Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 15. května 2015

Outfit: Summer calling

    Nevím, jak vy, ale já se celý rok těším na léto :) Ráno vás probudí sluneční paprsky, přes den si užíváte čerstvého ovoce a zeleniny, chodíte v šatech a sandálech, u moře dovádíte v plavkách a klobouku a večer všude příjemně voní akáty. A i ty západy slunce jsou v létě nejhezčí. I proto se už v jarních měsících připravuji na léto. Tak jako v dnešním článku - džíny, obyčejné tílko, slaměný klobouk, sandálky a bohémský náhrdelník jasně křičí po létu!


  Miluji kombinaci starorůžové/meruňkové a modré ve všech odstínech. Připomíná mi právě ty západy slunce, romantické i divoké, naprosto ohromující ve všech podobách. Společně s kombinací černé a smetanově bílé je to moje nejmilejší barevné duo. Jaké máte vy? :)

   Mimochodem, tato kombinace džín, tílka a klobouku ve mně evokuje 70. léta a americký kontinent. Nespoutaný outfit ukazující bezstarostnost mládí, jakou obojí prvky oplývají. Zajímalo by mě, jak působí na vás :)








klobouk - C&A
tílko - H&M
džíny - H&M
boty - Camaieu
kabelka - H&M
náhrdelník - Camaieu





Užijte si víkend a dejte mi vědět, kterému ročnímu období a barevné kombinaci holdujete vy :)

foto: Siu

12 komentářů:

  1. Parádní vyletněný outfit :) Já mám léto taky nejradši a moc se mi líbí boty

    OdpovědětVymazat
  2. Krasne jsi to napsala. Ty jsi primo poeta :-) Nejradeji mam leto, ale nejvic mi to slusi na podzim.

    Krasny vikend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Protože podzim ti sedí jako nikomu jinému :))

      Vymazat
  3. Na mě je tílko až moc světlé, ale jinak se mi barevné ladění líbí moc =)
    InHotBlog

    OdpovědětVymazat
  4. Veľmi sa mi páči klobúk! :)
    Tiež si uži víkend :))
    ChristyShades

    OdpovědětVymazat
  5. Podle mě ti to tílko vůbec nesedí, ale jinak se mi outfit líbí :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podla mna by zase dobre padnuce dziny nikdy nemali robit take to pokrcene na bruchu...

      Vymazat
  6. Dokonalá kráska ze 70. let, moc se mi v tom líbíš. A na léto, na to já se těším hrozně. Každý rok.)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)