Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 18. května 2015

Květinová party s Rocherem

Krásné pondělní ráno :)

   Vzduch začíná být příjemně sladký a voňavý po květinách a květech keřů a stromů, tak proč si po dlouhé době nedat recenzi na nějaký parfém? Třeba Flowerparty od Yves Rocher? :)


   Vůni jsem dostala od bývalého přítele a později i od jeho bratra (stejný vkus v rodině se nezapře :). No s recenzí jsem si dala dost načas a přiznám se, že jsem zmatená, jestli je u nás ještě v prodeji. Na českém eshopu není, na francouzském ano a Nat ji prý nedávno viděla v prodejně. Tak kdo ví, ale ve Francii ji ještě seženete, jestli se tam chystáte na dovolenou.

   Vůně byla uvedena na trh v roce 2010 a dočkala se ještě dvou verzí - modré Flowerparty by Night a pestrobarevné Flowerparty Summer. Klasická a letní verze jsou EDT, modrá pak EDP.

   Ve složení najdete hlavně ovoce a až pak květiny - maliny, liči, mandarinka, pomeranč, vanilka a růže.


   Z edice jsem měla sprchový gel a toaletní vodu (tu stále ještě mám), takže konkrétně těm se podíváme na zub.

Toaletní voda 30/50 ml

   Flakón mi hodně připomíná Daisy od Marca Jacobse - hranatý a s víčkem ve tvaru květiny navrchu. Samotná lahvička je tradičně ze skla, víčko pak z plastu, což je podle mě škoda. Skleněné by vypadalo a působilo luxusněji. Ale relativně nerozbitné je víčko i flakón, takže z hlediska funkčnosti je vše v pořádku.




    Samotná vůně - no teď přijde největší oříšek celého článku, popsat tu parfemaci :) Chtěla bych mít nos jako Verunky, ale nemám. Naopak mám dost ignorantský nosík.
    Celou vůni bych paradoxně popsala spíše jako ovocnou než květinovou či květinově-ovocnou. Je sladká, ale ne sladkokyselá ani sladkopižmová. V žádném případě se nejedná o bolehlav. Jako první si všímám mandarinek, sladkých, šťavnatých, svěžích. Ty se překvapivě drží v první chvíli dlouho a zdárně jim sekundují maliny, šťavnaté, slaďoučké, sametové. Dále pak hrušku (která tam ale není :D) a jemnou vanilku, která se mísí s růžemi ve vůni, která mi připomíná spíše konec léta, teplý srpen plný zralého ovoce a pozdních květin, jakými růže mohou být. Ke konci cítím i trochu kořeněné složky, které ve mně evokují těžké letní večery, kdy teplota neklesá pod 25°C a panují tropické noci. Po celou dobu si zachovává vůni tu svěží sladkost, která ale celkově na mě bohužel dlouho nevydrží a brzy ji přestanu vnímat. Taková šeříková toaletka nebo So Elixir od téže značky jsou většími držáky. Z hlediska výdrže je to pro mě spíše zklamání, samotná vůně mě baví, i když mám obecně radši květinové vůně se špetkou koření (kadidla, pižma) jako je YSL Parisienne (má nejmilovanější!!!) nebo právě So Elixir od Yves Rocher.



Sprchový gel 200 ml

   Gel z téže řady voní opravdu podobně jako vůně, ale samozřejmě o něco slaběji a cítím v něm více tu vanilku a maliny než citrusy.
   Má středně hustou konzistenci, jemně narůžovělou barvu a pění tak nějak normálně :) Oceňuji na něm, že opravdu nevysušuje a nedělal neplechu ani mé atopické pokožce a to se povede max. 15% všech gelů, které jsem kdy zkusila.
   Vůně se bohužel na pokožce také dlouho nedrží. Obecně mi přijde, že ovocné vůně mizí rychleji než květinové, orientální a kořeněné. Takže je otázkou, do jaké míry je to chyba těchto výrobků.



   Pokud máte rády ovocné vůně, tak na tuhle květinovou party s panem Rocherem klidně jděte. Jen počítejte s tím, že budete muset k večeru vůni obnovit. A kdo ví, jestli se ještě u nás prodává :)

Cena:
EDT 30 ml - 749 Kč (bez slevy)
EDT 50 ml - 1110 Kč (bez slevy)
sprchový gel  200 ml - 295 Kč

Zkoušely jste ji? A jaké typy vůní máte nejraději vy? :)

8 komentářů:

  1. Moc se mi líbí balení,ale kombinace vůní by asi nebyla pro mě :) Ale krásná je

    OdpovědětVymazat
  2. Balení je fakt krásný :), já jsem nezkoušela. Od YR jsem zkoušela jen sprchové gely, kuličkový deodorant, krém na ruce a dvoufázový odličovač

    OdpovědětVymazat
  3. Tuhle vůni mám doma také, už nějaký ten čas a naprotsto ji miluji! Vážně nádherná:))

    OdpovědětVymazat
  4. Náhodou jsi tu vůni popsala moc hezky :) Docela by mě lákala, ale je škoda, že moc nevydrží :( Zrovna mám vůni od Oriflame a taky je nádherná, až na tu výdrž. Takže mám obří spotřebu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zas u téhle ne, je totiž pravda, že večer jí už neobnovuji. A pokud jdu někam večer, dávám si ráno nějakou s větší výdrží :)

      Vymazat
  5. do YR casto nechodim, cize tato vona je pre mna neznama, ale ked som tam bola minule, celkom sa mi zapacil parfem Neroli, len dost kratko na mne vydrzal :-/

    OdpovědětVymazat
  6. Má krásný flakon, ale kromě černé vanilky Vanille Noire, kterou jsem měla v zimě na mě vůně YR všeobecně moc nedrží, mám tendenci se s nimi pak zalévat a flakon mi vydrží sotva měsíc:))

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)