Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 10. června 2015

Sprchové potěšení od Saloos nejen pro atopickou pokožku

   Dnešní článek je šitý na míru všem atopikům a milovníkům pomerančové vůně. Proč? Mrkneme se totiž na zoubek sprchovému oleji od Saloos s rakytníkem a pomerančem :)


    O sprchových olejích jsem četla už dříve, ale teprve teď jeden zkusila. Olej při kontaktu s vodou vytvoří mléčně zbarvenou emulzi, která odstraňuje z pokožky nečistoty, ale nenarušuje ochranný kožní film a tím pokožku nevysušuje. Což zní naprosto skvěle, obzvláště pokud máte tendenci drbat se po každé koupeli/sprše a dóza krému vám připadá jako jediné vysvobození z těch muk.

  Značka Saloos tyto zázraky nabízí ve 13 parfemacích. Zkoušela jsem tu s pomerančem a rakytníkem, která hydratuje a zklidňuje suchou pokožku a díky osvěžující vůni uklidňuje a pomáhá odbourávat stres (což se vždycky hodí :)).

    Barva je jednoduše oranžová, olej je průhledný. Není moc hustý, přijde mi řidší než olivový nebo slunečnicový olej. Což může být trochu problém při dávkování, protože hrdlo lahvičky má velký otvor a kolikrát oleje vyteče více než bych chtěla :)



   Nějakou pěnu při mytí čekat rozhodně nemůžete. Za tu jsou odpovědné sulfáty a ty v oleji budete hledat horko těžko. Hlavní složkou je totiž bio slunečnicový a sezamový olej, rakytníkový extrakt, mandlový olej, grepová esence, červený pomeranč, PEG-40 sorbitan pereolate, laureth-4 a vitaminy A, E a F. Příjemné složení, co říkáte? :)


    Jak se u tohoto výrobku nedočkáte pěny, tak se nedočkáte ani vysušení. I suchý atopický ekzém dokáže během sprchování tento olej zvláčnit natolik, že není potřeba dodávat hydrataci pleti krémem po mytí. A to je u tak náročné pokožky co říct. Musím uznat, že mi pokožka přijde i barevně sjednocená a prozářená, jestli je to vůbec možné :)

   Ovšem největší pecka je vůně! Exploze všech čichových buněk během jedné aplikace (ok přeháním, ale jen trochu). Sladký pomeranč s kapkou kyselosti a nahořklosti rakytníku dokáže zaplnit každý kout koupelny. Tato neskutečně příjemná parfemace mě dokáže vždy nakopnout a zlepšit skomírající náladu. Navíc na pokožce opravdu dlouho vydrží, takže i z tohoto hlediska odpadá mazaní vonným krémem po koupeli. Tu vůni jsem si naprosto zamilovala a myslím, že i když chci zkusit další oleje (láká mě milovaná levandule nebo grep), tak k této se budu ráda a pravidelně vracet. Na léto absolutní must have kousek do koupelny a na cesty (neb místo srpcháče a krému můžete vzít jen olej do taštičky :).


   Pokud má tento produkt nějaké negativum, tak je jen jedno. Celkem rychle ubývá. Otázka je, jestli to nebude tím, že mám vždy chuť se jím polít od hlavy až k patě :)

Seženete ve vybraných eshopech a drogeriích dm cca za 105 Kč za 125 ml.

Používáte sprchové oleje? Nebo neřešíte, čím se umyjete, zda-li sprchovým gelem, tuhým mýdlem nebo olejem?

Za poskytnutí výrobku děkuji společnosti Saloos.

13 komentářů:

  1. Většinou používám normální sprchový gel, ale olej od Saloosu jsem už taky zkoušela a určitě mně seděl líp, mám dost suchou kůži a fakt krásně hydratoval. Akorát s tím dávkováním je to blbý, hlavně se omastí i celá ta lahvička a tak se ještě špatně drží :/

    OdpovědětVymazat
  2. Jj, tento sprchový olej zrovna mám a voní úžasně. Běžně oleje od Saloosu používám,protože jestli něco nesnáším, tak natírání se po sprše. S používáním olejů tento problém odpadá protože se natíráte vlastně už při sprchování :-) A asi jsem jediná, kdo s dávkováním problém nemá - když si dávám pozor, tak se nemůže stát, že bych si na daň vylila víc, než potřebuji. :-) Netuším, co přesně bych musela dělat, aby se mi omastila celá lahvička... :-) Určitě doporučuji jak tento, tak ostatní vůně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holt jsem levá no ;-) Ale tou mastnou rukou se mně to prostě špatně šroubuje -> omastím i lahvičku, klasický víčko by bylo lepší.

      Vymazat
  3. Taky jsem ho měla hrozně moc si ho oblíbila. Je to prostě pecka vylézt ze sprchy namazaná. Měla jsem i verzi Mojito, která je taky skvělá a nádherně voní a momentálně mám Konopný, který má zajímavou bylinkovou vůni a je zelený.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak zkusím i to konopí :) Bála jsem se té vůně, ale jestli je to cítit po bylinkách a ne vyloženě konopí, tak bych ho mohla zkousnout :)

      Vymazat
  4. Tenhle olej mě hrozně baví! A pak mám ještě ráda L'occitane mandlový, ale ten je drahý jak šlak, takže si ho dopřávám jednou za X dobu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 250 ml za 500 Kč... no to už je trochu jiná... Ale jinak LˇOccitane má skvělé věci, takže věřím, že za tu cenu musí být dobrý :)

      Vymazat
  5. Sprchový olej jsem měla do sprchy neměla, používám sprchový gely a když dojdou, tak máme doma vždycky mýdlo :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mala som grep bol skvely. Ale ja som sa pre istotu kremovala aj po nom, kremujem sa po vsetkom :D aj ked teraz v lete by som to asi zvladla aj bez...a to balenie by konecne mohi zmenit, hovori to uplne kazdy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj škoda ho :( Ale jinak se mi design té lahvičky hrozně líbí, jen toho teče jednoduše víc než by mělo.

      Vymazat
  7. Sprchový olej sem zatím nezkoušela, ale vzhledem k tomu, že mám strašně ráda citrusové vůně, tak jakmile budu mít cestu kolem DM, tak zapátrám po tomhle Saloos zázraku. Děkuju za tip! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není vůbec za co, Jani :) Snad s ním taky budeš spokojená!

      Vymazat
  8. Nepoužívám a začnu, tenhle fakt potřebuju :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)