převléká snad 5x denně do úplně nového outfitu a všude má s sebou profesionální fotografy, protože na svůj instagram přispívá vážně štědře. Často cestuje, tak se díky ní podívám i na zajímavá místa nebo akce, zrovna teď je na festivalu v Cannes, kde jí šperky propůjčil luxusní dům Chopard. Tomu dělá reklamu (stejně jako modelka Petra Němcová, na instagramu ji naleznete jako @pnemcova, určitě doporučuji sledovat její inspirativní profil :)).

https://instagram.com/lenaperminova

Modelka, filantropka a maminka 2 kluků a jedné roztomilé holčičky Elena Perminova pochází z Ruska a na internetu najdete něco málo o její pohnuté minulosti. Dostala se z toho a nyní prezentuje modely luxusních značek. Chtěla bych mít nejen její šatník, ale i nohy :) Co se týče oblékání, je velmi inspirativní. Z Rusek pak doporučuji sledovat i Ulyanu Sergeenko, módní návrhářku, jejíž modely v současném světě nemají obdoby (@ulyana_sergeenko_moscow).

https://instagram.com/lacquerloon
"Nehtových" účtů na instagramu sleduji víc, ale ten zvaný Lacquerloon, je můj neoblíbenější. Krásné fotografie, na kterých jsou zobrazeny prsty ve stále stejném úhlu a světle, což mám jako konzerva ráda. Precizní lakování, krásný výběr neotřelých odstínů, stále nové a nové neznámé značky - mnoho důvodů, proč byste se na tento účet měli podívat také :)

https://instagram.com/chiaraferragni
Nejznámější blogerka světa Chiara Ferragni má neskutečně zajímavý život plný cestování, módních přehlídek, focení, tvoření pro vlastní značku (zabývá se hlavně výrobou bot) a neobvyklých zážitků. O její popularitě svědčí i fakt, že byla jako první blogerka nakreslena pro seriál Simpsonovi :)

https://instagram.com/marksandspencer

Na instagramu sleduji mnoho značek a obchodů (H&M, Guerlain, Chanel, Lindex, Ellie Saab, Balmain Paris...), ale můj milovaný Marks&Spencer jasně vede. Naleznete zde inspiraci na outfity, kosmetiku, dekorace a interiéry nebo recepty. Vše s notnou dávkou anglického stylu :)

https://instagram.com/misspandorablog

Moji nejoblíbenější zahraniční blogerku, Louise Ebel známou jako Pandora, musím samozřejmě sledovat nejen na jejím blogu přes GFC, na Facebooku, ale také na instagramu. Z fashion blogerek má tato Pařížanka jednoznačně nejkrásnější fotografie i outfity, které jsou mi stylově hodně blízké. A připomíná mi moji milovanou Francii 


https://instagram.com/photo_with_love

Máte-li chuť se rozněžnit nad romantickými fotografiemi a starou Prahou, pak mrkněte na profil Evgeniye Ovsyannikové, která žije v Praze a je fotografkou, jež dokáže zachytit chvíle nekončícího štěstí v nezapomenutelné atmosféře našeho hlavního města :)

https://instagram.com/shaedetar

A abychom těch fotografek neměli málo (když se jedná o instagram), pak je tu i Shae DeTar, dvorní fotografka značky SpaRitual, která má velmi zajímavé obrazy. Nepřispívá zas tak často, ale věřte mi, že zde kvalita převyšuje kvantitu. Moc mě její umělecké pojetí krásy a světa jako takového baví, třeba bude i někoho z vás :)

https://instagram.com/triangl_swimwear

A na odlehčení mysli tu mám tip na sledování účtu společnosti Triangl, která je známá výrobou originálních neoprenových plavek. Víc jak polovina jejich příspěvků zobrazuje jedinečné pláže, azurově modrý oceán, palmy, bílý písek a opravdu krásná místa na odpočinek. Takže pokud se do takovýchto destinací nepodíváte sami, doporučuji kochat se aspoň tady :)

Sama sleduji profilů na instagramu více, ale toto jsou moje nejoblíbenější. Koho máte rádi vy? :)

5 komentářů:

  1. Pěkná inspirace, musím si článek otevřít v mobilu, ať si můžu účty lépe prohlédnout (a případně hned naklikat sledování). Hezké fotky mám ráda a ráda na ně koukám přes Instagram. :) Osobně sleduju tak od každého něco (a hodně králičích účtů, ty jsou moc roztomilé), nějaké vyloženě nejoblíbenější asi nemám... )

    OdpovědětVymazat
  2. Instagram je závislosť... ja sledujem neskutočne množstvo ludi a teda ani nebudem menovat, lebo je ich strašne vela takých, čo ich mám rada.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je super, musím mrknout. Už teď mě ale moc zaujala Linda Lomelino ! A Pandora je překrásná ♥
    Já mám na Instagramu asi nejraději Kpunkka - kluk žijící ve Finsku s nádhernými fotkami tamější krajiny a zvířat. :) Jeho snímky jsou mnohdy až dech beroucí.

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké tipy, ten první si určo najdu:) Chiaru ráda nemám a přijde mi, že od dob kdy jsem ji sledovala se z ní stala holka s postavou anorektičky, nedávno jsem na její profil narazila a dost mě to překvapilo.....:(

    OdpovědětVymazat
  5. Ja mám rada hlavne ScaryKejt, ktorá je zároveň aj skvelou blogerkou a potom ešte rose_and_love2 a gabrinkas.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)