Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 1. června 2015

Mandarinkové opojení od SpaRitual

   Letošní jaro mám obzvláště v oblibě exotické a hlavně citrusové vůně. Všechny jsou úžasně povzbuzující a optimistické a to se vždycky hodí, co myslíte? :) Takže, když se SpaRitual vyřítil s letošní novinkou, limitovanou edicí tělové péče s vůní italské mandarinky, byla jsem lapena. Právem?




   V řadě nenajdete všechny typy výrobků jako u jiných, stálých (mé milované kadidlo, jasmín, zázvor a pelargonie). Můžete si vyzkoušet sůl, tělové máslo a cukrový peeling. Všechny tří výrobky se prodávají v sadách s malým tělovým máslem. Já zkoušela tu se scrubem

   Sada je hezká podle mě i jako dárek, ale je trochu pekelná... Jednotlivé kelímky jsou ke krabičce přilepeny lepidlem, které nejde vůbec dolů, takže si hoví na jednotlivých výrobcích a vypadá to nechutně. A hlavně se na to všechno lepí :D


   Samotný peeling je kombinací hrubšího cukru a směsi olejů. Je dodáván v kelímku (že já ho samostatný nevyfotila?!) s praktickou špachtličkou na nabírání, kterou jsem si neskutečně oblíbila. Aplikace je vážně příjemnější právě s ní, než do peelingu hrabat prsty.



   Peeling se musí vždy před použitím promíchat, protože pevná složka putuje ke dnu a olej se drží nahoře. Aplikuje se jednoduše na vlhkou pokožku a poté smyje vodou, se kterou tvoří mléčnou emulzi kvůli olejové složce. 
   Kůži opravdu krásně zjemňuje a navíc ho stačí jen trocha, takže vám i vydrží dlouho. Díky olejíčkům nevysušuje a cukr neštípe v záděrkách nebo škrábancích jako solné peelingy. Kdybych ho měla srovnat se svým homemade scrubem, tak sparitualí je jemnější, šetrnější k záděrkám, ale zjemnění není rozhodně takové a i hydratace je o něco slabší. Po mandarince je pokožka sice viditelně jemnější a není vysušená, ale ruce po něm zvláštně šustí a raději je mažu. Kůže se mi zdá i barevně sjednocená a vypnutá, podobně jako u domácího scrubu.
   Vůně je jednoduše božská - šťavnatá mandarinka zrající v Toskánsku na sluníčku mezi cypřiši a olivovníky. Ani kyselá ani přeslazená, tak akorát, bez jakékoli chemické parfemace. Za tu vůni určitě dávám plusový bod, protože je tak silná, že provoní celou koupelnu :)


   Složení obsahuje 70% surovin z kontrolovaného zemědělství. Hlavní složkou je cukr a slunečnicový olej, o kterém vím, že nehydraduje tak dobře jako jojobový, olivový nebo dýňový a hůře proniká do kůže díky větším molekulám. Složení bez parabenů, minerálních olejů nebo silikonů je u SpaRitual klasikou.

    Tělové máslo mě uchvátilo o něco více. Má fantastickou texturu i barvu. Je jakoby našlehané, takže se skvěle roztírá, i když se nejedná o mléko. Barva, to je zajímavost sama o sobě. Když jsem máslo otevřela poprvé, nestačila jsem se divit. Má odstín jak tmavý oranžový makeup :D Poprvé mi ta barva nevadí... Navíc obsahuje krásný růžovobroskvový shimmer (tvořený slídou), velmi jemný. Myslím si, že v létě bude na opálené pokožce vypadat krásně, protože už i na té bledé krásně září, ale decentně, étericky.


   A jak jsou na tom jeho hydratační schopnosti? Pokožku krásně zvláčňuje, zanechává na ní zvláštní sametový povrch, ale celková úroveň hydratace mi přijde stejná jako u tělového mléka ze stálé řady (recenze zde). Paradoxně mi přijde, že se máslo vstřebává rychleji. Až na toto a sametový povrch pleti u másla a mléka nevidím žádný rozdíl.

   Vůně je silná, dlouho vydrží. Namažu se večer a ráno mandarinku cítím i z prostěradla, i z pokožky. Není nad kvalitní přírodní parfemaci!

   Ve složení mě mile překvapil švestkový olej, to obvykle v seznamu ingrediencí nevídám :) A zarazil mě i kaolin, ten bych čekala hlavně u masek na obličej, ne krému. Možná právě on může za ten semišový povrch pokožky, kdo ví.


   A otázka na závěr: Ano či ne? Řekla bych vám ano, ale cena u tohoto výrobku není vůbec nízká (1180 Kč), takže to nechám na každém z vás podle vašich finančních možností. Hledáte-li jemný přírodní peeling a příjemné voňavé tělové máslo, proč ne. A taky milujete-li mandarinky. Ostatním bych spíš doporučila tělová mléka této značky a nelenochům spatlat si nějaký domácí peeling :)

Seženete zde nebo ve vybraných salónech.

Láká vás tahle limitka s mandarinkou nebo se bez ní obejdete? :)

Za poskytnutí výrobků děkuji zastoupení značky SpaRitual.


11 komentářů:

  1. Nejlepsi peeling je ten tvuj domaci! Misto kremu pouzivam arganovy olej.

    OdpovědětVymazat
  2. Úplně si u toho představuju vůni mandarinek a tak mám pocit, že to nutně potřebuju. Při pohledu na cenu si to ale nejspíš rozmyslím a spatlám domácí peeling. :)
    Nešlo by to lepidlo odstranit lihem? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem zkoušela, i odlakovačem to drželo :( Možná to ještě zkusit olejem rozemnout...

      Vymazat
  3. Peeling vypada zajimave.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  4. ty to tak krásně popisuješ, já to úplně cítím... a teď nevím - cítila jsem to? plete se mi to s tím sprcháčem, ten voněl taky božsky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cítila si obojí, já se pak tím máslem mazala :P

      Vymazat
  5. už jen kvůli té vůni, to chci :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/kosmeticke-peklo-nebo-nebe.html

    OdpovědětVymazat
  6. Mandarinkové a vlastně obecně citrusové vůně mám moc ráda, ale ta cena je opravdu děsivá. Obyčejné neškodné lepidlo a jaká se z něj stala zbraň. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tento mandarínkový rad vonia úžasne, získal si moje srdce hneď po jazmíne ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)