Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 8. června 2015

Essence novinky, event i soutěž!

Krásné pondělí všem :)

   O eventu značky Essence, který se konal v sobotu 30. května, bylo napsáno už mnohé. I já přidám svoji troškou do blogomlýna a povím vám něco o této vydařené akci. A ještě si zasoutěžíme!

  Celá akce se konala v příjemné kavárně Sweet Rock Café v Praze. Celý prostor byl vyšperkován do posledního místečka. Oční stíny ve skleničkách, laky na nehty na poličkách, odličovací ubrousky na toaletách...? I takové maličkosti potěší, o krásných tulipánech na stolech, polštářcích s logem Essence na křesílkách a připravených balíčcích s novinkami ani nemluvě :)


Foto: Mark Distri


Foto: Mark Distri



   Celý event se konal hlavně k představení nového konceptu laků na nehty, tudíž něco pro mě :) Starší Colour & Go jsem milovala, novější verze podle mě byla krokem zpět, takže mě zajímalo, jak si povede třetí generace - The Gel Nail Polish. Ta slibuje o 60% větší výdrž než u normálních laků. Používá se base coat, barevný lak a top coat. Rychlé schnutí, lesk jak blesk, efekt gelových nehtů. Zní to slibně ne? Ostatně tento koncept letos představilo hodně značek a vypadá to na velký boom.




   Kromě laků jsme vzali letem světem i letošní jarní novinky Essence. Musím vyzdvihnout povedenou řadu The Nudes s krásnými rtěnkami (odstín Come Naturally mám už nějaký ten týden a je opravdu moc povedený), stíny (hlavně růžový Cake Pop) a laky na nehty. Naprosto mě dostala i nová linka na oči ve fixu, která je zatím objev letošního roku mezi věcmi na očka. Dá se s ní udělat krásně tenounká linka, barva je hezky pigmentovaná a hlavně drží a drží! I má ubrečená očka ji mohou nosit od rána do večera v perfektním stavu :) Tak uvidíme, snad brzy nevyschne.


    Pak následovala sladká tečka a volná zábava. Dort ve tvaru flakónku laku na nehty byl naprosto roztomilý, obří a dobrý! A musím říct, že jsem se moc ráda naživo opět viděla s Ivčou, Klárkou, Kristýn, Stáňou a dalšími (druhá Kristýn nebo moje milá Natálka, se kterou jsem ten týden strávila už čtvrtý den :D ).



Foto: Mark Distri

Blogerky v akci :D
Foto: Mark Distri

Foto: Mark Distri

   A samozřejmě jsme se nezapomněly vyfotit s Cosmou, jak jste mohli vidět na Instagramu :)

S drahuší :D
Foto: Mark Distri

Foto: Mark Distri

Málem jsem to ani neunesla. Veliké díky!

   Na závěr jsme ještě zapózovaly pro skupinové foto a odnesly si pořádnou nálož věcí na testování, za což moc děkuji. A přestože nechci vypadat jako nevděčnice, není v mých silách vše otestovat, takže mi s tím jedna z vás pomůže :) Tím vyhlašuji soutěž o následující balíček.


Paletka očních stínů z limitky Mountain Calling s rozkošným leporelem (barevně bohužel nevyužiji)
Hydratační krém s okurkou a limetkou (mně spíš vyhovuje matující varianta)
Krém na ruce s kokosem a třešněmi
Balzám na rty Blistex se SPF 15 a jemnou pigmentací (sešly se mi dva :)
Paletka na obočí Essence s praktickým aplikátorem a pinzetkou
Rtěnky Essence - světle růžová Get The Look a krásná hnědofialová Come Naturally (už mám a je opravdu moc krásná, vůbec ne mrtvolná)
Lesk na rty v odstínu Shy Beauty
Pudrová tvářenka, odstín Summer Dreaming
Pěnový make-up, odstín 01 Matt Beige (který si už vysloužil hezké hodnocení od Stáni)





Podmínky jsou jednoduché:

1. Sledovat můj blog přes GFC.
2. Napsat do komentáře, jaký výrobek Essence máte nejraději a proč. Popř. jaký byste chtěli zkusit a proč vás láká.
3. Připsat svůj mail do komentáře pro možnost kontaktování výhry :)
4. Mít doručovací adresu na území ČR nebo SR.

Komentáře bez těchto splněných podmínek beru automaticky jako nesoutěžní :)

Soutěž trvá do 19. 6,. Výherce bude vybrán randomem a zveřejněn na Facebooku.

Ještě jednou děkuji týmu Mark Distri za příjemnou sobotu a hlavně Martině Bešťákové za pozvání a přeposlání fotografií :)

57 komentářů:

  1. Sledujem ako Nikavero a od znacky Essence mam velmi rada ich sadu na upravu obocia, pravidelne sa k nej vraciam :) Mail je veri.soltesova(zavinac)gmail.com

    Veronika

    OdpovědětVymazat
  2. Sleduji jako Charmedka
    Já mám nejraději tvářenky z limitek, těch většinou neodolám. Jsou krásně pigmentované, design krásný a hlavně drží celý den.
    charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Nejradši mám top coat Better than gel nails, to je opravdu moje stálice, který mi nesmí chybět. Taky mám moc ráda krémy na ruce, tvářenky z limitek, rozjasňovač z limitky New Moon (Stmívání).
    nikolik.v@seznam.cz
    GFC: Niki

    OdpovědětVymazat
  4. Sleduji jako Lynn.
    Já mám od Essence nejraději jejich top coaty (obzvlášť Better than gel nails a ten nový ve stříbrné lahvičce) a potom řasenku na obočí, má naprosto parádní odstín do šeda, ani náznak teplé hnědé, jako je to u jiných řasenek.
    lynn17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Mam od Essence rada sede ocni stiny. Jsou skvele a jedine sede, ktere nosim. Jinak nosim spis hnede odstiny.
    fx80010@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Sleduji jako Ms.Luccy
    Od Essence mám nejradši nové laky na nehty Gel nail, protože opravdu dlouho vydrží :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Nejradši mám vysouvací tužky na oči, vedle catrice a astor mi vydrží nejdéle bez rozmazání, tj. většinou celý den.
    mischa.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Sleduji jako Runa Ars.
    Jé, tak to bude na dlouho. :D Od Essence mám ráda spoustu věcí - laky, protože mají zajímavé odstíny, krémy na ruce pro jejich dobrou hydrataci a bezkonkurenční vůně, rtěnky, které mi sedí konzistencí a pak taky limitky, téměř z každé si vyberu něco (většinou jsou to právě laky, tvářenky nebo zajímavé produkty, které nikdo jiný běžně nemá (křídy na vlasy ve spreji apod.). Teď bych ráda vyzkoušela právě tu sadu na obočí a nové výrobky z kolekce The Nudes, která mě zaujala super odstíny.
    Díky za krásnou soutěž a přeji příjemný den!
    runa.ars@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. cez GFC sledujem ako Peťuška
    ja mám od Essence veľmi rada rúže a sadu na obočie... tiež už pokukujem po tých nových lakoch na nechty... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  10. Zboznuju jejich dlouhotrvajici rtenky a tekute linky :3 neversweetm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Nejradši mám rtěnky a řasenky od essence, a to z důvodu, že jsou prostě za super cenu, a jsou v celku kvalitní, rtěnky mají krásné barvy a řasenka krásně zahustí řasy.
    terezkaaa.h@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Sice už asi nejsem cílovka, ale tentokrát musím uznat, že se novinky essence povedly. Hlavně obě paletky v balíčku vypadají skvěle. Od essence mám ráda rtěnky a chystám se vyzkoušet tekuté linky.
    brunwen666 (zavináč) gmail.com (viz profil)

    OdpovědětVymazat
  13. Splňuji.:)
    Mám moc ráda jejich rtěnky. Doma mám dvě a určitě si plánuji pořídit další a další:)
    live-a-little@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Sledujem ako Katarína Kačuriková :)
    Od Essence mám veľmi rada laky na nechty :D
    katarina.kacurikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Mám ráda top coat, set na obočí a docela i štětce :-) ..a tekuté rtěnky, jenže ty už skončily :(

    Kristycub@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Já jsem si moc oblíbila jejich řasenku Lash Princess, dělá mi krásné řasy :) A nesmím opomenout jejich krémy na ruce, to jsou mé stálice a kupuji si je už několik let.
    p.e.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Od Essence chci už delší dobu zkusit právě nějaký ten pěnový make-up, četla jsem na ně zatím samé pozitivní recenze.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Ja mam velmi rada od Essence konturky a gelove ceruzky na oči, su skvele.
    july.velkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Nejraději mám, nebo spíše měla jsem, laky na nehty. Tím myslím ty první, jak je zmiňuješ i v článku. Bohužel mě postupně opouštění a ty nové mi ani nestojí za nákup. Pak jsem věrná ještě jejich korektoru. A jejich proužky na nos taky nebyly k zahození. Ráda bych vyzkoušela nějakou paletku, ale ty vychvalované většinou nejsou u nás k dostání :(
    l.mokra@email.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Nejradši mám vysouvací tužky na oči, které mi hezky drží :) A taky jsem si oblíbila lak na nehty z té nové nude kolekce. Odstín je to boží, jen škoda té výdrže :( Mám i set na obočí, ale je fakt, že víc používám gel od Alverde, protože práce se stíny zabere podle mě víc času.
    6naire@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Sleduji přes GFC jako Miška
    Já od Essence miluji jejich rtěnky v černém obalu, už vlastním 3 a vrhnu se na další :))) Vyzkoušela jsem i stíny a ty byli moc fajn :)))
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  22. Skvělá soutěž! Od Essence mám nejradši lesky na rty XXXL shine a laky na nehty Colour a go.
    Email: blackmarauder88@gmail.com
    GFC: Black Marauder88

    OdpovědětVymazat
  23. nejradsi mam laky na nehty a jestli budou ty novy jeste lepsi... parada! m.radkovicova(at)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. GFC Nikola Orechovská
    ja mám najradšej laky na nechty, a poslednou dobou aj rúže :) vyhovuje mi nízka cena, tým pádom si môžem kúpim rôzne odtiene a striedať to.. preferujem to radšej ako si kúpiť rúž alebo lak od drahšej značky, aj keď s výdržou, a pigmentáciou sa to nedá porovnať
    nikolaorechovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. GFC Jana Nováková. Často používám řasenku na obočí z limitky. philosoraptorka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Sleduji přes GFC jako Micha(e)la.
    Nejradši mám top coat laky, měla jsem jich už... nevím kolik a všechny mi vyhovovaly. Docela ujde i korektor Stay all day, ale ten můžu jen v létě, je na mě trochu tmavý.
    mipeli(zavináč)centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Momentálně mám od Essence nejradši tekutý korektor:)
    moncha17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Nejraději mám ted jejich bílý lak na nehty
    Ervulenka@seznam.cz
    Gfc ervulenka

    OdpovědětVymazat
  29. já od essence ještě nic neměla, ale nejvíce mě lákají laky na nehty
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Rozhodne laky na nechty :D Ale mám rada aj rúže a riasenky a vychytávky z limitovaných edícií :) Mail na mňa: lylynka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj, sleduji jako lenushenka.
    Od essence mám nejraději laky na nehty Gel nail.
    lenka_jas@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Sleduju :)

    Měla jsem hrozně ráda jejich laky na nehty, ale stejně jak jsi napsala ty, když přišla nová řada, byla jsem z nich spíše zklamaná. Uvidíme, jaké budou jejich novinky, asi tento týden zajdu do drogerie :)

    kaca.vyslouzilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  34. Teď jsem zjistila, že tě nesleduji přes účet google, ale rychle napraveno - takže sleduji jako Lucie Šubertová,ale zase na facebooku tě sleduji myslím už dlouho :-) Essence mám velmi ráda, protože je lehce dostupná levná kosmetika a ta nová kolekce I LOVE NUDE je úplně boží, akorát u nás na maloměstě málo dostupná a hodně pozdě.... Od Essence miluji řasenku Princess, fakt povedená a krém na ruce s vůní kokos a třešeň, božská vůně :-) mail lucie.bartosova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Mám nejraději efektové laky a nyní mi docela sedly i ty gelové.Jeden jsem měla v časopisu a nyní jsem dokupovala takový skoro až holografický fialový a jsem z něj unešená a samozřejmě ten top coat.Jinak mám spadeno přesně na tu paletku na obočí, co máš na fotkách a pak ten gel na obočí - držela jsem ho v ruce už,ale laky to skrz rozpočet vyhrály :-D
    kamala@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Od Essence mám nejradši rtěnku Come naturally, ten odstín miluju :), potom tvářenku z limitky Brit tea a štěteček na linky, který používám na obočí :). Chci vyzkoušet pěnový make up a stíny z nude kolekce :)
    H.Mlcakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Od Essence mám nejraději rtěnky! Miluji je celkově tak že i tyto si získali mé srdce. Hlavně ty úžasně červené barvičky např. Dare to wear, která už se bohužel neprodává a to mi barevně hezky sedne. Ráda bych zkusila nějaký klidnější odstín např. Natural Beauty, protože takových rtěnek moc nemám. Dále se mi moc líbí jejich laky na nehty jak tyto gelové, tak i efektové.

    anet.bartosova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Ahoj,
    já mám nejraději tu paletku na obočí, kupovala jsem ji už před rokem v Něecku a od té doby je pořád se mnou:-) Můj email je hanicka.cica@seznam.cz
    Sleduju tě jako hanicka.cica
    Krásný večer, Hanka

    OdpovědětVymazat
  39. Lesky na pery :)

    rosanna@post.sk

    OdpovědětVymazat
  40. Mám ráda vesměs vše ... stíny jsou dobře pigmentované většinou, tvářenky jsou ok ... rtěnky nenosím takže je ani nehodnotím. Ale asi nejraději mám stíny :)

    imiiskd@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Gfc: Zuzana Zelienková
    Najradšej mám paletku na obočie, líčka, rozjasňovač a linku na oči. Potom mám rada aj ich očné tiene :-)
    zuzka.zelienkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. Já mám nejradši vše na pusu - všemožné balzámy a lesky :-)
    GFC Markéta Králová
    macu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. já mám nejradši tužku na obočí ale chtěla bych zkusit tu paletku a pak mám ráda tužku na oči.
    tekk.tekk997@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Balíček je úžasnej :)
    Přes GFC sleduji jako Veronika Pařízková
    Od Essence mám nejraději jejich fix na linky, protože mají fakt černou barvu, né žádnou našedlou, vydrží mi na očích celý den a hlavně se mi s fixem krásně pracuje a taky quattro 4 nude odstínů, které si dávám nejčastěji, protože ty barvy jsou prostě super kombinovatelné
    VeruKru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. mam rada princess lash maskaru a make up soft natural a linku jumbo ale uz hu neopredavaju
    gfc tentio ucet
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  46. Mám ráda Princess řasenku,laky na nehty a používám tužku na oči voděodolnou.Sleduji jako Marcela Lišková,marcela.lisecko@seznam.cz.

    OdpovědětVymazat
  47. Nejraději od Essence mám sadu dvou stínů na obočí. Mám ji už věky a stále se k ní vracím a stále jsem nenašla nic, co by ji překonalo. Bohužel už jsem na dně, zbývá mi jen trochu v koutečku a začínám se rozhlížet, co by mi mou lásku mohlo nahradit, ale zatím stále bez výsledku. :(
    blueberrypink@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Nikolko, hlásím se jako nesoutěžní komentář :D ... každopádně akce byla parádní a musím říct, že jsem byla překvapená jak skvěle byla vymyšlená a těch dárečků, co jsme dostali, no krása :) Jinak právě zkouším ty nové laky na nehty i s tou bází a top coatem a musím říct, že zatím super :)

    New in: May 2015

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, za mě taky spokojenost, s topem i base coatem :) Přesně, krásná akce, vymyšlená do posledního detailu :)

      Vymazat
  49. To musela být opravdu super akce :-) Giveaway vypadá skvěle, produkty od Essence mám ráda, aktuálně je mým nejoblíbenějším kouskem asi řasenka The Lash Curler, protože dokáže krásně prodloužit řasy a neslepuje je :-)

    GFC : Whatever
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Úplně nejvíc nejradši jsem měla transparentní fixační pudr, který už samozřejmě nevyrábí :D ale z těch současných produktů je jasná jednička BTGN topcoat.
    mmenie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Sleduji jako Deni :)
    Mám ráda jejich barevné laky na nehty ikdyž mi moc dlouho na nehtech nevydrží a také jejich tekuté linky jsou neskutečné.
    Chtěla bych vyzkoušet jejich paletky očních stínů, čtu na ně celkem dobré ohlasy, ale bojim se jak dlouho vydrží a jaká bude pigmentace.
    rozanska.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Sledujem ako Tereza loves make-up. Najradšej mám určite odlakovače. Sú cenovo dostupné a majú aj zaujímavú vôňu. t.drugdova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. Moc ráda mám jejich dlouhotrvající rtěnky, nabízí širokou škálu odstínů a i přesto, že jsou hydratační, mají slušnou výdrž. Sleduju přes GFC jako Jana D., J.Dvouleta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Sleduju jako Barzoolka.
    Od Essence mám ráda tvářenky a mám pár oblíbených rtěnek, zatím jsem nezkoušela nové laky tak to budu muset napravit :-)
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Ahojda,

    od Essence mám ráda 3D stíny, který jsou naprosto dokonalý a bylo by fajn, kdyby se sem dostalo víc odstínů =o) v zahraničí se prodávají nádherný tyrkysový a ty bych brala...

    Anjelska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  56. Nejraději mám pero na oční linky (http://www.essence.eu/cz/vyrobky/oci/ocni-linky-kajalove-tuzky/e/product/eyeliner-pen/), protože se s ním dobře a přesně malují linky na horní víčka. Navíc dlouho vydrží a dá se pořídit za dobrou cenu :) Láká mě vyzkoušet rtěnku Essence - světle růžová Get The Look. Je to skvělý odstín a na léto by se určitě hodila :)
    Email: Eliska.Volakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)