Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 8. května 2015

SpaRitual Flutter a Symmetry

   Doufám, že si užíváte zaslouženě prodlouženého víkendu :) Pokud se budete věnovat relaxu, tak doporučuji věnovat se i sama sobě a udělat si třeba nějakou hezkou manikúru. Takže tu mám dnes 2 laky od SpaRitual - nenápadný Symmetry a efektový Flutter :)


   Oba laky jsem kupovala na stánku SpaRitual v Letňanech během veletrhu World of Beauty & Spa loni na podzim. Efektový Flutter mě zajímal už dříve z katalogu a Symmetry si mě podmanil naživo. Kupovala jsem je hlavně jako dvojici, kterou takto budu kombinovat, ale řeknu vám k nim samozřejmě i něco samostatně :)

Symmetry

   Krásná světle béžová s kapkou růžové a trochu šedé, která vypadá neskutečně elegantně. Má hodně vodovou konzistenci a má nehezkou tendenci zatékat ke kůžičce. První vrstva je hodně průsvitná, druhá naštěstí vše spraví. Přestože má vysoký obsah bílého pigmentu, schne díky tekutejší konzistenci relativně rychle oproti jiným světlým lakům.
   Výdrž mi vzhledem k jiným lakům SpaRitual přišla bohužel slabší a plus si u mě získává hlavně za elegantní něžný odstín a rovnoměrné krytí ve 2 vrstvách. Vlastnosti jako takové mě neuchvátily.





Flutter

   Krásný a neskutečně darebný efektový nadlak. Čirá tekutina obsahuje malé střípky studené růžové barvy a dlouhé cihlově oranžovočervené "třásně". Ovšem jako všechny glittrové laky SpaRitual mají i třpytky tohoto laku tendenci rychle klesat ke dnu a po důkladném poválení mezi rukami je nelze nanést na nehet rovnoměrně a musím je tam vyloženě naťupat, protože jich je v laku málo. Nebo spíše si pohodlně sedí na dně lahvičky a líně na mě koukají, co to po nich chci.
   Samotný lak pak schne celkem rychle. Doporučuji ho však přetřít ještě vrstvou top coatu, protože dlouhé třpytky se rády odchlipují od laku a zanechávají po sobě díry v laku pod ním.








   Laků SpaRitual mám asi 30, tyto dva patří vlastnostmi mezi slabší kousky, ale vzhledově jsou dokonalé jako všechny odstíny této značky <3

Jestli jít do nich nebo ne, nechám tentokrát na vás :)

Laky koupíte ve vybraných salonech a na eshopu SpaRitual (Symmetry a Flutter). MOC je 309 Kč za 15 ml.

Jak se vám líbí? Máte s nimi někdo zkušenost? :)

Užijte si víkend!

8 komentářů:

  1. Škoda těch vlastností, ale ten světloučký Symmetry se mi moc líbí. Vytváří takový ten efekt pěstěných rukou. Efektový mě moc nenadchl, i když kombinace obou je pěkná.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, Symmetry je opravdu elegantní, ideál podle mě na zkoušky, porady... :)

      Vymazat
  2. No tak ten béžovej je krásnej ♥

    OdpovědětVymazat
  3. jééj, ten symmetry je fakt krásny! :)

    http://best-copy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Ten bezovy se mi moc libi, ja mam doma od teto znacky akorat dva laky, ale take jsou dost tekute, takze mam trochu problemy pri nanaseni se stekanim :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná dvojka, myslím si, že by pod horní lak šel i jiný lak, třeba výraznější. :-)
    Navíc, máš opravdu krásné nehty.
    Zvu tě na můj blog.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Mám podobný lak od esence který má uvnitř jakoby takové malé pericka. Ten béžový podklad vypadá luxusně :) baví mě takto kouzlit s barvami

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)