Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota 13. června 2015

Nubar kolekce Polka Dots 2015 a 7 denní nadlak Poli-cure

Dobré večer :)

   Značka Nubar si letos připravila několik jarních novinek. 7 denní nadlak Poli-cure a kolekce efektových laků Polka Dots. Jak zapůsobily na mě?


Kolekce Polka Dots 2015 obsahuje 8 odstínů, já zkoušela následující čtyři.

Snow Bunny

   Tento lak se mi zalíbil z celé kolekce asi nejvíce. V lahvičce vypadá božsky, změť malinkých bílých glittrů a v nich několik velikých červených. Ty červené mají krásnou barvu, šťavnatou růžovočervenou, jak maliny :) Lak na mě působí vánočně, jako skleněná koule, ve které sněží :)
   K lakování - bílých glittrů je v laku hodně a těch červených zas poskrovnu. Takže při nanášení musíte dát pozor, abyste lak pod sněhovým králíčkem nepřekryli bílou závějí a aby se na něj dostalo trochu i té červené parády. Červené glittry jsou dost velké, takže se díky nim tvoří hrubý povrch na nehtech, který nedokáže vyhladit ani top coat. Ale za tu parádu to stojí :) Já ho lakovala na světle šedý lak, ale moc hezky bude vypadat určitě i na tmavě modrém nebo světle růžovém.





Enchanted

   Původně se mi líbil nejméně a nakonec si naprosto získal moje srdce. Kombinace bílých glittrů a menších třpytek všech barev mi zpočátku přišla příliš přeplácaná, ale ve finále mě dostala. Vypadá neskutečně zajímavě a vůbec ne kolotočářsky, jak se mi na první pohled zdál.
   Lakuje se skvěle, jedna vrstva bohatě stačí a glittry se na nehtu rozprostřou rovnoměrně. Mně se líbilo s ním oživit béžový lak.




Candy Cane

   Vánoce! Přesně toto mě napadá na pohled na odstín Candy Cane, který vypadá jako sladké špalky. Drobné červené glittry s většími bílými jednoduše evokují cokoli vánočního.
   Ze všech laků se mi nanášel nejlépe, tvoří nejhladší povrch a všechny třpytky dokonale přilnou k nehtu. Nanesla jsem ho na světle růžový lak, se kterým udělal sladkou parádu připomínající jahodové smoothie :)




Soirée

   Tenhle večer po francouzsku je tvořen především středně zeleným glittrovým prachem, ve kterém se mihnou bílé, oranžové, růžové, modré nebo zlaté větší glittry. Osobně mě tato kombinace uchvátila asi nejméně, i když na světle zeleném laku nevypadá vůbec špatně a zrovna tento lak sklízel od ostatních největší úspěch :) Třpytivý mech, to mě napadá při pohledu na zelenozelenou kombinaci.
   Lakoval se opět dobře, třpytky jsem nemusela lovit v lahvičce a stačila jedna vrstva jako u ostatních.




   V kolekci pak najdete ještě další 4 laky - zlatavý Champagne Bubbles, modrý Snowy Sky, růžový Candy Cane a sněhově bílý Wonderland, které uvidíte u Verunky


Poli-cure

   Přes všechny laky jsem pro sjednocení povrchu dávala top coat Poli-cure. Testovala jsem ho i na spoustě dalších lacích různých značek a musím říct jedno - tohle je můj vysněný nadlak!


   Vyzkoušela jsem spoustu top coatů. NYC Turbo Dry (škoda ho), Color Club Vivid Top Coat, UV Protection od Nubaru, něco od Miss Sporty a Essence, CND Vinylux Weekly Top Coat... Ale Poli-cure je prostě nejlepší! Proč?

   Nejrychleji schne. Dáte jednu vrstvu před mokrý lak a máte do 5 minut naprosto suché nehty. Dokáže prosušit lak pod ním závratnou rychlostí. Zvláštní je, že samotný nadlak ještě trochu lepí (není na povrchu suchý), ale do laku pod ním si rýhy už neuděláte. Kolikrát mě zachránil, když jsem chtěla jít už spát a neměla čas na schnutí laku. Dala jsem Poli-cure, za 3 min si šla lehnout a ráno se probudila bez jediného otlaku prostěradla!


   Je pevný jako skála! Poté, co uschne, je Poli-cure ohromně tvrdý a pevný. Což je moc hezká vlastnost, ale ne vždy musí být užitečná. Nedoporučila bych ho na měkké nehty, které se pod ním budou ohýbat a on na nich bude praskat. Na tvrdé a normální nehty ano, měkké ať se mu vyhnou obloukem.

   Krásně se leskne a dokáže  vyhladit i bublinky v jedné vrstvě. Nerozmazává lak pod ním.

   Nehoustne! Mám ho už druhý měsíc, používám ho stále a vůbec nezměnil konzistenci, netáhne se jako žvýkačka. Je stále středně hustý.

   Výdrž. Ta vás určitě zajímá. Na normálních a tvrdých nehtech ji prodlužuje, na měkkých podle mě bude zkracovat. Nedokážu posoudit, jestli dá 7 dní, protože bych ho musela dát jen na lak Nubar a teď nastává i otázka, zda-li pod něj dát podlak nebo ne a pokud ano, tak jaký. Protože podlak dokáže s výdrží slušně zamávat. Mně s ním laky vydržely o něco déle, než normálně. Sama ale nemám potřebu, abych lak nosila 7-10 dní. Jednak mě už barva potom nebaví a taky mi rychle rostou nehty, takže mám pak velké a ošklivé odrosty.

   Je 5 free. Na to mě utáhne jakýkoli lak :) A hezky voní - tedy já a jedna má kolegyně z něj cítíme přezrálé sladké hrušky. Žádné fujtajblové ředidlo.


  Za mě tedy naprostá spokojenost se všemi 5 lahvičkami, i když ke králíčkovi mám výtky. Laky seženete na modelaznehtu.cz za 150 Kč a Policure vás vyjde na 275 Kč. Objem 15 ml a perfektně střižené středně široké štětečky jsou u Nubaru už samozřejmostí.

Co vy a puntíky? A supr čupr Poli-cure? :)

Za poskytnutí produktů pro recenzi děkuji modelaznehtu.cz.

23 komentářů:

  1. Nejvice se mi libi malinove puntiky! Ten top coat asi nebude bohuzel pro mne. Ja mam moc rada Cuccio. Je super.

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, všechny ty glitrové laky na mě spíš působí jako z vánoční kolekce. Nic extra nápaditého. I když, co taky mají pořád vymýšlet.
    Ale ten top coat vypadá super :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten je výborný, už mám objednaný další (do zásoby, ehm) a jiný nechci :)

      Vymazat
  3. já se na ten poli-cure tak těším! jsem teda zvědavá, co udělá s mýma trochu lámavýma nehtama, ale měkké je nemám, to bude v pohodě. a chci ho očichat, hrušky já ráda :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba ty hrušky z něj neucítíš, druhá kolegyně se tím málem udusila. Ale brala si to moc plným nosem :D

      Vymazat
  4. Ten TC od Nubaru mě láká ale děsně se bojím, že mě zklame. Kupovala jsem od Nubaru Rapid seche a za mě naprostý propadák :O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za mě propadák ten modrý UV Protection :( Táhl se jak žvýkačka, dělla bubliny a neschnul, děs. Se mi ani nechce věřit, že byl od Nubaru, s jejich laky jsem jinak naprosto spokojená.

      Vymazat
  5. No nadhera! Libi se mi vsechny.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. S tím Top Coatem jsi mě hodně nalákala, hlavně tím, že nehoustne. :)
    Jinak nejvíc se mi líbí Enchanted. Nechápu, že jsem si ho nevšimla. :D Jo a prsten je boží ! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Roztomilé :)) Miluju takovéto laky akorát odlakovávání je pak děs a hrůza :D Ale to mě neodradí..:)
    Lenny Mali i Danmark

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyhle šly dolů celkem dobře :) Nastříhala jsem si vatové tampónky, dala na ně odlakovač, na chvilku přiložila na nehet a pak jen stáhla :)

      Vymazat
    2. Taky myslím, že tyhle nejsou s odlakováním taková strastiplnost :) Dokonce odlakovávám klasicky, ani ne takto fázově jako Nikča. Nebála bych se toho!
      Verunka

      Vymazat
    3. Jj já jsem taková fázová ve všem :D

      Vymazat
  8. Vypadají moc pěkně, ale odlakovávat bych to nechtěla :) Můžu se zeptat, odkud je ten prstýnek s mašličkou? ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z C&A, kupovala jsem ho asi před měsícem, takže by ho měli teoreticky ještě mít :)

      Vymazat
  9. Poli-cure vypadá skvěle :) To rychloschnutí by se mi občas dost hodilo :))

    OdpovědětVymazat
  10. Mně se líběj bez výjimky všechny, na obsah těhle lahviček mě lze utáhnout snadnějc než děcko na lízátko :-D Možná bych jen u některých volila jiné podklady, ale v tom je právě to kouzlo barevných efekťáků - nikdy to nebude stejné a kombinace neberou konce. A dokonce mám pocit, že ta chumelenice je u Králíčka míň hustá než u Wonderlandu. Nakonec na tom není tak špatně! A nejvíc mě z téhle čtyřky bere překvapivě asi Soirée ;-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo Wonderland je pořádné sněžítko :) Mně ohromil Champagne Bubbles na Baptistovi, to je něco!

      Vymazat
  11. Och, mne sa páčia všetky a som rada, že vďaka Romče jeden z nich vlastním aj ja :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatiaľ som robila len swatch do swapového príspevku, ale páči sa mi veľmi už len kvôli tej červeno-bielej kombinácii ♥. Čoskoro príde na rad a objaví sa na blogu :-)

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)