Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 19. června 2015

Květnové novinky 2015

   Poslední dobou mám pocit, že nic nestíhám. Práci, přátele, rodinu, blog, domácnost a fůru dalších věcí. Člověk se nestačí ani nadechnout a už je večer. Už je to několik měsíců, kdy jsem si šla lehnout před půlnocí... Ale na drobné denní radosti si vždy najdu čas :) Takže vám můžu ukázat, co mě zaujalo v květnu a třeba vás zase inspirovat k nějakým těm vašim radostem :)


   Oproti dubnovému řádění jsem se v květnu krotila. Taková jsem byla hodná :D Koupila jsem si kabelku. Asi stopadesátouosmou. Je přes rameno, ve tvaru rozkrojeného citrónu, hned vás z ní svrbí pusa, jak v ní cítíte kyselost. Dlouhý popruh se dá odepnout, stejně jako malý. Takže je na vás, jak ji budete nosit, jestli přes rameno nebo jako psaníčko. Je z C&A, stála asi 300 - 400 Kč a měli i tmavě zelený meloun :)


   A když jsem jednou šla do Palladka, jak tak ráda chodím se všemi nákupchtivými kamarádkami, tak jsem viděla 30% v Reserved na vše. Jo, zabrala. Šla jsem se jen podívat, klasika, nic nepotřebuji... Miluji pastelové barvy a v Reserved teď s nimi mají vše. Světle modrý svetřík nebo košili jsem nakonec nesehnala (ne podle mých představ), zato tahle midi sukně v lososové barvě se stříbrným páskem z jemného, vzdušného a příjemného materiálu, mě okouzlila ihned. Původně stála 699 Kč, se slevou necelých 500 Kč.


  Z nekosmetických věcí jsem si pak ještě společně s kabelkou v C&A koupila nejroztomilejší prsten ♥ Mašličkový, puntíkatý, v mé oblíbené barevné kombinaci. Stál asi 149 Kč. Mám problém pamatovat si čísla, kromě narozenin, svátků a výročí. 
   Námořnický náramek je pak ještě dodatek k narozeninám od rodičů a je z Avonu. Jejich bižu mám hrozně ráda :)


   Co je malé, to je roztomilé. A tomu nejde odolat. Takže, když byla akce na eshopu The Balm, mini Hot Mama ke každé objednávce, řekla jsem si, že je čas koupit další Instain. Jiné tvářenky už nechci, chci je nasbírat všechny a doplnit tak svojí knihovničku plnou těchto roztomilých výtisků :) Houndstooth je oproti Argyle hodně pigmentovaná a musím si dávat pozor, abych to s ní nepřehnala. Ale je krásná! Příště je na řadě Toile 



   Nechyběl ani nákup u nás v práci... Jako fénix, věčný koloběh peněz. Odkud se vzaly, tam taky skončí :) Při návrzích Nail Artových sad UpTo X se mi tato líbila nejvíc. Kombinace nenápadné krémové nude a holografu v podobné barvě. Jemná, elegantní manikúra, která rozhodně není nudná :) A k němu i jeden Pineapples Have Peelings Too z letošní Hawaii kolekce od OPI. Moc se mi líbí ta divná zlatožlutá se spoustou barevných glittrů. Je tak ošklivá, až je hezká. Ona ta ošklivá krása je nejzajímavější :)



   Neodolala jsem ani voňavému lytéčku od Cuccio se svěží a zároveň jemnou vůní čaje a citrusů z Toskánska. V Rossmannu jsem si pak koupila nový matující top coat od Gabriella Salvete, který je jednoduše perfektní a skvěle matuje. Můj první lak PUPA (pořád mi to slovo evokuje pupík :D) má na svědomí Natálka a přivezla mi ho z Budapeště, kde byla.


   Pracovně jsem se účastnila jedné zajímavé akce - 3. VIP Nail Congressu. Doprovod mi dělala Natálka a Barča. Od té jsme s Nat dostaly pořádnou nadílku šminek, ze kterých lapám po dechu ještě teď. Opět děkuji :-*



Ráda bych upozornila na odstín Not So Mellow Yellow - první žlutá neonka, která kryje ve dvou vrstvách bez bílého laku pod nimi! 

   Něco jsem si objednala i ze šminek - Under Your Spell je jednoduše kouzelný pískáč. Měla jsem chuť na něco naprosto neutrálního, studeného, tvrdého. Pro dny, kdy  mám chuť chodit celá v černé a vůbec zalézt pod peřinu, do rohu, utéct ode všech, všeho... Takže pro tyto účely tu mám What A Drag. A Warhol je prostě krasavec, kterého jsem musela mít a děkuji Borůvce za pomoc s výběrem.



   A od Natálky je tu ještě jeden dárek - děsivá čokoška a nádherná vůně zeleného čaje od Rochera. Je boží, sladká, ale svěží. Opravdu jako ledový broskvový zelený čaj :)


   Když jsme u toho Rochera... Mají prima novinky. Citrónovobazalkový sprcháč si musím koupit ve velkém balení, protože je to naprosto úžasná svěží vůně. A parfemaci toaletního osvěžovače nečekejte :) Naopak je moc hezká a připomíná mi grepovobazalkový Radox.
   Pastelka na rty v odstínu Parfait rose clair je nenápadná meruňková barvička s leskem. Hydratací mi přijde podobně jako Chubby Stick od Clinique, ale Pure Shine Catrice je zase lepší. Za mě průměr.
   A jsou tu i nové laky. Kryjí krásně už v první vrstvě, ale vadí mi široký štěteček, který se nedá použít na nehty u nohou a u malíčků je to boj...



   Po několika letech jsem si řekla, že opět zkusím něco od Mary Kay, Rtěnku v odstínu Dusty Rose už mám podruhé. Nově pak podkladovou bázi, sypký pudrový make up, čisticí gel a elektronický kartáček, oční stíny v odstínu Sweet Plum. Taštičku a malý odličovač očí jsem dostala jako dárek.



   Velikou radost mám z navázání spolupráce s Mark Distri, která provozuje eshop kupkosmetiku.cz a zastupuje mnoho značek. Namátkově Essence, Catrice, Bi-Oil, Sebamed, Tetesept, Blistex, Eco Tools, Lirene... Tuto hromadu jsem dostala např. na eventu Essence, který byl boží!



  A na eshopu Beautyville jsem dokoupila zásoby oblíbeného krému a séra od Laidbare.


U mě je to za květen všechno. Čím jste si udělali radost vy? :) Nebo co plánujete koupit?

Krásný víkend!

15 komentářů:

  1. Jsem na tom úplně stejně Nikolko, taky věčně nic nestíhám, takže přemýšlím stylem - co nemusím udělat - neudělam :-))
    Naprosto úžasné novinky, jedna hezčí než druhá, obzvlášť láčky jsou luxusní. Sprcháče pana Rochera mám ráda kvůli vůním, ale bohužel mě teď tak vysušují, že už nemám nárok, green tea je skvělý! Tak užívej novinky!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :( Jéé a mě jako jedny z mála zrovna nevysušují :D A souhlas, čajíček je skvělý ve všech podobách, nejen k pití ale i jako EDT :)

      Vymazat
  2. WAU, to je ale noviniek :-) Veľmi by som chcela vyskúšať laky od Gabrielle Salvete, ale u nás ich nemôťem zohnať :-(
    Ďakujem za typy :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :( To je škoda, podle mě nejlepší laky z drogérky! K vám by měli dovést Gábinku a k nám pupu :D

      Vymazat
  3. Krásné novinky, ta sukně je božská a sebamed je skvělá kosmetika.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/spatna-uklizecka-na-plet.html

    OdpovědětVymazat
  4. Docela naloz a krasna, same skvele veci. Nejvic se mi libi laky a ty 10ti denni si snad koupim kvuli barvam. Navic vazne dobre drzi. Od Rochera vubec nic nemam, ale doma mame jeden balzam. Mozna bych to mela nekdy zkusit. MK odlicovac je nej. Jinak uz moc MK nepouzivam.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna ten odličovač mi přijde lepší od Rochera... Jsem si řekla, že tu MK zas zkusím, naposledy to bylo někdy před 7 lety tuším..

      Vymazat
  5. Ten čistící kartáček od MK jsem měla možnost vyzkoušet u kamarádky a je to docela bomba. Na pleti byl příjemný, ale přesto účinný a věřím, že výsledky budou vidět brzo. Mám v plánu si ho také v budoucnu pořídit :)

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Sukně je nádherná, hlavně ve skutečnosti a na tobě ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Velmi mě zaujal ten čistící kartáček od Mary Kay, tak snad bude i recenze :).

    OdpovědětVymazat
  8. No to koukam to je naloz kosmetiky. Kosmetiku laidbare testuji taky a zacinam ji milovat. Ta sukne vypada skvele.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Citronovou kabelku jsem zahlédla myslím i v Avonu :) Skvělé kousky z kosmetiky, ty laky jsou moc krásné

    OdpovědětVymazat
  10. Super článek :) od značky theBalm bych taky chtěla něco vyzkoušet, tak snad to uvidí mamka a na svátek mi něco koupí :D :)

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
  11. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)