Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

úterý 26. května 2015

Polibek matičky přírody

   Blíží se léto a to znamená spoustu věcí - třeba rty vysušené od sluníčka nebo mořské vody. Pokud jim chcete ulevit přírodní cestou, tak tu mám pro vás recenzi na dva přírodní balzámy od Alverde. Je lepší uklidňující měsíček nebo šťavnaté třešně s brusinkami?



Měsíčkový balzám

   Měla jsem ho snad už třikrát a ani jednou jsem si nenafotila krabičku se složením, ale už jsem o něm psala tady a tam je z internetu stažené. Pro jistotu ho sem ještě překopíruji :)

Ingredients: Ricinus Communis Seed Oil, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Hydrogenated Coco Glycerides, Euphorbia Cerifera Wax, Cera Alba, Copernica Cerifera Wax, Triticum Vulgare Germ Oil, Calendula Officinalis Flower Extract*, Magnesium Stearate, Aroma (Flavour)**, Linalool**, Benzyl Benzoate**, Tocopherol

* Ingredients from certified organic agriculture** From natural essential oils

   Ricinový olej, jojoba, pryšec, pšenice, měsíček, karnaubský vosk, vitamin E a další látky ukazují, že se jedná o opravdu přírodní produkt (z hlediska složení). Barva tmavě žlutá, na rtech nijak nebarví. Vůni miluji! Směs bylinek, cítím v ní hodně měsíček a z neznámého důvodu i sametovou a nasládlou vůni anýzu, který tam není :) Neptejte se mě, jak je to možné, žádná z těch rostlin, co v balzámu je, takto nevoní. Ale prostě tam cítím anýz a basta. Parfemace je zpočátku intenzivnější, ale časem mizí. I když ne každému asi bude sedět.


   A hydratační vlastnosti? Za mě velmi dobré. Je skvělý jako prevence, protože hydratuje velmi dlouho. Poradí si i s už suchými a popraskanými rty a hojí i bolavé koutky rozpraskané do krve (pokud tedy netrpíte obzvláště velkým nedostatkem vitaminů B). Zvládne i zimní mráz i letní neúprosné slunce (jen s tím rozdílem, že v zimě je balzám hodně hutný a v létě trochu teče, mastí se). Na rtech zůstává trocha mastnoty, ale není to nic hrozného. Rty opravdu krásně hydratuje do hloubky. Přijde mi, že "chemické" výrobky s podílem přírodních extraktů fungují nejlépe, ale zde nastává výjimka a přírodní produkt je srovnatelný s těmi ostatními :)

Balzám s třešněmi a brusinkami

   Vlastnostmi podobný, složením už úplně ne :) Ricinový olej na prvním místě zůstává a na druhou příčku se dere olivový olej následovaný bambuckým máslem. Dále je složení podobné, navíc je slunečnicový olej, výtažek z kořene imperáty válcovité (okrasná "tráva") a brusnice brusinky. Fascinuje mě nepřítomnost těch třešní, protože v parfemaci rozhodně cítit jsou :)
   Vůně je šťavnatá a sladká, mix mezi sladkokyselými třešněmi a hořkosladkými brusinkami, na léto moc příjemná.


   Barva je hnědočervená s malými nafialovělými třpytkami. Trochu tónuje, ale opravdu nenápadně a třpytky na rtech rozhodně nejsou vidět. Hydratačními vlastnostmi mi přijde téměř stejný až na dvě odlišnosti. A, nevpíjí se tak dobře do rtů a více zůstává na povrchu. B, s rozpraskanými koutky mi nepomohl. Jinak si poradí i s hodně suchými rty jako jeho žlutý kolega :)


   Balení je u obou bytelné, funkční, nijak mě neuráží a líbí se mi. Nápis se překvapivě neošoupává během dne nošením v kabelce, tak aspoň nevypadám jako prase s odrbaným nehezkým balzámem :)

   Oba vám mohu s čistým svědomím doporučit o to víc, že jsou přírodní, hodně vydrží (4,8 g) a jsou levné (49,90 Kč). A jako bonus je seženete v každé drogerii dm :)

Co vy a přírodní balzámy? Třeba ty od Alverde? :)

26 komentářů:

  1. Mám přírodní balzámy ráda a zrovna nějaký sháním, takže děkuju za tip, protože to co mi teď dělají rty za neplechu, to je vážně děs... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Měsíčkový jsem měla už asi šestkrát, je skvělý. Třešňovému se právě kvůli barvě ale vyhýbám, protože mám tendence si pusu namazat fakt poctivě i tam, kde už není, a v případě použití tónované verze bych skončila jako Joker :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Alverde jsem měla dlouho moc ráda. Nejlepší byl mandarinkovo vanilkový, ale ten už se nedělá, pak jsem měla právě brusinkový. Rozhodla jsem se ale zkusit tolik vychvalovaný Alterra v heřmánkovém provedení a ten strčí celé alverde do kapsy. Za den stačí máznout tak dvakrát, max třikrát. Přijde mi, že nijak nevoní, při změnách teploty tolik nemění konzistenci jako alverde.
    Jinak mě láká zkusit Crazy Rumour nebo Burts Bees kvůli vůním, ale bojím se, źe budu zklamaná.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten ani neznám, ale mám momentálně od Alterry šampon a je skvělý. Jestli někdy sdělám všechny ty balzámy (ehm asi ne), tak ho zkusím, díky za tip :)

      Vymazat
    2. Zapojím sa do debaty :) Od Burts Bees mám ten klasický v tyčinke a teda chválim, chválim chválim! Mne vyhovuje aj mentolová vôňa a je veľmi príjemný na perách :)

      Vymazat
    3. Mně teda ten Alterrácký balzám moc nebaví, a přijde mi, že se právě více topí :-)

      Vymazat
    4. Alica, díky za tip :)
      Claire, to je zvláštní, mě ne :) ale asi jsem ho ještě neměla fakt ve vedrech.

      Vymazat
  4. Miluju přírodní balzámy. Ještě jsem ho nevyzkoušela, ale vyzkouším :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Miluju přírodní balzámy. Ještě jsem ho nevyzkoušela, ale vyzkouším :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Balzamy Alverde som zatiaľ nevyskúšala, no budem musieť. Veľmi sa mi páči ten brusinkový. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já je mám hrozně ráda! Hlavně ten třešňový už mám asi 3, přijde mi jako jeden z nejlepších balzámů, které jsem kdy měla :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Od Alverde jsem ještě balzámy na rty neměla. A já balzámy používám po celý rok a taky různé :) Zrovna teď jsem si oblíbila vanilkový a kokosový od Yves Rocher a taky zázračné kelímky z Oriflame

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty od Rochera jsou super, ale ne úplně přírodní. Každopádně účinky jsou skvělé :)

      Vymazat
  9. Mám ten měsíčkový a je suprový a kolegyně má ten zabarvený a je s ním také moc spokojená.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Ten žlutý mám, je fajn, že dobře hydratuje, vypadá na rtech skoro jako lesk :) Jen mi trochu vadí, že je na omak takový hrubší, ale možná mám jen špatný kus.

    OdpovědětVymazat
  11. Ten měsíčkový by mi naprosto vyhovoval, půjdu ho asi omrknout. Já mám EOS balzám summer fruit a vůně se mi moc nepozdává. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. EOS jsem vůbec nezkoušela, nelákají mě kvůli tomu podivnému tvaru :D

      Vymazat
  12. Ten žltý, nechtíkový je môj favorit. Vždy si kúpim nejaký iný a nakoniec sa k nemu aj tak vrátim :) Ešte mám rada Nordic Berry od Neutrogeny a ako som vyššie spomenula aj Burts Bees ma potešil. Inak mám balzamov na pery vždy tony a zvyknú sa mi povaľovať všade okolo :D

    OdpovědětVymazat
  13. No tak to až se dostane zase do DM, tak vím, čím si udělám radost :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Pěkná recenze, ještě jsem je nezkoušela, ale jakmile se dostanu do DMka určitě vyzkouším, vidím, že recenze i ohlasy jsou na ně pozitivní a cena také více, než příznivá. Takže potřebuji oba, měsíček na noc a třešně s brusinkou na den:))

    OdpovědětVymazat
  15. Zbožňujem prírodné balzamy, teraz používam presne ten Alverde čerešňový, ktorý nosím v kabelke a doma mám jeden vanilkový Handmade od kámošky :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Zatím s těmito balzámy nemám žádnou zkušenost, ale moc díky za tip, určitě je časem vyzkouším :)

    New in: April 2015 + GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  17. Balzám na rty mi zrovna dochází, takže už mám jasno, že půjdu do toho měsíčkového. Díky za tip! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Ani jsem nevěděla, že je dělají. Ale vypadají docela hezky. Máš krásný blog:).

    www.FashionHouseCZ.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  19. Neřekla bych, že Alverde má tak super balzámy. Strašně mě zaujala jejich barvička :) asi si nějaký koupím :) Momentálně používám balzám z Yves Rocher - karité a nemůžu si ho vynachválit :)

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)