Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 29. června 2015

Prázdninový tip pro dokonalý šampon z Francie

     O tom, že se dají v zahraničí najít kosmetické poklady, které jsou u nás nedostupné, ví mnozí z nás. Tak já třeba loni na dovolené objevila nejlepší šampon pro na vlasy. Jenže ho seženete pouze ve Francii. Pokud se tam letos v létě chystáte, tak by vám dnešní recenze o Expert Detox od Franck Provost neměla ujít :)


    Sice u nás máme kadeřnictví Franck Provost, ale prodává se v nich vlasovka od Kérastes. A FP jen tak u nás neseženete. A ani v Německu. Za to ve Francii je tenhle chlapík jako doma (a vlastně ne jako, ale doopravdy). Spoustu toho seženete ve větších supermarketech, jen si vzpomeňte na moji reportáž z francouzských obchodů.

    Expert Detox je určen na masticí se vlasy. Má je dokonale pročistit, nezatížit a nevysušit. Přesně pro mě! Vlasy mám úplně příšerné... Moc nerostou, lámou se a přitom jsou rychle se mastící. Pramínkují se a nejde z nich udělat skoro žádný účes. Hotové peklo. Takže musím vybírat nějaký šampon, které zkrotí mastnotu, ale zároveň ty dolámané chudinky nevysuší. A to je umění.


    Franck to dokázal. Tento citrusově vonící zelenkavý šampon krásně pění a čistí pokožku hlavy a vlasy. Ty jsou po něm čisté, nadýchané a hlavně nejsou suché a hrubé! Naopak jsou měkké, jemné a lesklé. A voní svěže citrusy po dlouhou dobu. Jdou hezky upravovat, ne jako když si umyjete hlavu nějaký extra výživným šamponem a nic vám na hlavě nedrží anebo něčím hodně vysušujícím a máte vlasy jak Hagrid,
    A Franckovi se povedla ještě další úžasná věc - dokázal mi prodloužit dobu umývání z ob den na ob dva dny. A to se mi s žádným jiným šamponem nikdy nestalo (a že jsem jich prozkoušela :).
    Z hlediska dlouhodobého používání musím i říct, že na vlasy tenhle zelený týpek působil celou dobu stejně a vlasy si na něj nezvykly, jak se mi často stává. Nijak se nelámaly jako u použití jiných šamponu na mastné vlasy.

    Plusem je jistě i složení bez silikonů a parabenů (SLS tam ale najdete). A cena - 750 ml koupíte jen za 5,45 €. Mně tohle balení vydrželo přes půl roku. A že mám spotřebu šamponu velkou :)


   Nezbývá nic jiného než dvě věci - modlit se, aby k nám tenhle zázrak někdy dorazil nebo se zásobit na dovolené po kilech :)

Co vy a Franck Prosost? Jaký šampon vyhovuje vám nejvíc?

7 komentářů:

  1. V Německu k sehnání je, možná jen nárazově, ale já mám jinou verzi z německého Kauflandu. Bohužel mi vůbec nesedl, mám po něm moc hrubé vlasy, tak mě ani neláká vyzkoušet nějaký další.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé to je škoda :( Třeba na německý trh dováží nějaký kvalitnější, víc čisticí :D

      Vymazat
  2. Vypadá skvěle :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/recenze-sos-pro-me-ruce.html

    OdpovědětVymazat
  3. Bych nutně potřebovala! Mám rychle se mastící, ale přitom takové hrubé, suché vlasy :(.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ten by bol pre moj typ vlasov :) Mam kolegu Francuza, tak ked pojde na dovolenku domov, asi mu napisem zoznam :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ať rovnou přibalí i nějaké macaroons ;)

      Vymazat
  5. Tak ten by byl přesně pro moje vlasy, taky se mi rychle mastí a musím si je umývat obden. No bohužel mě žádná dovolená ve Francii nečeká, tak mám zatím smůlu :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)