Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 29. května 2015

Outfit: Press!

   Jsem neskutečně ráda, že si díky své práci mohu plnit sny. Vybírat odstíny laků na nehty, sestavovat jejich kolekce, být placená za tvorbu nail artu nebo se objevit v časopise. Takže po článku pro časopis Modeláž nehtů si můžu založit kolonku Press! A o čem byl?


   V rámci spolupráce s blogerkami jsme začali některé oslovovat s tím, jestli by nechtěli svoji módu a styl psaní článků odprezentovat v našem časopise. Je to jednoduché, převést daný trend do outfitu a pak jen čekat, až vám přijde časopis do schránky :) Já se zhostila květnovočervnového vydání a vybrala jsem si téma krajka. 
   Tu jsem se snažila do outfitu prosadit všude možně (kardigan, límeček tílka, vzor kalhot) a udělat ji opravdu letní. Takže volba na bílomodrou kombinaci byla jasná :) Kalhoty se ne všem líbí (kardigan ostatně taky), ale jsou moc pohodlné, lehké a na letní horké dny ideální. Romantičnost celé té sestavy jsem roztříštila moderním náhrdelníkem a koženými sandály :) Vše navíc pasuje k trendu 70. let, který toto léto hraje velký prim.






kardigan - H&M
tílko - Marks&Spencer
kalhoty - H&M
náhrdelník - H&M
boty - Camaieu
taška - dm
oční stíny - paletka Cargo Meet Me In Paris







Náhled strany jste už viděli tady na instagramu. Pro celý text si musíte zajít časopis koupit. A práci tam má i šikovná Romča!

Jak se vám mé letní pojetí éterické krajky líbí? :)

Foto: Siu

9 komentářů:

  1. Hezke! Krasny cardigan a hlavne to slusi tobe a moc!

    Pekny vikend preji.

    OdpovědětVymazat
  2. vymenila by som tasku, inak je to pekne :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavý outfit, jen bych dala asi jinou tašku nevím takhle mě trošku ruší.. :) Ale jinak ti to sluší :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/maly-effectacek.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      Já bych zas doporučila číst vzkaz čtenářům ohledně komentování ;)

      Vymazat
  4. Taky bych k tomu viděla spíš jinou tašku, něco takového trochu etno-hippie, tkaného, s třásněmi... Ale je mi jasné, že jen kvůli tomu nepoběžíš kupovat novou tašku. :)
    Jinak se mi to líbí moc, je to příjemně pohodové a letní. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj přiznám se, že ta3ku jsem kvůli tomu kupovat novou nechtěla :D

      Vymazat
  5. Moc pěkné - opravdu, prostě mi to k Tobě sedí a ty kalhoty jsou parádní :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Som rada, že tam máš niekoho ako Sue (teda tipujem, že fotila ona), lebo všetky tie outfitové fotky teraz vyzerajú tak úžasne. Na gate by som si netrúfla, ale kardigan by som brala hneď

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ďakujem, Zuzanka :)) Jj fotila je Siu, ale brzy mi odjede do Dánska, tak nebudu mít fotografku :/

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)